Oja, vandaag ook nog paraplu training gedaan met Bente...ze wilde hem na 2x in en uitklappen opeten, dus dat komt wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat vermoeden had ik al wel. Ik kon daar gruwelijk mee in de clinch liggen met dat monster 

Nouvel schreef:ow tine wat fijn dat het lijkt te helpen bij geit!![]()
hoe heet geit trouwens?

(veulenstal 6x3
)
Vandaag weer een winstpuntje binnen gehaald, ik reed een stuk beter als vorige week (in de zin van relaxed) Frensie schreef:Ohja hele gave foto's van Janouk gezien! Alleen waarom wel een bodyprotector maar geen chaps??
Of zijn het dichte beugels? Heb ik niet goed naar gekeken.
, maar de jury gaf aan dat ik me dat foutje wel kon permitteren
)... hopelijk kan ik starten op de Hippiade en dan gaan we komende winter oefenen voor het ZZ.
Wat een meeeega punten Citaat:Ik ben zooo blij met Brutus , hij is op mijn slechte dagen een rots in de branding en mijn grote kanjer ondanks zijn 1.30m
.janouk schreef:Jemig, wat een onwijs hoge punten. En ik maar blij zijn als wij 215 scoren en komt Brutus aan met 238![]()
![]()
Gefeliciteerd, is echt een topprestatie.
Ollie1 schreef:@Avaluna, super gefeliciteerd met de 1e prijs van je dochter... ene jullie 1e eitje
.
Gefeli met dochter's resultaat!!

Al iets vroeger uit bed gegaan. Bang dat ik anders in de trein onmiddellijk in slaap val en 't station zou missen