Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
avaluna schreef:@Naaltje: wat vervelend, zeg![]()
@Tine: wij hebben sinds een paar maanden krielkipjes nu dus het eerste eitje. Het is echt maar mini, hahahaha, over een week kan ik een omelet maken
Nu dus maar hopen dat we veel deelnemers krijgen. Binnenkort (als ik sponsoring klaar heb) ga ik zoveel mogelijk menners hier in het noorden een flyer sturen.
Houd Har voor de kar en aan longe wel in beweging en verder krijgt hij ook beetje vrijaf met veel aandacht 
Fijn is dat dan he dat je ook kunt mennen met je paardje, blijft hij toch in conditie ook als je zelf even geen zin/tijd/gelegenheid/goed gevoel of wat dan ook hebt dat je niet gaat rijden.
!!! Ik zit bij de pfkb, help daar een handje met de organisatorische dingen, het verenigingsleven kan vaak alle handjes wel gebruiken, vandaar
En ik weet alleen dat het om de westbrabantcompetitie gaat, ik weet niet of dat gescheiden is in een in- en outdoorseizoen of dat een geheel is, kan ik wel even navragen 
Maar kreeg geen vrij, balen... En spannend van gesprek he??? We moeten snel weer 'ns koffie doen, lang geleden 

bettepet schreef:Voor alle nieuwsgierigen hier een link met een foto van het schilderij
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y7Q47KOZ-D.jpg
In het echt is ie natuurlijk nog veel mooier.

maar zou echt giftig worden als ze zo deden net als bij jou op stal
) gewoon naast je neerleggen. Je doet het hartstikke goed.
(nummer 3
)