Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maisie schreef:je moet betalen voor die app toch? Is dat wel de moeite waard?
@cleej ik heb je nog zien rijden met de wagen van Wendy stond wel goed.
(ik reed me de vos zie profiel)
assie schreef:Wij hadden afgelopen maandag onze vaardigheidswedstrijd. Ging echt heel leuk. En nu staat er ook nog een fijn verslagje op de site van MenSport
Dennis schreef:Gefeliciteerd!
Jury heeft beslist? Wat was er aan de hand?
menreglement, artikel 400 lid 12 schreef:Het is een wedstrijdorganisatie van een samengestelde wedstrijd toege-staan om een deelnemer met maximaal 2 verschillende aanspanningen te laten deelnemen. Wel moet hier met het opmaken van de startlijst rekening mee gehouden worden. Op kampioenschappen is dit niet toegestaan. Uitsluitend het span dat als eerste gestart wordt op de desbetreffende wedstrijd wordt in het klassement, voor de prijzen, opgenomen. Wel worden voor beide aanspanningen de winst- of verliespunten geregistreerd.
assie schreef:Ook voor gewone marathons.menreglement, artikel 400 lid 12 schreef:Het is een wedstrijdorganisatie van een samengestelde wedstrijd toege-staan om een deelnemer met maximaal 2 verschillende aanspanningen te laten deelnemen. Wel moet hier met het opmaken van de startlijst rekening mee gehouden worden. Op kampioenschappen is dit niet toegestaan. Uitsluitend het span dat als eerste gestart wordt op de desbetreffende wedstrijd wordt in het klassement, voor de prijzen, opgenomen. Wel worden voor beide aanspanningen de winst- of verliespunten geregistreerd.
Had ik ook fout onthouden, want ik meende dat het bij vaardigheidswedstrijden ook zo was.
Mooi voor Petra