Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FrieseMenner schreef:Ik was van plan om vorig jaar te gaan, helaas moest ik toen afhaken ivm het dekseizoen. Het lijkt me erg leuk om dit jaar te gaan en ik heb die week ook vakantie. Helaas heeft mijn groom niet vakantie, en de reserve grooms ook niet. Ik zou dan dus alleen moeten. Gaan meer van jullie alleen? Ik wil mijn pony's graag allround trainen en zou ook graag aan de marathontrainingen willen deelnemen, zijn er ter plekke ook grooms beschikbaar? Stel ik ga, kom ik met een dubbelspan welshen!
_Marjola schreef:@Melanie fijn dat je het verschil kon merken na de instructieweek.
@Flurk die wedstrijd in Garderen had ik ook al op het oogIk vraag me alleen af als ik mij nu al opgeef of alles dan goed gaat met de inschrijving, omdat een heleboel verenigingen nog indoor wedstrijden op het programma hebben staan (niet dat je opeens op de verkeerde stapel belandt).
Zie trouwens net op MijnKNHS dat de dag na de instructieweek een wedstrijd is in PuttenJe zou bijna kunnen oversteken