Ik ben benieuwd hoeveel startpassen gaan sneuvelen komend jaar. En het ging al zo top met het animo voor wedstrijden in de mensport....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KNHS schreef:Rekenvoorbeeld 1: Menner met één enkelspan in dressuur/vaardigheid
Deze menner gaat er rekenkundig dus ruim 18 euro op achteruit en bij een direct vergelijking van de factuur is dit ruim 24 euro. Echter, omdat de startpas wordt vervangen door een startlicentie die aan de menner is gekoppeld, hij wel meer flexibiliteit om de samenstelling van zijn span te veranderen
.
. Maarja, ik vind starten wel weer zo leuk dat ik er mijn pas niet voor opzeg. Want tsja... er is geen alternatief op het gebied van mennen. Of ik moet alleen nog (mini)-impuls-marathons gaan starten.
). We zijn nog zeker geen dressuurwonder, maar daar oefenen we lekker op door. En we hebben er samen lol in. (Even showen hoor, want ik was best wel trots op hoe braaf mijn prinsesje het weer deed
)
en heel veel wilde wedstrijden als gevolg. Met alle gevolgen van dien.
net heel deel 7 doorgelezen duurde even maar erg leuk om te lezen en wil zelf graag ook deel uit maken. Nu iets over mijzelf: zoals aan mij profiel naam te zien is heet ik Jente, ik heb sinds kort mijn eerste ''paard''. Het is een shetje van 76 cm klein
Als ze oud genoeg is wil ik haar gaan beleren voor de kar maar tot die tijd lekker wandelen, lange lijnen enz. En het leek mij wel leuk en handig om wat ervaringen op te doen en daarom leek het me wel wat om mezelf even voor te stellen en lekker mee te lezen
leuke pony heb je
wat gaat ze heerlijk tussen de hindernissen door.
1x enkelspan met sun of 2span met de Jtjes of 3x enkelspan.....
Ipsilonka schreef:Maar dat heeft allemaal geen nut meer, want het is er al door in de ledenraad....
. En voor mensen als Dennis is dit natuurlijk een geweldige oplossing.
!