[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:09

@belker; hier ook zelfstandig en dat is dan heel lastig; dikke knuffel en probeer toch goed voor jezelf te zorgen!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:17

Ik ben geen zelfstandige, maar wel expert In mijn werk in de zorg. Ik hou me bezig met de samenhang en ontwikkelingen van Zorginkoop, zorgadministratie en declaratie. Dan specifiek de samenhang en onderzoek naar mogelijkheden en dat procesmatig inclusief de applicatie getoets aan de beleidsregels. Morgen maar een uurtje werken en kijken of ik wat openstaande punten kan wegwerken en daardoor ruimte kan creeeren.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:22

Lastig je grenzen te bewaken bij de lopende projecten.

Komende tijd, dus wellicht veel tijd om te bokken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:44

Hier een expert in het overschrijden van grenzen. Blijf het lastig vinden

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:00

Zal eenieder bekend voorkomen die (chronisch) ziek/beperkt is. Is ook een teken van kracht, maar desalniettemin waanzinnig frustrerend.
Hier momenteel ook echt op...

Zag dat je Frum volgt, Belker!
Ik ben de trotse eigenaresse van zijn moeder.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:30

Klopt dat met grenzen en chronisch ziek zijn. Hoewel ik het afgelopen jaar heel goed mijn beperkingen geleerd hebt.

Wat leuk dat jij Frum's moeder hebt Ava. Ik volg Frum al vanaf zijn geboorte vanuit het Johnson-topic. Ik heb ook een Johnson nakomeling gehad, maar die is op 3 jarige leeftijd ingeslapen door een trailerongeluk.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:19

Oh, bah Belker, wat afschuwelijk...!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:20

Zo lief; alle verpleegkundigen weer; pfffff; toppers!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:36

Niet leuk Belker.

Hier niet iemand die een leuk paard voor de toekomst zoekt. Ons middelste veulen Le Milano die wij gewoon fritsie noemen word volgens mij echt een mooi sportpaard. Hij heeft de uitstraling van een dressuur paard maar is 100% tuiger. Loopt heel ruim.
Wij willen minder paarden dus gaan echt niks aanhouden van de veulens.
Hij is dus te koop. Ik denk dat hij het beste past of bij een menner of een dressuur ruiter.
Wie zoekt een topper voor de toekomst. Hij zal zo rond de 1.65m worden.

Db en ikke gaan goed. Db word langzaam dunner en sterker.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:39

Fijn dat het zo goed gaat met DB; heerlijk dat je iig weer wat met hem kunt!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:16

Goede verpleegkundigen is ook heel speciaal natuurlijk ava. ...zeker na wat jij meegemaakt hebt..
Belker balans vinden. ...is zo moeilijk. .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:55

Meteen weer herkend; allemaal komen knuffelen en ik ook hun namen vielen me meteen weer in; zo bijzonder. Was idd heel heftig; besef dit zelf nu pas.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:40

Fijn Ava, wRmte doet zo veel. Waarblig je nu?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:46

Super Ava, dat maakt het verschil, mensen met het hart op de juiste plek _/-\o_ dat is precies wat je nu nodig hebt.

Was ik nog jong en blond kwam ik bij jullie kijken Baudyh... lijkt me supergaaf dier. Mocht ik iemand weten stuur ik ze naar je door alleen ik zit niet meer zo in dat circuit... Zou erg mooi men of dressuurpaard worden dus ...
Helemaal top dat het met DB de goede kant op gaat +:)+

Belker ook al ben je deskundige en expert dat betekent niet dat men er maar van uit kan gaan dat jij altijd beschikbaar ben en onvervangbaar. En dat mag je zelf ook niet ;) :(:) als je uitvalt heeft helemaal niemand meer wat aan je :\ en geloof me, dan is er opeens wel iemand anders die je werk kan doen (zelf meegemaakt.... :list: ). Dus neem je :9k en je :z en tijd op is tijd op :(:) :* Niet vreselijker dan dat je altijd te weinig tijd hebt.... / krijgt ....

Vanmiddag hele mooie paardenmiddag gehad bij vriendinnetje (nieuwe instructrice/coach bezig gezien/gesproken). Nu afspraken gaan maken voor mezelf & Ber.

Stalhouder heeft van twee paddocks een grote gemaakt, waardoor er een grote extra bak is gekomen van zo'n 30 x 40 helemaal mooi want bodem is harder dan in de bak. Ga er morgen lekker mennen met Piet :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:56

VHU: lekkere middag gehad en een speciale menbak voor Piet. Top geregeld daar.
Ava: wat heerlijk dat je van die fijne mensen om je heen hebt. Dat heb je wel verdiend ook! Heel veel sterkte
Baudy: een prachtig paard, ik hoop dat jullie een mooi adres voor hem kunnen vinden. En super dat DB en Ikke goed gaan.
Belker: goed op jezelf blijven letten hoor. Alleen jijzelf kan voor jou opkomen, een ander doet dat niet.

Verder mis ik volgens mij een heleboel mensen hier!
Ollie: hoe gaat het met de behandelingen van Hero? Merk je verbetering
Janouk: nog steeds lekker bezig met rijden/mennen?
Ls: hoe gaat het?
Sorry, kan even geen andere namen meer bedenken. Duf hoofd

Gisteren dus ingevallen bij een groep waar ze tot zomervakantie invaller voor zoeken. Pfff, 30 hyperdrukke kinderen. Maar goed, heb toegezegd dat ik de maandagen tot de zomervakantie ga doen (ik sta al voor heel veel dagen in juni ingepland, werd organisatorisch erg lastig om dat weer allemaal om te zetten; ik wil geen fulltime baan en zeker niet in zo'n groep. Dan is 1 dag wel genoeg :-) )

Vandaag had ik groep 3,4,5. Heel klein en relaxt groepje. Helaas gaat deze school sluiten. Jammer, leuke school.

Vanmiddag had zoonlief weer priveles. Zo stoer, begonnen met de keertwendingen. Pony en zoonlief moeten het samen helemaal ontdekken, maar voor eerste keer was het zeker niet verkeerd. Volgende keer ook travers proberen. Toewerken naar de M2. Spannend.

Nu nog even bankhangen en dan morgen mijn "vrije" dag, die begint met brigadieren bij school.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:58

Wat fijn, Vhu! Klinkt goed en fijn de paddock! Wij hebben van die Ecorasters; geweldig ook met zulke zondvloed.

Ik lig in Wuerselen, Belker.
Het is een hele openbaring nu gebruik te kunnen maken van het toilet en de badkamer; ben toch wel van heel ver gekomen.

Kreeg al heel lief vanavond foto's van de paardjes van de eigenaresse van de Fries; die stuurde destijds ook altijd filmpjes; mijn razende Stalteporter

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:01

Wat gaaf van zoonlief; top zeg en mooi zo samen te ontdekken en te groeien.

Pfff, dat zijn idd energievretende groepen.

Ik ben ook echt stuk en heb het lang uitgesteld, allemaal, maar voelt toch goed weer hier te zijn. Hoop echt dat ze nog wat kunnen, want ik zou toch graag wat meer en langer wat dingetjes kunnen (blijven) doen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:08

Klinkt als een fijne bak VHU, lekker.

Tine, wat leuk dat je zoon nu toewerkt naar het M2, knap van ze.

Ava, hopelijk brengt het je weer wat meer in alles zodat je straks idd gewoon weer wat meer kunt.

Ik ga zo de hond maar eens uitlaten en mijn bed opzoeken. Morgen om 9:00 uur de auto bij de garage inleveren voor de APK.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:23

Goedemorgen.
Vanmorgen even ingevallen als brigadier bij school. Zo grappig hoe de kinderen van groep 1/2 dan reageren. Juf, wat doe je nou? Hahaha. Tja, ik ben ook gewoon moeder en vind dat ik de plicht heb mijn steentje bij te dragen.
Daarna heerlijke (korte) rit met Rembrand door het veld gemaakt. Ik kan wel heel goed merken dat hij weer vaker gereden wordt. Heerlijk ontspannen, niet meer van gekke dingen schrikken. Heel fijn. Zometeen dan maar boodschappen gaan halen en de rest van de kluslijst zien weg te werken. Gelukkig heeft zoonlief gisteravond nog de tuin gemaaid dus dat scheelt al weer.

Fijne dag allemaal
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:54

Heerlijk van die rollebollende honden <3
Hoe lang gaan de onderzoeken duren Ava?

Reumawaarden waren niet verhoogd maar ... ik blijk (ook) diabetes te hebben -O-
Hoe wat precies weet ik nog niet maar ben er een beetje beduusd van...
De huidige klachten met mijn handen hebben te maken met dit...
http://www.diabeteswiki.nl/index.php?title=Gewrichten
Morgenochtend weer naar huisarts om verder te bespreken hoe/wat etc.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:09

Jemig, vhu, dat is niet niks. :(:) dikkeknuffel

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:11

Bah, vervelend Vhu, Frozen shoulder ken ik wel en lijkt verder idd wel op artritis bv (begin)/ kleine gewrichten. Sterkte en dikke knuffel!

Ik weet niet hoe lang ik ga blijven; is een hele lijst af te werken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:10

Jeetje VHU, wat schrikken!!! Hopelijk snel een goed behandelplan met snel resultaat.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:28

zie een leuke hondenfoto..haha..lekker genieten van het gras..en die geiten, gaaf hoor !
grappig dat die kindjes je dan meteen herkennen he Tine ?!!

vhu...bah..dat is niet fijn....wel goed dat je nu weet wat het is....hoop dat de arts toch nog iets voor je kan betekenen....zit je niet op te wachten zo'n diagnose...sterkte hoor... :(:) :(:)
Ava..nog vol in de onderzoeken, en onduidelijk hoe lang het gaat duren.. :(:) :(:) ....hoop dat je er baat bij gaat hebben...en dan weer snel naar huis mag...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:34

Geen neurologische activiteit kunnen vast stellen, maar iedereen staat te kijken wat ik allemaal kan; doet me wel goed.

Idd heel leuk de honden en geiten en fijn dat zoonlief zo goed mee helpt.