Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hier dus bijna 13 jaar nergens last van gehad, maar nu dus 24/7 buiten met zo'n 9 maanden gras per jaar
, begon met z'n buik, vorig jaar en nu is het ook wel lekker om even met je hals langs de ingang (ruwe betonblokken) te schuren, zucht.

Jammer voor jouw Biancacoo maar ik vind het best lekker eerlijk gezegd nog even zo'n warmte boost.... Onze hus heeft hier ook wel last van die plotselinge warmte, dan is het echt sjok-sjok. Dingetje, mijn ex had Bechterew. Hij sportte juist wel regelmatig, met begeleiding van fysio, om te zorgen dat de boel toch zo los mogelijk bleef. Bijv. zwemmen, fietsen e.d. Paardrijden geen idee of dat kan maar ik heb zelf het idee als je dat op geleide van je klachten/wat jouw lichaam aangeeft, doet kan het toch nooit echt fout zijn?
ach ja, je moet wat in de herfstvakantie he. Ze zijn nog op de leeftijd dat het vooral een LEGO party is, erg grappig.

Biancacoo schreef:obelixgewoon lopen/wandelen niet, trainen of wedstrijd lopen wel, dan kunnen de sledehonden over verhit raken.
Jammer hoor dat je nu niet kunt rijden komend weekend.
Lijkt me vervelend.

, maar obelix zit ook meer oostelijk denk ik? Daar was het volgens het weerbericht wat erger dan in het westen..
Loos ochtendje
Ik ga met al die regen iedere keer maar niet vóór 't werk naar stal, voor ik finaal onder de blubber zit

wordt het straks een schapendingbonthaakgevalletje 
geweldig
Wel medicijnen voor om het te een beetje te remmen, maar dat zijn dezelfde medicijnen die ik voor mijn reumatoïde atritis ook heb, misschien nu een wat hogere dosering nodig
werkse verder!
gewoon de dagelijkse dingetjes
hoop dat het later op de dag als ik nog naar stal wil gaan ook nog zo is.
het schijnt al een eer te zijn dat ik überhaupt een gesprek heb maar voel me net een student die op moet voor een assessment
maar 10% van de aanmelders komt uiteindelijk door de complete selectie
Je mag al trots zijn op jezelf dat je dan überhaupt een gesprek hebt
ons bent zuunig op de honties...
volgens hem
) en ging aan de gang met zijn voet had hij toch opeens mijn trui plus schouder te pakken
ik bedacht me niet en hij kreeg direct een dreun
ben dat helemaal niet gewend, merries eten geen bazen op. Nou hij was niet echt onder de indruk, liet los, maar keek me ook zo aan van jeetje jij kunt ook niets hebben. Maar hij deed het niet meer. Ollie zou dwars door de stal zijn geschoten bij zo'n dreun