@ Lottex was niet mis, het was als grapje bedoeld, omdat je ging wandelen met de pony's
@ LS als eerst
en als je niet op iedereen reageert is helemaal niet erg, het is toch allang leuk om gezellig mee te kletsen in het topic
@ Biancacoo, zoon lekker aan het zwemmen
@ Tine, geen Thabor op de startlijst en zoonlief lekker over het strand wezen crossen
@ Aks, gespot bij de ikea en lekker ontbeten, leuke foto, heeft helemaal de smaak te pakken van het rijden

Niet zo'n topdag vandaag, erg last van mijn reuma, maar goed mag de pret niet drukken
Morgen vast een betere dag 
Gister lekker met Pownie wezen fietsen, ging super goed en vond het leuk, niet aan het lanterfanten, maar pessoa eraan en gaan met die banaan
Vandaag eventjes werken, Pown een rustdag, want eind van de middag heb ik werkoverleg en daarna gaan we wokken

... Haha.
Heb nooit wat met friezen gehad. Eentje op stal die ik mee kan nemen het bos in, een andere fries op stal die ik longeer en die ik binnenkort ga proberen te rijden en iemand van de vereniging vroeg of ik haar fries wilde rijden in de les, dus net gedaan en was heel leuk! Dat friesje is dit jaar NL kampioen in de M mennen geworden dus sommigen weten misschien wie dat is? Friesje is heel erg voorwaarts, net als Gwin altijd dus dat past me wel
De andere rijdt mijn vriend en schoonzus veel mee voor de wagen en dan de laatste wordt ook onder het zadel gereden
maar goed wil mijn ouders toch wel zo af en toe zien. Was gezellig maar altijd zo'n ongelovelijk eind rijden.