Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En heb vandaag mijn laatste twee punten gescoord om M startgerechtigd te zijn (rijd volgende week i.v.m. Pin&Ga competitie wel gewoon L en de wedstrijd erna is al de Hippiade, dus ik maak in de winter pas de jump
). In de vaardigheid liep Sam als een zonnetje, na een lading pech in de dressuur waar hij erg gevoelig was voor de bodem en het hobbelige veld (misschien een misstapje ergens onderweg?). Daarom 2e proef maar niet gestart. Wilde liever de boel heel houden dan gaan forceren. Gelukkig was het vaardigheid op het zand, daarom toch een poging gewaagd. Toen totaal geen problemen gelukkig. Alleen in de barrage niet supersnel (uiteindelijk 6e of 7e geworden - was mij niet helemaal duidelijk bij de prijsuitreiking
) , maar ja dat was pas onze 2e barrage ooit
en reed toch een tandje voorzichtiger.
.
.
.
.
). In de tweede mijn concurrentie op ruime afstand gereden met 204 punten en een eerste prijs. Nog nooit zo hoog gescoord! Voor het eerst in mijn hele dressuurloopbaan (ohz en mennen) 2 winstpunten in één proef gereden.
) In de vaardigheid werden alle klassen bij elkaar gezet en ben ik met een puntje verschil reserve kampioen geworden achter Dennis/Ciska!
(stalplaatje scoren
) Anke schreef:Belangrijkst voor mij was om te laten zien dat we het niveau aan kunnen
én zeker een plekje op de Hippiade hadden verdiend...doel bereikt!
) trouwens!