Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat was het weer een mooie avond,ben nu bezig met de foto's up te loaden op de laptop
Helaas geen bokkers gezien of gesproken,maar daar hadden we ook weinig tijd voor helaas.
Nu dus lekker verkouden..

In mijn geval een Minnie Mouse knuffel (mijn zus en ik zijn nooit naar Disneyland geweest en dat noemen we altijd voor de grap ons jeugdtrauma, dus nu ze in Disney World was kon ze zoiets niet laten liggen
) Verder hebben ze ook de Hunger Games trilogy in hardcover voor mij meegenomen (de vormgeving van die boeken is zoveel mooier dan een cheap paperback). Dus ik duik de komende dagen lekker met mijn neus in de boeken 
(leuke opmerking Gem!) In 2012 - toen reed ik nog maar 2 maandjes met Sam - heb ik ook al meegedaan tussen de Friezen en dat zag er inderdaad best komisch uit. Zeker omdat die kleine pony zichzelf dan 10cm groter probeert te maken.
Het was wel gelijk een mooie training met het tegenkomen van grote paarden in de baan. Ben benieuwd wat deze lessen gaan brengen!
. Ik vrees dat ik als een parasailer opstijg en hij kan wel eens een pootje uitsteken naar iets dat hij eng vindt
. Het deel van de kleine bak waar ik altijd longeer nog weer gesleept, niet voor het longeren, maar in het slechtste geval kunnen ze daar dan morgen buiten staan, als de wei een ijsbaan is geworden. Er ligt in dat stukje nog wel een beetje sneeuw en een beetje water, maar dat moet maar goed gaan. Kunnen ze toch wat meer bewegen dan op stal.
.
.
.
), maar de hindernissen zijn wel omgewaaid
. Wel even balen dat ik nou verder niks met ze kan doen, maar het verzorgen, vanmorgen, was iig heerlijk
Biancacoo schreef:Claud heeft een sulky voor bubbles, wat voor 1 heb je voor hem ?

,meteen naar ruitersportzaak gefiets voor een hoofdstel.....(oke happytime was 14 maanden niet uit de box geweest voordat ik haar kocht......)maar ik weet hoe ski-joring voelt als je plat erachter hangt
je was er al bang voor. Helaas.
Wel even schrikken om dit te lezen.
en ook voor de menner...