Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar mocht het ooit zover komen, dan graag een bakje thee
Van koffie word ik ziek.
tine10 schreef:Even ego, heb net op Rembrand geredenZelfs wat draf en galop. Zal er qua rijstijl niet echt heel geweldig uit gezien hebben, maar ben zoooooo blij. En die knol is toch ook goud waard. Bleef keurig netjes over de rug lopen zodat vrouwtje een beetje kon blijven zitten
Ben nog steeds verliefd op mijn ventje, ook na 4 jaar
Als 't maar heerlijk was!

gaaf Tine! Heel veel succes en plezier morgen (zie je zo voor me met uitpuilende wagen met al die extra prijzen)
) ging het best lekker. Bij Snuit voor eerste keer Wiske mee op de wagen genomen. Zo schattig. Ze zat bij m'n voeten, is precies goed stuk waar ze kan zitten. Had haar wel met riempje vast hoor. Maar ze bleef keurig zitten, ging op gegeven moment zelfs netjes liggen. Ook geen gepiep. Nu was ze wel vreselijk moe van spelen met de andere hond
dat ze gewoon lekker zat te suffen. Prima dus en zoooooo gezellig. Dat hoopte ik juist dat we zouden kunnen gaan doen, hondje gezellig mee op de wagen. Morgen even kijken of het me ook lukt bij Bente op de wagen

Hadden zelf lekker eten bij, en voor ponylief een boterham voor pauze 1, en een banaan voor pauze 2 
(ja echt gedronken)
Nee gekheid. Helaas doe ik niet met de competitie mee. Ben ook blij dat het klaar is hoor, rug begon al weer vervelend te doen. Maar veale stond gewoon te slapen met vlechten, dan gaat het ook makkelijk.
(nu ben ik de komende dagen bij dus hoop ik dat het beter gaat
)
.
Ik kan me er nog niet écht toe zetten en geniet zo ook van het mennen...Van het weekend maar even kijken of ik nieuwe menwagens kan gaan kijken bij Paashows