Citaat:
Ik vind, als je weet dat je hond zo is, en je ziet iemand met een paard aan komen, je ziet dat het paard in minder dan een meter afstand van jou hond zal moeten passeren, dan kan je tenminste zeggen van hij is niet vriendelijk naar paarden.
Helemaal mee eens hoor.
Alleen weet je het gewoon nooit, ook niet met honden. Die van ons is een watje, is met paarden opgegroeid en doet ze echt niets MAAR laatst was Alwyn wel wat al te knuffelig volgens Mischa (de hond) en ze hapte hem dus wel in de neus, tot twee keer toe. Niet dat Alwyn er iets van heeft geleerd, die steekt nog steeds direct zijn neus uit naar Mischa
maar ik ben er nu wel alerter op. Het is deze keer goed afgelopen met ALwyn dan, de gaatjes in zijn neus zijn alweer dicht ...
Toen we de pony's/paarden in Rotterdam hadden staan en daar dus reden heb ik me ook regelmatig ontzettend geergerd aan die hondeneigenaren hoor. Ook altijd dat stomme antwoord terug als je vraagt of ze ze even willen roepen "ze doen niets hoor" , ja dat zou er nog bij moeten komen ook, ik vind het gewoon irritant van die springende honden tussen en achter de benen van je paard. Bij Ushi hebben ze zelfs een keer in haar staart gehangen, kun je het je voorstellen