Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kwam ik mijn oude buurvrouw tegen,die las me voor (helaas heeft ze niet zo"n harde stem en mijn kar maakte een herrie op het gras,dat ik haar niet goed hoorde)

)
) en o zo lief ook nog langs weiland met drie veulentjes, die mee kwamen rennen, plus een weiland met een piepjong veulentje die zo heerlijk verbaasd keek
. Toen mooi het erf op geloodst en hij stond zo mooi stil, koppie erop, trotse pony
trotse baas. Wat is mennen dan heerlijk.
Citaat:Ik vind, als je weet dat je hond zo is, en je ziet iemand met een paard aan komen, je ziet dat het paard in minder dan een meter afstand van jou hond zal moeten passeren, dan kan je tenminste zeggen van hij is niet vriendelijk naar paarden.
maar ik ben er nu wel alerter op. Het is deze keer goed afgelopen met ALwyn dan, de gaatjes in zijn neus zijn alweer dicht ...
) Toen we vlak bij de plek kwamen, kwamen er van de tegenovergestelde kant ook nog eens 2 wandelaars met honden (ze deden ze gelukkig wel op tijd vast). Hoofd pony ging omhoog, maar meer dan dat is er niet gebeurd. ZUCHT.....OPLUCHTING.... De boel omgedraaid en er weer langs, dit keer in stap. Weer geen probleem. Dus met een dikke drie kwartier waren we weer thuis. Niet dat ik nu het vertrouwen weer helemaal terug heb (dat is sneller weg dan weer opgebouwd
), maar dit ging gelukkig goed.
mooie sulky