Gem schreef:Ik ben er misschien wel, maar dan hoogstens als groom
Ook leuk..toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rhine_ schreef:Anke schreef:26 maart (zondag)
Dressuur en Vaardigheid
Parcival Bernheeze/Heesch
Wie doet er mee?
Dat was toch met de nieuwe klasses toch?
Is er een nieuwe proef voor de klasse L?
MelanieB schreef:Rhine_ schreef:
Dat was toch met de nieuwe klasses toch?
Is er een nieuwe proef voor de klasse L?
Klasse L dressuur of klasse L SGMW? Aangezien je in Heesch beide kunt rijden.
Voor L dressuur is alles gewoon zoals afgelopen jaar. de 2016 proeven.
SGMW blijft de klasse 1/L dezelfde proef.
_Margarita_ schreef:Fijn dat de kampioenschappen in de Beemster zijn. Echter verbaasd het mij dat ze niet een locatie hebben gekozen centraler in het district na al het commentaar van de indoor kampioenschappen
Toydoll schreef:Iedereen dit weekend succes !!! Tommy en Jim is super span Mel, dat wordt winstpunten stapelen
MelanieB schreef:Had nog 2 keer hoi tegen je gezegd met inrijden Patricia, ik ging er maar vanuit dat je zenuwen had dat je me aankeek maar niks terug zei.![]()
Gefeliciteerd met de puntjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Trots op de boefjes. 1e keer in 2 span voor Tommy met hulp van grote 'broer' Jim in de L. Lieten leuke stukjes zien, genieten van jonge dieren als je ze ziet groeien.
Halsstrekken in 2e proef voor een 7, netjes achterwaarts beide proeven. Overgangen deed Tom netter nog dan Jim haha. Tempo beheersing ging ook prima, af en toe even stukjes te vlot maar dat leert ie wel. Hij heeft gisteren een hoop geleerd en dat was de bedoeling, lekker omgevingen zien en kilometers maken.
2x 1e met 202 en 202,5 en leuk commentaar. Jury zei ook kon nog niet echt de hogere punten kwijt maarja das logisch met een jong span, je kunt nog weinig echt rijden, nu amper meer dan zitten en sturen en op z'n beentjes laten lopen en ondersteunen daar waar nodig. Maar als ze dan vrij constante proef lopen met veel 6 en 7 kom je ook snel omhoog, en tis natuurlijk ook L, zit zo in de punten telling van m'n zz 2 span wat ze rijden als ze goed rijden maarja das anders. Hij hield rekening met B is B en Z is Z.