Mijn favoriete stukje uit die e-mail:
KNHS schreef:Rekenvoorbeeld 1: Menner met één enkelspan in dressuur/vaardigheid
Deze menner gaat er rekenkundig dus ruim 18 euro op achteruit en bij een direct vergelijking van de factuur is dit ruim 24 euro. Echter, omdat de startpas wordt vervangen door een startlicentie die aan de menner is gekoppeld, hij wel meer flexibiliteit om de samenstelling van zijn span te veranderen
De missende woorden komen letterlijk uit de KNHS-tekst
Ojajoh? Ik ga ook mijn enkelspancombinatie flexibel anders samenstellen. Dan zet ik Tentsi eerst achterstevoren voor de wagen en daarna met de pootjes omhoog. Want ik ben nu superflexibel.
.
Ik heb maar één paard. Want méér dan één paard is mij te duur. En juist dat gaan ze dan nog duurder maken?
Ik vind het maar stom
. Maarja, ik vind starten wel weer zo leuk dat ik er mijn pas niet voor opzeg. Want tsja... er is geen alternatief op het gebied van mennen. Of ik moet alleen nog (mini)-impuls-marathons gaan starten.
Over die minimarathons: Ik heb er nu ééntje op zitten. En eigenlijk heb ik hem gewoon gereden zoals een vaardigheid. Tentsi bood zelf een braaf handgalopje aan en verder was het doel gewoon de juiste route te rijden.
Het gerag dat je veel ziet tijdens minimarathons is niet mijn rijstijl. Mijn doel is ook niet om zo hard mogelijk te gaan, maar zo netjes mogelijk (volgens mij was ik ook de enige gevlochten
). We zijn nog zeker geen dressuurwonder, maar daar oefenen we lekker op door. En we hebben er samen lol in. (Even showen hoor, want ik was best wel trots op hoe braaf mijn prinsesje het weer deed
)