[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:21

Goedemorgen Allemaal :wave:

@ Lottex was niet mis, het was als grapje bedoeld, omdat je ging wandelen met de pony's
:+
@ LS als eerst :(:) en als je niet op iedereen reageert is helemaal niet erg, het is toch allang leuk om gezellig mee te kletsen in het topic :j
@ Biancacoo, zoon lekker aan het zwemmen
@ Tine, geen Thabor op de startlijst en zoonlief lekker over het strand wezen crossen :D
@ Aks, gespot bij de ikea en lekker ontbeten, leuke foto, heeft helemaal de smaak te pakken van het rijden :j

Niet zo'n topdag vandaag, erg last van mijn reuma, maar goed mag de pret niet drukken :n Morgen vast een betere dag :j
Gister lekker met Pownie wezen fietsen, ging super goed en vond het leuk, niet aan het lanterfanten, maar pessoa eraan en gaan met die banaan :+
Vandaag eventjes werken, Pown een rustdag, want eind van de middag heb ik werkoverleg en daarna gaan we wokken :9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:20

Goedemorgen

Hier geen strandweer hoor. Dikke mist al een paar dagen, maar dat mag de pret niet drukken.

Vandaag als het doorgaat, een duinexcursie met de boswachter. En vanavond chique uit eten in het Armhuis (is meest luxe restaurant hier, willen we al jaren heen, maar was altijd al helemaal volgeboekt.)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:12

goedemorgen,
aks, gave foto !
HT en janouk, kijken uit naar een dagje heide..
Tine heeft net als bij ons mist..haha..en geen thabor op de startlijst..dat is balen.
dingetje veel last van reuma..komt dat ook van de weersomslag ? dat is niet fijn.. :(:)
veel plezier bij het wokken.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:18

Moet bekennen dat het me erg veel moeite kost om jullie bij te houden. Maar goed, ik doe mn best.

@tine: leuk zo'n duinexcursie en vanavond lekker uit eten.
@dingetje: vervelend dat je zo'n last van je reuma hebt.
@Saar: beterschap met je ogen. Lastig is dat.
@Smickey: aks gespot bij Ikea :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:34

Thabor komt nog wel op de lijst hoor. Heb alle vertrouwen in de persoon die het secretariaat regelt.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 10:36

Goedemorgen!

Aks, gave foto hoor!

en verder even samenvatting van deze bladzijde, anders is het steeds zo'n taak

@Dingetje: haha, je humor ging zomaar verloren :+ En natuurlijk :(:) voor de pijnklachten van de reuma, wat erg dat je dat hebt. En de pony met pessoa naast de fiets ~~}>
@Tine: hopelijk gaat de excursie door, alvast veel plezier en jumjum met eten in het restaurant :9
@Biancacoo: ook mooie samenvatting, had ik wel op mee kunnen gaan :+ maar ja, nu al bezig :D
@Mist: veel werk hier om bij te houden :D

Het is vandaag weer zo'n dag... hele nacht wakker gelegen, koffie uit handen laten vallen, beschuit viel op de grond, uiteraard met de besmeerde kant naar beneden, grrr, liet de glazen van gisterenavond uit mijn handen vallen en kon dus overal glas bij elkaar gaan vegen, dat stuitert nogal hard op de tegelvloer, verkeerde mail naar verkeerde persoon gestuurd (gelukkig niet iets vertrouwelijks, maar toch)...

dus ik blijf maar gewoon binnen geloof ik ^)

fijne dag allemaal

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:40

smickey: pechdag :(:) (jullie merken het al, heb ineens goede internetverbinding haha)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:40

@Smickey: idd veel werk maar ik doe mn best.
Enne.............niet jouw dag vandaag lees ik. Succes vandaag.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:17

oehh, tine eetsmakelijk daar vanavond :)
En mist, niet zo perfect qua weer, maar ik vind het altijd wel wat hebben :)

een :(:) voor smikkel :(:)

Wat je zei Tine, dat die haflinger een fijn rijpaard moet worden omdat ze alles al kent. Dat hopen wij ook heel erg! :) We doen ons best haar de start mee te geven die ons het fijnst lijkt voor haar, maar ook voor ons :) Ze mag nu best eens heel erg schrikken in het bos, alles goed bekijken en laten bezinken. Zonder dat ze daarbij nog rekening moet houden met iemand op haar rug :) Ze is 3,5 nu.

Geloof dat Crazymel een barebackpad heeft besteld, dus wellicht dat we na de winter aan de volgende stap kunnen beginnen :D

Druk op stage. En veel te mooi weer buiten <3... Haha.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:29

:wave:

Smikkel lekker onder een dekentje op de bank kruipen!
LS heel veel sterkte!
Dingetje sterkte met je reumaklachten! Lekker goed bezig geweest gisteren!
Tine chique uit eten vanavond, lekker hoor!
Aks leuke foto!

Ik zit opeens helemaal in de friezen... :? Heb nooit wat met friezen gehad. Eentje op stal die ik mee kan nemen het bos in, een andere fries op stal die ik longeer en die ik binnenkort ga proberen te rijden en iemand van de vereniging vroeg of ik haar fries wilde rijden in de les, dus net gedaan en was heel leuk! Dat friesje is dit jaar NL kampioen in de M mennen geworden dus sommigen weten misschien wie dat is? Friesje is heel erg voorwaarts, net als Gwin altijd dus dat past me wel :j

Zit nu thuis met een hyperactieve Beer. Alleen zelf nog even geen zin om te wandelen dus hij moet maar wachten.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:33

@ Frensie....hier ook iemand nooit wat met Friezen gehad en mijn schoonzus had er 4 :D
Er is er helaas 1 overleden in april. Dus staan er nog drie op stal. Eentje daarvan rij ik ook onder het zadel *\o/* De andere rijdt mijn vriend en schoonzus veel mee voor de wagen en dan de laatste wordt ook onder het zadel gereden :D
Hier ook erg voorwaartsen Friezen staan, hoor wel eens mensen zeggen dat ze lui zijn, maar ik ken geen Fries die lui is :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:41

De fries die ik meeneem het bos in is wel flegmatiek, maar die kent je beenhulpen ook niet. Hij staat eigenlijk alleen voor de kar en dan is hij niet lui. Ohz vooral met stem rijden, gaat een stuk makkelijker dan met been ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:45

Frensie, gaaf !! leuk dat je de les op een fries mag rijden, superleuke afleiding zo, en je leert er wel weer van natuurlijk....enne...pik gewoon tijdelijk zo'n fries in...ga steeds meer afstanden trainen en je hebt..een endufries..haha..zie je al gaan !!
Beer....hyper..hier ook hyperpup...zit in het weer denk ik..
Misterlady...het is soms ook niet bij te houden..haha.
Aks en CM. volgens mij word dat echt een fijne haf !!
Aks succes op stage.
SMickey...off-day....niets van aantrekken, voor je het weet, gebeurd er iets heel positiefs vandaag !
Tine heeft goede internet verbinding.

Vanmiddag ga ik met zoontje weer naar de kapper, beetje knippen en dan zijn we beide weer netjes..haha..
verder...hoop ik dat de temperatuur omlaag gaat eind van de dag..dat zou super zijn.
en ik hoop nog binnenkort bij de pup's te gaan kijken van het nest waar we er een van overnemen..spannend !!! ze groeien echt hard, als je die foto's ziet, geweldig !

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:15

:wave:

smickey een rot dag :(:)

frensie aan de fries :)

beer hyper!

biancacoo naar puppies kijken lief <3

aks suc6 op stage!!! lieve indy dids foto :D

was echt genieten met onze kudde op stap!!

zo naar stal wei mesten en spullen schoonmaken voor zaterdag!!!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:08

@Frensie: leuk hoor zo tussen de friesjes. Ik was "vroeger" ook altijd helemaal friezenfan, ging bij keuringen kijken, hengstenshows etc. Dat is nu wel wat minder. Vindt ze wel nog steeds heel erg leuk.

@Biancacoo: succes bij de kapper. Van mijn paard mogen de temp. ook wel zakken. Die heeft al een vacht voor -10.

@crazymel: start je zaterdag in wanrooy?

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:07

Goedemiddag! Mooi weer hier, hopelijk volgende week ook want dan heb ik vakantie :D Daarnet naar de pony’s geweest. Voorlopig hebben ze nog heel de weide, maar binnenkort moeten ze toch op het winterstuk… Ze waren druk zeg, heb ze wat laten rondcrossen in de weide.

Smickey : ik zit in het 5e middelbaar Latijn. Dus nog geen specifieke ‘opleiding’, dat is pas na het 6e middelbaar… waarschijnlijk helemaal anders als in Nederland, geen idee hoe het onderwijs bij jullie is :) & jij hebt een slechte dag vandaag :(:)
Akshay had weer een gezellige dag! & leuke foto!
L_S : oei, wist ik niet… Sterkte :(:) Fijn dat je kan genieten van bezig zijn met de pony’s!
Tine: vervelende starttijden… & geniet van het etentje vanavond! :)
Dingetje : oooh :+ haha, nu snap ik het :D & jij lekker gefietst met de pony :) last van reuma :(:)
Frensie : aan het werk met friezen :D
Biancacoo : pupje kijken <3 Spannend!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:09

Zooooo hier ben ik weer 'even' op en neer naar Groningen geweest (vanaf Rotterdam) pffff ben nu dus weer helemaal daas %) maar goed wil mijn ouders toch wel zo af en toe zien. Was gezellig maar altijd zo'n ongelovelijk eind rijden.

L_S heftig hoor. Wat leuk dat je de Enjoy the Ride hebt gedaan. Willen wij volgend jaar ook paar keer doen, of alleen of met mijn groom en haar paard. Lijkt me leuk omdat je dan toch een mooie route hebt 'in principe' natuurlijk en leuke oefening voor (m)endurance. Jammer dat het zo zwaar was, was ook net na die enorme regenval.... Is bij Enjoy the Ride groom verplicht trouwens of niet? Anders was het vast helemaal zwaar voor Buckmans :(:)

Ontzettend knap van je zoon Tine, kanjer is het. En voor de anderen ga ik even mee met de samenvattingen plus extra knuffeltjes voor Smickey2011 en Dingetje. En Saarrr ik hoop dat het een goede stal blijkt te zijn waar ik heen ga, voor zover ik het kan bekijken lijkt het OK. Er staan gelukkig ook paar menners. Maar ik stond gewoon echt super, alleen veel te ver weg (was daar blijven hangen na beleren van mijn vorige paard). Wilde al paar keer eerder weer terug naar Rotterdam maar steeds niet gedaan, nu toch echt de knoop doorgehakt...

Mijn ouders wonen tegenover soort natuurgebied en daar zijn op dit moment een koppel van zo'n 10 grote zilverreigers. Wat een geweldig gezicht was dat, die vogels steeds langs te zien vliegen. Ik heb er wel eens een of twee tegelijk gezien maar zo'n groep nog nooit.

Ondertussen is deze voor ons heftige regelweek alweer voor de helft om gelukkig. Morgen nog door zien te komen en dan gewoon lekker gaan verheugen op het weekend :D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:52

Ik hoop dat het wat is VHU, je nieuwe stal. Kan me voorstellen dat al die reistijd je op een gegeven moment gaat opbreken.

Vanmiddag heerlijk met Vjell naar het bos geweest. Heb echt genoten.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:03

lottex had crossponies :)
En volgende week mooi weer, hoop het ook! Maar dan wel beetje koud graag...

@VHU; herfstvakantie van zoonlief bijna overleefd :(:)

Hier net de planning van het revalidatiecentrum op de mat gevonden.. Damn, en ik had al zoveel tijd over >;)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:10

Geen gunstige planning aks?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:13

2 dagdelen in Breda...
Da's dus alles wat ik bij elkaar gewerkt krijg op stage om overdag te ''ontsnappen''... Wat dus betekent geen dag-uren om op stal te besteden *kijkt boos*..

Ben ook benieuwd hoe lang dit gaat duren.. kwart jaar tot half jaar als ik het me goed herinner...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:17

Da's idd best lastig dan.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:23

@ Aks; mijn revalidatie was supersnel, ik was in 3 maanden klaar. Dat zagen ze daar niet vaak. Ik was er ook 2 dagdelen per week.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:30

Zal wel erg aan soort reva liggen en wat je doelstelling is. Ben een keer een half jaar bezig geweest gemiddeld 3 ochtenden per week, dat was echt zwaar... een keer een half jaar 2x per week....met daaraan nog een soort controle halfjaar van 1x per week...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:17

zoooo,..aks alsof je hele dagen thuis zit te wachten op de revalidatie...balen..maar het is voor een goed doel !! en ik denk dat je er wel veel aan hebt.
vhu..even heen en weer naar grunn..kan me goed voorstellen dat je dan kapot bent..
gaaf om te zien die reigers...als je geen mooi gevulde vijver hebt tenminste...
misterlady gereden met vjell in het bos, genieten.

ik heb 4,1 km getraind met de hondjes..ging erg goed, het is wel heerlijk om door het bos te tuffen samen.
de hondjes ook weer blij, denk je dat ze moe zijn.....zie ze vlakbij huis de kat...en zoeffff hebben ze nog veel power over om daarachter aan te vliegen..haha :j