[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:38

Oja, dat vind ik dus echt een lekker & leuk ding, moet er direct om lachen als ik zo'n type zie van dat 'wat nou ho' hahaha....zei ik vanmiddag ook nog tegen Snuit, die keek me ook zo aan van }:0

Oja, vandaag ook nog paraplu training gedaan met Bente...ze wilde hem na 2x in en uitklappen opeten, dus dat komt wel goed :+

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:42

:)) Dat vermoeden had ik al wel. Ik kon daar gruwelijk mee in de clinch liggen met dat monster :')

bente lust plu's, altijd goed :j

Zo heb een hele lijst met topics in m'n profiel nu.. Schandalig, zeker als je bedenkt dat er nog 2,5 jaar ofzo mist aan topics O:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:46

Hahaha hmm lekker paraplu...
Heb lekker bijgelezen.
VHU heeft een heerlijke paardendag gehad, lekker hoor!!
Naaltje is een archief aan het maken van dids topics, haha, en Bokt kan het niet aan!
Fijn dat het masseren werkt bij de geit Tine. Ik vind het echt super dat je een fysio bij je geit hebt gehaald.
Biancocoo moet nog 2 weken wachten op d'r pups! Spannennnnnnd!
En ik vergeet een hoop maar dat komt doordat ik nu ook So you think you can dance aan het kijken ben.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:49

Ohja hele gave foto's van Janouk gezien! Alleen waarom wel een bodyprotector maar geen chaps??
Of zijn het dichte beugels? Heb ik niet goed naar gekeken.

En PrinsjeH heeft een watermeloenen-laten-stuiteren-dag, altijd lastige dagen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:13

tine, oeii dat is wel even schrikken van rembrand.
Gelukkig gaat het nu weer goed.
En goede resultaten met je wedstrijd met pony.

Naaltje, heerlijke foto! Dids voor de slee

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:23

Nouvel schreef:
ow tine wat fijn dat het lijkt te helpen bij geit! :j
hoe heet geit trouwens?

Ze heet Eddy. Ze heette al zo toen we haar kregen, maar zo gelaten.

Nou ik ga lekker met mijn boek naar bed. Heb hem bijna uit (Harry Potter deel 4 in het Engels), kan ik met volgende boek verder.

Nog na zitten denken over Rembrand, maar vanmorgen was er echt nog niets aan de hand toen we van huis gingen, hij had zijn voerbak ook gewoon leeg gegeten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:31

Zegt niets Tine over hoe een paard is als hij de trailer op gaat of een uurtje voordat hij koliekerig / niet goed wordt / het toont dat hij zich niet lekker voelt. Maar ja denk ik dan, ga maar eens na soms voel je jezelf ook een moment echt helemaal niet fijn en andere moment gaat het wel weer. Als dat net het moment is dat je wilt gaan rijden of iets doen zie je het, staan ze op de wei merk je het niet eens.

Eddy de geit, klinkt wel stoer :j

Ik ben Harry Potter aan het voorlezen aan zoonlief, we zijn nu in deel III, Nederlands wel te verstaan :P

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:39

Harry potter is gaaf !!!!

En idd tine je kan er niets aan doen hoor. Gelukkig is het weer over nu. En wat een apparte naam voor een geit haha.

Ben foto's aan het uploaden van gisteren.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:47

Ik heb alle Harry Potters al tig keer gelezen en gezien, haha, ook in het engels gelezen. Echt super boeken.
Ga nu lekker slapen, trusten!

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:58

@tine, wat balen van rembrand. Maar wel goed gereden met Amerigo!

Mijn ouders zijn hier vanavond geweest en mijn moeder had wat foto's op stick mee die ze van de dressuur tijdens de Noordelijke kampioenschappen had gemaakt. Ik zal ze morgen even van de laptop van mijn vriend halen en er dan een paar plaatsen via een mijn album link.
Ik zal dan ook even een foto van het schilderij maken en die plaatsen.
Dan weten jullie allemaal wie mijn kleine kanjer is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:59

Harry potter rules!
Ben nu in een andere geweldige boekenserie bezig, game of thrones :j

Zwaait voorzichtig :wave:
Beetje druk gehad, gister heel de dag lesgegeven (manegeles, invallen) gister avond woody afgespeend. Ging eigenlijk heel rustig. Voordeel dat ze al gewend waren om apart te staan als ik met Ab aan de gang ging. Woody is het kleinste paardje en heeft momenteel de grootste box ;) (veulenstal 6x3 ;) )

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:17

Ik zwaai even gauw, hoop morgenavond echt weer even bij te lezen hoor :D Vandaag weer een winstpuntje binnen gehaald, ik reed een stuk beter als vorige week (in de zin van relaxed)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:49

Frensie schreef:
Ohja hele gave foto's van Janouk gezien! Alleen waarom wel een bodyprotector maar geen chaps??
Of zijn het dichte beugels? Heb ik niet goed naar gekeken.

De bodyprotector is omdat ze me soms verrast met een shetland actie (hoofd tussen haar voorbenen en dan bok). En ik rijd eigenlijk mijn hele leven al met jodphur schoenen en jodphur broek. Ooit op een New Forest stal begonnen in Engelse stijl met jodphurs. Ik vind het nog steeds het mooiste. Ik rijd alleen op wedstrijden met rijlaarzen. En chaps rijd ik nooit mee. Het zijn veiligheid beugels (met elastiek).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:59

Wat een fratsen knap dat je er dan op durft!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:04

Ik kom even :wave:

ehhhh Janouk bedankt hoor deze *-:) :o
@Tine van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je punten en je wisselbeker *\o/*
@Bettepet, jij ook alsnog van harte gefeliciteerd +:)+
@IngridM, welkom

Verder ben ik het even kwijt :o

Helaas is het hier nog niet veel beter....maar we proberen te leven met de dag......
Ik heb wel meegedaan met Brutus met een wedstrijdweekend en 2 dagen gestart (is heel dichtbij en een beetje ontspanning was wel goed). Ik heb alleen 's ochtends dressuur gestart zodat ik 's middags weer richting het ziekenhuis kon.

1e dag was 2x 1e met 238 -/-2 en 238 punten , met nog een blackout in mijn 1e proef want ik wist niet meer wat een halve volte halve baan was :o , maar de jury gaf aan dat ik me dat foutje wel kon permitteren _/-\o_

Vandaag liep hij onlangs de slechte bodem beter en ik heb écht even kunnen ontspannen en genieten ondanks het feit dat ik vannacht bijna niet geslapen had en was ik 2x 1e met 218 emn 225 punten. Dus dit weekend een winstpuntenregen (en € 100,00 rijker :$ )... hopelijk kan ik starten op de Hippiade en dan gaan we komende winter oefenen voor het ZZ.
Ik ben zooo blij met Brutus , hij is op mijn slechte dagen een rots in de branding en mijn grote kanjer ondanks zijn 1.30m. Simba laat ik momenteel even staan, daar ik niet 'scherp' genoeg ben met zo'n jonge pony voor de wagen :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:07

Jemig, wat een onwijs hoge punten. En ik maar blij zijn als wij 215 scoren en komt Brutus aan met 238 :$ :$
Gefeliciteerd, is echt een topprestatie.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:10

Fijn om even van je te horen Ollie :(:) Wat een meeeega punten +:)+

Citaat:
Ik ben zooo blij met Brutus , hij is op mijn slechte dagen een rots in de branding en mijn grote kanjer ondanks zijn 1.30m

Mooi :j
Heb ik, op mijn manier natuurlijk, Snuit is beslist geen super dressuurpony hahaha, met Snuit. Mijn kleine dramstraaltje die altijd doorgaat en mij altijd vertelt dat ik op hem moet letten en niet op de chaos in mijn hoofd. Goud zijn ze waard die pony's.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:13

ik houd het echt niet meer bij, maar wil wel even Ollie feliciteren en heel veel sterkte wensen, Tine feliciteren met haar verjaardag en d'r superresultaten, zag verder nog sneeuwplaatjes van Diddle en wat een wonder is Fifi toch, ongelooflijk als je die eerste foto's weer ziet _/-\o_ :j .

Heb wel ook wat te melden, want dochterlief had vandaag haar eerste dressuurwedstrijd onder het zadel en is zo maar eerste geworden, heel leuke prijzen en ook nog het eerste ei(tje) hier op de boerderij, dus er moet weer een hoop mee naar school, morgen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:15

janouk schreef:
Jemig, wat een onwijs hoge punten. En ik maar blij zijn als wij 215 scoren en komt Brutus aan met 238 :$ :$
Gefeliciteerd, is echt een topprestatie.

Mijn record (ik durf het bijna niet te zeggen) is 245 punten :o

@VHU, inderdaad die pony's zijn hun gewicht in goud waard :j
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 04-09-11 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:16

@Avaluna, super gefeliciteerd met de 1e prijs van je dochter... ene jullie 1e eitje *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:19

Ollie1 schreef:
@Avaluna, super gefeliciteerd met de 1e prijs van je dochter... ene jullie 1e eitje *\o/*

Wat een punten, zeg +:)+ , maar Brutus is ook wel echt een supergeweldige pony :j .

Ik krijg wss volgend weekend mijn eerste echte menles (buiten de lessen die ik tig jaar geleden gevolgd heb voor mijn koetsiersbewijs), vind ik erg spannend.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:07

Ollie :(:) :(:) en super dat je toch ontspanning vind met Brutus, en wat een punten heb je gereden zeg ! _/-\o_ _/-\o_ superknap !!!
Veel sterkte toegewenst, en wat een fijn gevoel dat Brutus altijd voor je klaar staat, en idd hun gewicht dubbel en dwars in goud waard !!

Bettepet, ik ben heel benieuwd !!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:07

jeetje ollie, gefeliciteerd, wat fijn voor je zeg dat je toch nog zo lekker hebt kunnen rijden zo tussendoor!
sterkte verder!

ipsilonka, gefeliciteerd met je winstpunt!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:11

@maisie; eerste eitje als in kippenei? Zoja, komt dat dan ook nog heel mee naar huis? :') :D Gefeli met dochter's resultaat!!
@ollie; fijn dat de ponys je helpen, en :(:) :*

Mag zo naar school.. Jakkes :+ Al iets vroeger uit bed gegaan. Bang dat ik anders in de trein onmiddellijk in slaap val en 't station zou missen :') _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:35

Goedemorgen.
Vandaag gaat zoon weer naar school. Oef, moet echt weer in het ritme komen.

@ Ollie: gefeliciteerd mooie punten, erg fijn dat Brutus je toch wat ontspanning kan geven. Ik hoop dat het snel allemaal wat beter gaat.
@ Ipsilonka: gefeliciteerd
@ Bettepet: word nu wel heel nieuwsgierig :j
@ Avaluna: gefeliciteerd met de prijs van je dochter. Dat is nog eens een goed debuut. Van dat ei snap ik even niet
:o?

Nou, ik ga maar eens verder hier.