[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 08:16

sta al 25min op t station. Trein vertraging. Jeeej! ...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 08:21

Jullie gaan snel ;)

Fijn dat je geit er baat bij heeft Tine10!
Verder gelezen over hoge punten en een mooi artikel over Fifi van Ellis, brrrr krijg nog steeds zo de rillingen als ik die eerste foto's zie. Kan me niet voorstellen hoe het voelt als je daar "live" bij bent en het je eigen paard is......

Vanmiddag weer werken en geeeeeeeeeeeeen zin :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 09:21

@Naaltje: wat vervelend, zeg :(:)

@Tine: wij hebben sinds een paar maanden krielkipjes nu dus het eerste eitje. Het is echt maar mini, hahahaha, over een week kan ik een omelet maken :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:03

avaluna schreef:
@Naaltje: wat vervelend, zeg :(:)

@Tine: wij hebben sinds een paar maanden krielkipjes nu dus het eerste eitje. Het is echt maar mini, hahahaha, over een week kan ik een omelet maken :')

AH, nu snap ik hem. Wat leuk!!!

Vanmorgen Amerigo en Rembrand kort ingespannen laten werken. Beide liepen erg fijn. Vanavond mag Thabor mee naar les ohz.

Net druk bezig geweest met sponsoren benaderen voor onze indoormencompetitie. Kan wel verklappen dat de winnaars erg leuke extra prijzen gaan krijgen *\o/* :)) Nu dus maar hopen dat we veel deelnemers krijgen. Binnenkort (als ik sponsoring klaar heb) ga ik zoveel mogelijk menners hier in het noorden een flyer sturen.

Nu ga ik even slapen, tot later

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 13:23

@ tine kun je H.S er dan ook 1 sturen want wij willen met het 4span nog wat wedstrijden rijden en er komen nog wat jonge paarden aan die nog wat ervaring op moeten doen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:01

Goedemiddag allemaal
Ben net onverwacht naar de paardenmarkt in Elst gegaan. De staleigenaren gingen erheen en ik was nog nooit op zo'n markt geweest dus wilde weleens mee. Wat een bijzonder iets... stonden honderden mini's te koop. Heb niks gekocht hoor.
Ben nu wel heel moe van het slenteren, dus ga lekker even slapen.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:56

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:13

Goedemiddag hier :wave:

bettepet, gaaf hoor!!!
frensie naar paardenmarkt geweest, leuk!
tine heeft de pony's al aan het werk gehad en is druk met sponsoren werven voor de indoor, toitoi daarmee!
naaltje stond op trein te wachten... pfff vertraging sucks
ingrid m heeft geen zin om te werken
lanouska kwam voorbij op deze bladzijde

de rest allemaal bijgelezen hoor!!!

Tine, ik ben ook druk met de menindoor van onze vereniging :D
Mocht iemand willen meedoen, 10 en 11 december in Etten-Leur... de zaterdag is voor pony's en de zondag voor paarden! Op de website komt tzt een aanmeldformulier en deelname telt voor de regiocompetitie als je daaraan deelneemt, recreatieve deelnemers uiteraard ook welkom!!!

Vanmorgen heel leuk vervolggesprek gehad bij kantoor *\o/*

Het weertje ziet er nog niet heel veelbelovend uit hier, maar ga toch even niet ohz rijden, heb even weinig inspiratie en geef mezelf vakantie ^) Houd Har voor de kar en aan longe wel in beweging en verder krijgt hij ook beetje vrijaf met veel aandacht <3

EDIT:
Ik vroeg me nog af of iemand van jullie zondag a.s. op de Horse Event is??? Let's meet :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:20

@PrinsjeH tegen die tijd maar eens zien. Was van plan met Snuitje wat indoor te gaan doen, mennen, met Bente hoop ik dressuur te kunnen gaan starten, onder het zadel dan he :D Fijn is dat dan he dat je ook kunt mennen met je paardje, blijft hij toch in conditie ook als je zelf even geen zin/tijd/gelegenheid/goed gevoel of wat dan ook hebt dat je niet gaat rijden.
Is er ook een indoor regio competitie trouwens? Of hoort dat bij een 'jaarcompetitie'? Bij welke vereniging zit jij?
Tof van je gesprek :j

@Bettepet, wat leuk! Hoe groot is het eigenlijk?

Zoiets als Horse Event is niets voor mij. Te druk en ik hou het niet vol. Of eigenlijk moet ik zeggen: als ik naar zoiets toe ga ben ik dezelfde en de volgende dag zo kapot dat ik niets anders meer kan, heb ik er meestal niet voor over. Helaas moet ik de vrijdag werken, dan is het mendag, daar was ik eerlijk gezegd wel graag heengegaan. Ook omdat ik het idee heb dat het de vrijdag niet zo druk zal zijn als zondag.

Ben vandaag niet erg sociaal...**duikt weer in het werk** :evaw:
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-09-11 15:24, in het totaal 2 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:22

@ Prinsje: ik vind Etten-Leur net iets te ver weg. :D
@ Bettepet: geweldig!!!
@ Lanouska: we doen alleen 1- en 2- span, geen 4-span helaas. Als je mij zijn mailadres even pb't, zet ik hem op de verzendlijst.

Wat een takkeweer zeg. Brrr

Trouwens, man is vanmorgen naar secretaris (of in ieder geval bestuurslid) van Groninger Paard geweest om wat dingen te bespreken. Nu hebben we afgesproken dat we zaterdag met Thabor naar Midwolda gaan. Daar is bij boerderij Herman Dijkstra ieder jaar een show die het oude boerenleven naspeelt. We wilden daar al heen gaan, maar nu gaat Thabor dus ook mee. Manlief gaat een springdemonstratie doen (er komen meer Groningers en ieder laat iets zien om veelzijdige karakter van Groninger te tonen) Voor dressuur is Thabor nog niet helemaal klaar, maar voor springen wel. Ben heel benieuwd hoe hij dat doet.

Ik ga trouwens straks indoor met pony de gok wagen om L te starten. Spannend

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:26

prinsjeH: wij(Yorel en ik) gaan vrijdag op de mendag,voor mij jaaaaren geleden dat ik er geweest ben.
mooi schilderij geworden.
he leuk paardenmarkt in Elst,nog leuke ponys gezien?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:30

@vhu: het is echt ideaal zo af en toe met de kar, ben er zooo blij mee, echt perfecte aanvulling voor ons, zeker omdat vriendlief er zo ook zoveel lol in heeft :j !!! Ik zit bij de pfkb, help daar een handje met de organisatorische dingen, het verenigingsleven kan vaak alle handjes wel gebruiken, vandaar :D En ik weet alleen dat het om de westbrabantcompetitie gaat, ik weet niet of dat gescheiden is in een in- en outdoorseizoen of dat een geheel is, kan ik wel even navragen :j
Ik was ook heel graag vrijdag gegaan, sowieso omdat het wat rustiger publiek is :D Maar kreeg geen vrij, balen... En spannend van gesprek he??? We moeten snel weer 'ns koffie doen, lang geleden :D

@tine: oe, wat gaaf met thabor naar die dag om mee te springen!!! En zeker spannend om in hogere klasse te starten lijkt me, stoer hoor!!! +:)+

EDIT

@ht: o jammer, wij gaan zondag, maar vrijdag is mendag, gaaf!!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:36

prinsjeH: ik hoop vrijdag ook op heel veel clinics,ik heb nog veel te leren :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:38

haha, ik ook, dus eh... geef je de tips en trucs wel door hier??? :j :j :j :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:41

HT ik heb nog best wel leuke pony's gezien, maar ook een hoop achterstallig onderhoud aan pony's. Tja, als ik toch zelf wat land had... hier in de buurt is een boertje die Welshjes fokt. Hij heeft 2 hele mooie palomino veulens... schitterend!
Ik zag ook twee mooie valkjes, allebei een Atje, zou een mooi 2span zijn. Maarja, geen geld, geen land, niks kopen dus.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:55

Mooi bellepret!!

Ik ben vorig jaar naar HE geweest, ik vond het niks. Was ook niet te doen met mijn (toen nog andere) rolstoel.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:57

even tussendoor :o
@bettepet; leuk schilderij!

Vandaag 4,5 uur op school zitten &I&$%%^zonder internet... We wilden aan een opdracht gaan werken. Maar heel het netwerk op school lag plat.
Nu dus boel in te halen, vanuit thuis wel te verstaan...
Gauwgauw :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:19

Inderdaad mooi schilderij!
Erg gaaf om te hebben.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:57

Ben 2 jaar geleden naar Horse event geweest. Dit jaar gaan we niet vond het ook niet zo heel geweldig dan ga ik toch liever naar paard en koets.

@ PrinsjeH Wij hebben ook op 10 december een indoor dus ik ga niet komen. Wel jammer is nl wel redelijk aan te rijden voor ons.

@ bettepet leuk schilderij !!!

@ Tine gaaf dat je man aan zo'n demonstratie mee gaat doen. en ik weet zeker dat je met de pony in het L ook veel winstpunten gaat scoren !!!!

Frensie naar de paardenmarkt geweest leuk !!! Ik wil ook en dan een leuke C pony kopen voor weinig (helaas vinden mijn man en ouders dat geen goed plan).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:05

Frensie, wat goed dat je niets gekocht hebt op de paardenmarkt ! :-)

Bettepet, mooi schilderij, gaaf !

PrinsjeH; ook ik ga niet naar HorseEvent, ben er nog nooit geweest hoor, maar lijkt me niet helemaal mijn ding.

VHU druk aan het werk; nog een half uurtje en dan zit mijn werkdag er alweer op. Ik kijk uit naar een bosritje met je samen!

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:22

Ik ben ook erg blij met het schilderij.

@tine, dat gaat vast goed komen starten in de L!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:26

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:36

Naaltje beetje frustraties van internetloze school

IngridM is bijna klaar met werken. Was niet moeilijk hoor om niks te kopen, heb er geen plek voor en bij ons op stal zijn alle stallen vol :)

Net maar even contact gehad met de paardenkliniek ivm de mok.
Er zijn zoveel mensen die tegen me zeggen dat ik het vooral NIET moet wassen, terwijl ik van de kliniek om de 2 dagen moet wassen. Dus toch maar even gebeld (inderdaad gewoon blijven wassen zolang er korsten zijn en GOED drogen) en ook overleg gehad over het dikke been. Omdat het nu al zo lang speelt, is de kans groot dat het been chronisch dik zal blijven. Om dat toch nog te proberen te voorkomen stellen ze voor dat Gwin een week tot 10 dagen in de kliniek blijft zodat ze daar een ander antibioticum kunnen spuiten. Dat antibioticum moet in de bloedbaan dus dat mag je niet zelf. Tja, dilemma...
Aan de ene kant vind ik het vrij overdreven om je paard op te laten nemen vanwege mok.
Maar aan de andere kant; ik ben al 4 weken bezig en het slaat allemaal niet aan zoals het zou moeten.
Dus als het been morgenochtend ook weer dik is, dan bel ik met de kliniek dat ze maar opgenomen moet worden. Heb ook even overlegd met de manege eigenaresse waar ik al 20 jaar kom. Zij is erg nuchter en helemaal niet van snel naar de dierenarts rennen, maar zij vond ook dat het geen slecht idee was om naar de kliniek te gaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:36

@IngridM als mijn wagen(s) weer goed zijn spreken we direct af :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:44

@frensie; wat goed dat je gewoon gebeld hebt. Hopelijk kun je het gezeik van de rest (sorry ;) maar zou echt giftig worden als ze zo deden net als bij jou op stal :o ) gewoon naast je neerleggen. Je doet het hartstikke goed.
Wel duim ik dat 't dikke gewoon weg is. Peerdje naar de kliniek is niks :(:)

ik ga naar stal. Verzorgster ontmoeten :P (nummer 3 :)) )