Oef bah.. Zijn jullie omgeslagen of? Bij C of niet? Vond dat nare bocht.. Gelukkig paarden wel goed!
En ze hebben heerlijk gedressuurd, hartstikke tevreden, stappen is nog niet helemaal super maar over algemeen werkten ze goed samen en zelfs mn linkerpony liep netjes dus was echt fijn. Had 60,4% of , 2 weet ff niet meer haha. Weet niet hoe dat zit ermee haha. Naja vaardigheid ging redelijk maar moet daar echt nog op trainen met tweespan, syl in zn eentje is heerlijk en simpel maar met tweespan gaat mn linkerpony meedenken haha, maarja komt wel goed! Maargoed tis pas onze 2e sgmw. Heb weer genoten!
Volgende nog niet ingeschreven, dus als iemand nog aanraders heeft.
ArroNnie
Geplaatst: 02-06-12 18:57
GaitMonster schreef:
ArroNnie schreef:
Nog mensen die volgend weekend starten/kijken in Vrouwenpolder?
Nee, helaas. Wij zijn volgend weekend te vinden in Hellendoorn
Oké dan! Wij waren daar helaas te laat met inschrijven.. veel succes allemaal daar! Lanouska ook!
wij niet. koetsier is te druk met fabriek en wil s'avonds nog naar les en daarnaast heeft me moeder helaas gister haar middenvoetsbeentje gebroken en moet ik nog met moeders naar het ziekenhuis om haar gips te laten vervangen. komt mij dus wel goed uit dat wij pas zaterdag ochtend heen gaan.
eva92
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 14:23
ik moet om 10.50 mooi op tijd lekker nog de hele dag de tijd om te verkennen
Dat is toch geen samengestelde wedstrijd of inmiddels wel??
Klopt, is geen samengestelde. Maar in het topic worden ook oefenmarathons genoemd. Anders krijg je allemaal losse topics.
Elan, wat leuk! Jij bent de groom van Rein. Had niet anders verwacht dat hij mee zou doen Wij starten twee keer, één keer enkelspan pony en een keer tandem.
Elan_GV
Geplaatst: 05-06-12 21:51
Ja buurman en buurvrouw zijn we! Die combi zie je niet vaak, maar is wel zo. Vreselijk gezellig altijd!
Even in je profiel gespiekt, je komt me niet heel bekend voor..