[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:11

Evelinee: je pony's zijn echt wel wat van je gewoon. Zo eventjes in tandem zetten.
Het eten gisteren was lekker. Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar als het klaar staat als je thuis komt, maakt dat niet zo veel uit.
Hoe krijgen de moeders het hier eigenlijk geregeld met de kids thuis in de vakantie? (zitten hier trouwens vaders?) En precies ook alleen maar zoontjes.
Dennis staat in de shetlandpony met knappe Marengo.
Nouvel is pannekoeken gaan eten.
Hidalgo's gezondheid gaat er weer op vooruit.
Tallechie: heel veel sterkte. Probeer toch maar te ontspannen.
Ferro hoest toch wat weer wat minder.
Schaduw, we zijn nog steeds benieuwd naar foto's van je aanwinst.

Gisteren welgeteld 15min met Petra gewerkt: VD. Had expres een wekker gezet want ze verveeld zich snel, let dan niet meer op mij en dan wordt ik alleen maar gefrustreerd. Het ging best wel goed. We kennen nog niet veel kunstjes maar we breiden rustig aan uit. Ik merk dat ook ik vooral heel actief moet blijven. Dan blijft zij het ook.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:12

maisie fijn dat hij minder hoest

tine leuk dat je zoontje lekker mee doet

tallechie sterkte meid doe rustig aan

bianca en ollie leuk een oefenwedstrijd kan niet wachten tot het april is dan ga ik een oefen sgmw doen met 2span.

Nu even verder aankleden en dan pony's doen, scooter weg brengen, boodschappen doen en taarten maken hihi een druk daggie :Y)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:16

LAURA : GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:17

maisie fijn dat hij minder hoest

tine leuk dat je zoontje lekker mee doet

tallechie sterkte meid doe rustig aan

bianca en ollie leuk een oefenwedstrijd kan niet wachten tot het april is dan ga ik een oefen sgmw doen met 2span.

Nu even verder aankleden en dan pony's doen, scooter weg brengen, boodschappen doen en taarten maken hihi een druk daggie :Y)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 10:22

Gefeliciteerd, Laura! *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:22

Rivaldo Laura dikke klapzoen en felicitaties *\o/* fijne dag vandaag.
De rest ook natuurlijk.
Vakantie heb ik nog niet 100% geregeld, wordt weer stressen met ergens spelen / oppas en heel strak alles inplannen en niet naar werk gaan maar dan maar dingen doen die je thuis kunt doen.... Heb daar toch zo'n hekel aan want heb hoe dan ook het idee dat ik het niet goed doe, of thuis niet of met het werk niet. Nu kan ik mijn werk vrij goed plannen maar heb volgende week toch echt twee middagen dat ik ergens op moet komen draven ...

Nou ga nu aan de slag, mijn cursisten zijn er nog niet :D dus ga ff :9k :evaw:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:44

rivaldo:gefeliciteerd met je verjaardag

Buckje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:57

Wat VHU en Naaltje bevestigen daar doelde ik idd op. Flaver/Rhine stelt alleen eens in de zoveel tijd een vraag en dan is ze weer pleite ze voegt hier niets toe… De vragen die ze stelt zijn hier al zovaak besproken of kan ze gewoon terug vinden. Een beetje bijlezen of vriendelijk reageren op iemand zit er niet bij.

Maisie, jij hoeft je totaal niet aangesproken te voelen je reageert vaak zat op andere niet iedereen leest altijd even nauw of heeft even veel tijd je klets gewoon lekker mee zoals alle rest van de andere.

Zo ik heb mijn zegje weer gedaan. Pjieuw. :)

@Eveline, die voorste is echt een dressuurcrackje zeg! Ik had dat probleem ook eens Buck wou niet doorlopen Ciaar wel dus had ik ze ook omgewisseld.

Marengo in de shetlandpony leuk! En Whit geschoren vraagt om fotos.

Tallechie heeft PEEBEEEE

Laura gefeliciteerd!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:58

Laura gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

Ik ben nog even op t werk wat administratie dingetjes doen. Vanmiddag lekker naar de pony's. Het is niet zo koud en geen regen dus even kijken wat we gaan doen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:10

LAURAAAAAAAAAAA!!! Happy B-day!! :):) :):) :):)

zo! Dids' pootjes zijn weer gefatsoeneerd :) hoefsmid vond het er goed uitzien, hij kreeg alleen 1 pootje niet helemaal recht.. Ga het nu zelf bijhouden met vijlen :) Dids weer meteen terug in de wei getjopt, en naar huis gereden.
Ga nu even fatsoeneren en m'n haar laten knippen, kan er maar vanaf zijn :+ hopelijk vern*ken ze het niet :o vind dat toch wel eng
En daarna ga ik naar den bosch toe :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:48

Goedemorgen, even snel bijgelezen.
Laura gefeliciteerd.

Ben net mijn bed uit. Is wel een keer lekker, alleen had vanochtend langs de huisarts gewild.

Voor degene die geen pb hebben gestuurd gaat wel om de baby. De rest heeft antwoord terug.
Ik ga zo even het dorp in. Cadeautjes halen. We hebben vanavond verjaardag van een tweeling en zusje, zijn 5 dagen na elkaar jarig en morgen ook nog een verjaardag. En nog even de laatste spullen voor de beeb halen.

Iedereen veel plezier vandaag

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:09

@ Tallechie: sterkte!!
@ Naaltje: dids met nieuwe look aan de voeten.
@ Laura: gefeliciteerd
@ B485: ik werk niet, dus voor mij niet zo'n geregel. Kan alleen niet slapen nu overdag. Zoon heeft een paar dagen bij een oma gelogeerd, dus die dagen kon ik wel lekker slapen. Leuk dat de VD zo wel beter gaat, met klok erbij.
@ Maisie: fijn dat het beter gaat met het hoesten.
@ Schaduw: foto!!!

Vanmorgen Rembrand even gelongeerd. Lijkt goed, maar voor de zekerheid geef ik hem toch nog maar een week vrij. Wil niet weer te vroeg beginnen. Ga wel met hem wandelen of simpel longeerwerk doen, maar niet het echte werk nog.
Daarna heeft Patrick weer gemend. Hij zat weer stralend op de bok. Echt genieten <3 <3 <3
We hebben slangevoltes en van hand veranderen op diagonaal geoefend. En overgangen (die kan hij wel helemaal zelf; wel schattig: je ziet aan pony dat hij het heeft begrepen maar dat ie op een (heel zacht) klikje van mij wacht of hij echt wel moet gaan draven. Pony doet zo voorzichtig met Patrick. Wist ik al dat hij dat onder het zadel deed, maar dus ook voor de kar. Echt een sukkeldrafje ook <3 )

Nou, ik ga eens geitenwei, paardenwei en tuin (hondendrollen) uitmesten en mollen proberen te vangen. Grond is weer ontdooid inmiddels. Er lag nog wel wat sneeuw, heel klein beetje hoor. Zoon ging alle sneeuw verzamelen in de bak van zijn tractor en heeft het naast ingang van de bak gedumpt.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:18

@ Tine: misschien kan je er een dubbel leidsel bij de pony met je zoontje aan doen. Kan hij straks 'echt' sturen, maar kan jij nog steeds ingrijpen waar nodig.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:21

lieve ponie tine! :) super!!

Ik ga zo naar den bosch rijden, net m'n haar laten knippen, 't is de helft korter, maar ook weer niet :') (laagjes)
Ik ben nogsteeds snot en bleh..
^)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:25

Dennis schreef:
@ Tine: misschien kan je er een dubbel leidsel bij de pony met je zoontje aan doen. Kan hij straks 'echt' sturen, maar kan jij nog steeds ingrijpen waar nodig.

Goed idee :j +:)+ . Wat ik ook kan doen, is dan bijv aan de leidselogen vast maken. Denkt hij dat hij stuurt, maar zit hij niet in (gevoelige) mond van pony. Moet pony natuurlijk wel beschermen tegen de motoriek van een 4 jarige. :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:38

@Rivaldo van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
@Maisie, wat fijn dat het beter gaat met Ferro
@Tallechie, hopelijk niets ernstigs met de kleine :(:)
@Naaltje, wat fijn dat Did's er weer netjes bij staat :P

Voor de liefhebbers:
http://www.devoornseruiters.nl/pages/evenementen.php

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:38

@Rivaldo van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
@Maisie, wat fijn dat het beter gaat met Ferro
@Tallechie, hopelijk niets ernstigs met de kleine :(:)
@Naaltje, wat fijn dat Did's er weer netjes bij staat :P

Voor de te organiseren oefenwedstrijdjes zie:
http://www.devoornseruiters.nl/pages/evenementen.php

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:40

Idd, dan heeft hij echt het gevoel dat hij het zelf doet.

Anders moet je hem hier maar eens laten sturen (al woon ik wel een tikkie uit de richtig), mijn pony's zijn doorgewinterde kinderpony's. Wat ze van mij niet pikken, pikken ze van kleintjes prima :). Heb echt wel hele kleintjes bij Roos op de bok gehad terwijl ik er naast zat te zitten.
Dit soort acties bijvoorbeeld:
[AR-ITP] Ponyrijles gaat altijd door
[AR-ITP] Z shet ABOP proefje oefenen met jonge menner
[ITP] Privé Shetlandpony- Outdoor te Stal Denci

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:56

Tallechie: Hoop dat het goed gaat met jou en de kleine? En dat het niet te ernstig is! Doe rustig aan...

Voor de rest ga ik even mee met de samenvattingen. Zit op mn werk, heb al drie keer bijgelezen, maar kan maar niet onthouden wat iedereen bezig houd. Ja dat Naaltje naar de kapper geweest is, maar verder.... haha slecht van mij.

Ow ja, Laura, GEFELICITEERD!!! Hopelijk heb je een fijne dag!

Als het straks droog is eindelijk weer mennen, gisteren was het zooo mistig dat ik de weg niet op durfde en de weg is mn enige mogelijkheid.. Hopen hopen hopen.. :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:20

Laura gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:51

HAPPY B-DAY voor laura! :D

verder weinig te melden eigenlijk :+

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:08

Laura-Gefeliciteerd.
Tallechie,hopelijk niets ernstigs,doe rustig aan.
Tine-heerlijk zo'n brave pony.

Vandaag de twee pony's naast elkaar in de paddock gehad,wilde ze gelijk gaan kroelen,schok van het schrikdraad tot gevolg.
Daarna hebben ze alleen maar bij het draad gestaan,hoofden naar elkaar toe,dus dat komt wel goed.
Ik heb foto's gemaakt,ik moet ze nog bekijken.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:18

Laura gefeliciteerd.
Tine, wil haar zoon in het ootje nemen. Bedenk wel dat die kleine mannen het snel door hebben dat mama het niet zo eerlijk doet :-)
tallechie: doe het rustig aan en ik hoop natuurlijk dat het niet te ernstig is.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:18

@ Schaduw: je houdt het wel spannend :D Klinkt alsof ze elkaar wel leuk vinden in ieder geval
@ eefielover: het gaat ook wel weer heel snel hier he?
@ Dennis: je woont net iets te ver weg :+ Maar ik denk dat we ons ook wel heel goed redden met ons superponybeest. Morgen wil hij graag rijden ohz, dus zondag gaan we het maar eens proberen met 2 paar leidsels. Ben heel benieuwd. Hoop dat man wat foto's kan maken. Zoon zit zo te stralen, moeten jullie echt eens zien.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:21

b485 schreef:
Laura gefeliciteerd.
Tine, wil haar zoon in het ootje nemen. Bedenk wel dat die kleine mannen het snel door hebben dat mama het niet zo eerlijk doet :-)tallechie: doe het rustig aan en ik hoop natuurlijk dat het niet te ernstig is.

Tja, maar mijn handen voor zijn handen accepteerde hij ook, dus ik denk dat het wel zal meevallen. En anders moet hij het er toch maar even mee doen, wil niet door het lint gaan (letterlijk!) of een pony die au heeft. Ook al zou hij braaf blijven. Dat verdient hij niet. Motoriek van een 4 jarige is nogal grof (trouwens van de meeste mensen die geen ervaring hebben met mennen. Je komt zoveel harder door dan met teugels. Kan me nog heel goed de eerste keer achter het mentoestel herinneren :o )