Lees wel braaf mee al weet ik veel hoeveel pagina's

Alleen sterves druk met alles, dus weinig bokttijd

@VHU
wel ff deze voor jou voor je moedige beslissing.ff ego......net ingeschreven voor meninstructieweek
*ga gauw naar mijn werk*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), tussen de middag eitje denk ik met wat surimi ofzo en nog wat yoghurt en vanavond kipfiletje grillen op de BBQ.
hahaha). Over de zwangerschap: het is nog steeds superpril natuurlijk, het wachten op die 1e echo duurt me eindeloos eindeloos lang
Moet straks toevallig naar de huisarts, had hij gevraagd omdat het de eerste is, ik al wat ouder ben en een redelijk fors medisch verleden heb. Ik hoop dat ik met dikke buik naar de instructieweek ga, zou fantastisch zijn, ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven en hou nog overal rekening mee!
. Wat fijn dat je vandaag al even naar de ha kunt
.
).
) biancailona schreef:link bokt wordt nog aangevuld

sterkte!
hoop dat ze dat bij jullie ook doen.

Hoezo 'suikerverslaafd'? (Zoals het gros van de mensen in de westerse wereld). Heb geen honger ofzo, gewoon zin in wat lekkers
En dat mag nu dus ECHT niet, dus doen we niet. Heb wel lekker toetje gemaakt, eieren, melk, zoetstof en vanille aroma, gemengd en dat au bain marie in de oven, ziet er lekker uit, hopen dat het ook goed smaakt.