Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fennadev schreef:@ToyDoll, dan heb ik echt een tweede persoon nodig die even een zweepje op de kont legt, want trekken wil niet met 120 kilo niet meewerkende shet
keona schreef:Hca net gemaild,eens kijken wat ik terug krijg. Want wil toch graag weer een 2 wieler zeker voor het enkelspan rijden vind ik het erg fijn.en ook als ik alleen ga.
Gem schreef:Keona, we moesten kiezen tussen Zutendaal en Nunhem/Haelen. De tweede was iets korter en leek iets minder zwaar, dus daarom die gekozen. Moos doet het pas voor het eerst hè? Maar het ging hem uitstekend af.
Toydoll schreef:Gem: ik denk ook zeker dat het allemaal mogelijk is idd. Vraag je alleen af, denk dat de uitvoering wel moeilijker is omdat je veel hulpen 'mist'. Maar aan de andere kant, aan lange lijnen voeren ze ze ook uit, dan moet het voor wagen toch ook kunnen......
LinSa schreef:Zo hehe, ik laat ook weer eens wat van me horen![]()
Nu ik fulltime werk (stage loop) en daarnaast nog studeer, is m'n vrije tijd ieeeetsje minder geworden![]()
![]()
Maarr, ik sta nu wel op een super stal waar de pony's heerlijk buiten kunnen lopen, af kunnen vallen en waar ik een 'bak' tot mijn beschikking heb. Kan dus lekker met ze aan de slag en daar geniet ik echt onwijs van. Terwijl manlief dan de stal/paddock/weide mest, kan ik heerlijk met ze bezig zijn.
Ik ga nu ook weer voorzichtig op zoek naar een eigen menwagen. Nu we deze bij stal kunnen stallen, begint het toch weer een beetje dichterbij te komen. Nu nog op zoek naar een mooie koets waar Sabrina alleen voor kan, dus een mooie lichte koets. Ik schrik soms van de prijzen voor zo'n ding, ben ook maar een studentje he![]()
Maar sparen gaat gewoon net wat makkelijker als je weet wat je wilt gaan kopen, en aangezien ik met zo'n grote uitgave toch maar blijf twijfelen kan ik best alvast beginnen met oriënteren. Toch?![]()