Tallechie
Hier is ondertussen 95% duidelijk dat we of dit jaar of volgend jaar van ons landje af moeten
Waarschijnlijk betekent dat dat we toch een of twee van de pony's zullen moeten verkopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Is er verder echt niets te vinden in de buurt?
ik hoop dat je een mooi nieuw stuk weide voor ze kunt vinden !!
Citaat:Misschien van die 4-span sleutels ?? op je schoftje schroeven, dan heb je gewoon ruimte genoeg voor de 2 paar leidsels, en kan er niks in de knoop komen te zitten in de leidselsleutels, en dan de leidsels van zoon aan de neusriem of keelriem ?
is nooit meer goedgekomen. Dus wees maar voorzichtig....VanHuisUit schreef:Als we iets anders zouden moeten vinden gaat het niet alleen om wei maar vooral om paddock plus goede stalletjes. Weidegang is hier in de omgeving niet mogelijk het hele jaar door, wordt een grote modderbende.
voor vhu!.. 
net terug uit Den Bosch, paardjes gekeken, wat zou ik graag met ze ruilen! 
nu eerst gauw koken
had meer gehoopt..
Freddy is van Han. Die heeft hij zelf uitgezocht en toen we die hebben gekocht hebben we gezegd dat die alleen wegging als hij dat zou willen. Dus dat is echt geen optie.Citaat:VHU, je hebt toch freddy ofzo ook nog? Dan doe je die toch weg. Snuit en Alwyn zijn een leuk tweespan
ik heb er hier ook zoeen.
Je hebt gelukkig nog wel even echter het feit dat je afscheid moet gaan nemen van 1 of 2 super pony's blijft zwaar poedersuiker
. Helaas bleef er niet veel tijd meer over voor de paardjes dus heb ze lekker gepoetst en toen ben ik met Simba heerlijk wezen wandelen door de duinen en er sprong zo een ree voor ons langs je had die kop moeten zien van Simba
vindt kaarsen bijv stinken, komt met bloemen aan als die over zijn van secretaresse dag (of als secretaresse er dan niet is) en is in staat om bij een receptie met zijn rug naar je toe met iemand te gaan praten
en ach, het heeft ook wel een bepaalde charme
Citaat:Misschien een advertentie plaatsen ?? je weet nooit ??