[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:04

Nouvel schreef:
:wave:

wat een onwijs stoere sneeuwfoto is dat naaltje!

:o Was tijdens mijn slee-avontuur. Toen kwam er plots echt superdichte mist opzetten :))

@tine; oei wat schrikken met Rembrand! Gelukkig gaat het nu weer beter!
en gefeliciteerd met je prijzen! :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:11

ik vind 'm echt heel gaaf! :j

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:38

Brr, dr komt hier weer wat regen aan geloof ik :=
Ik ga m'n rooster nu toch eindelijk echt overnemen. En dan wat te eten maken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:41

hier eigenlijk al de hele regen kleine regenbuitjes...
vanmiddag nog wel even leuk droog kunnen wandelen op strand!

zo eten en dan richting stal, poep scheppen, paarden binnen zetten en voeren...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:44

Zonnig trio op de wedstrijd tegengekomen de 20e augustus. hahaha in cognito

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Vanmorgen onder het zadel getraind met mijn nieuwe hoofdstel :o
Frontriem is te klein voor haar gespierde voorhoofd en het borsttuig te groot voor haar mooie borst. Maar ik vind het prachtig. Penny /3
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:51

gaaf hoofdstel janouk!! :9

Nou, ik heb mijn rooster overgenomen. Blij verrast, en teleurgesteld tegelijk voor komende week :)) Wordt veel met laptop sjouwen, veel tussentijd..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:51

gave foto's janouk en erg stoer hoofdstel! 8-)

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:12

Tine : Raar van Rembrandt... Gelukkig gaat alles goed nu :)
En gefeliciteerd!! (verjaardag + wedstrijd :D)

Ingrid : Welkom :wave:

Janouk & Naaltje : leuke foto's :))

Fensie : heel veel sterkte en beterschap! :(:)
en erg vervelend van die 'vriendin'... Jammer dat ze haar problemen een beetje uitwerkt op jou.

bettepret : gefeliciteerd :)

PrinsjeH heeft lekker gemend, leuk!

xSCWx : leuk van dat zadeltje! voor Luna heb ik geen zadeltje,
denk niet dat ik dat ga kopen, mijn broertje rijdt (lees : stapt :P) gewoon rond zonder zadel :+
En dat vijlen is ook handig! zou ik ook graag leren :j Heb je dat van de hoefsmid geleerd of hoe ging dat?
En voor de eerste keer terug voor het karretje, hoe is het geweest? :)

Verder nog wat dingen over scheren, Luna mag gewoon bolletje wol worden :P
Ook nog iets over een meeting, ga ik niet aan kunnen meedoen, ietsje te ver voor mij :')

Zo, mijn bijleespost :P heb niet overal op gereageerd, denk ik, maar heb mijn best gedaan :Y)
Laatst bijgewerkt door lottex op 04-09-11 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:18

Tine gefeliciteerd ! Fijn dat rembrand goed opknapt !! super van Amerigo dat hij zo zijn best heeft gedaan.

Bettepet, van harte gefeliciteerd met je overwinning in zuidlaarderveen, enne....ben ontzettend benieuwd naar je schilderij !!!
sneeuwfoto's van naaltje...gaaf !!
Zie de mok verbeteren hier op de foto's, super !!
Zie Brutus op de foto hierboven en nog de dame's die elkaar "ge-meet" hebben op wedstrijd !
Verder welkom nieuweling...

Verder geen nieuws hier, nog 2 weken tot ik mijn pup's kan halen, ze groeien zooo hard, en ik hoop ze snel weer in het echt te gaan bekijken !
Bij melody geen verbetering, ze ontlast haar spat-been nog errug veel. logisch en waarschijnlijk prima, maar maak me nog wel zorgen of het goed komt...nog even afwachten en dan nog nieuwe foto's maken.
Moet toegeven dat ik me erg verheug op mijn nieuwe pup's en erg druk ben om me in de sport te verdiepen, dus vaak langskomen...dat lukt momenteel niet echt... sorry.....
Ge nog even bijlezen....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:24

Tine waarom heb jij niet gezegd dat je jarig was :-(

Hierbij dan nogmaals gefeliciteerd.

Wat ik net zat te denken dan hebben ze bij de Z slecht gereden, want je zou denken dat ze daar hogere punten zouden krijgen. Vorig jaar was er een L menner die de bokaal won

Veale heeft ook aan alle 4 de benen mok viel mij afgelopen vrijdag op.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:31

Tine gefeliciteerd !!!!

En schrikken van rembrand gelukkig nu weer alles goed. En super met de pony !!
Janouk gaaf hoodstel en borsttuig.
Bettepet ook gefeliciteerd ben benieuwd naar het schilderij.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:50

@ Tallechie: oeps :o :D Beste punten is procentueel natuurlijk, anders zou Z altijd winnen. Snap er nog steeds niets van, heb film net teruggezien en zie toch echt heel veel verbeterpunten. Maar goed, maakt de kampioenschappen weer iets minder erg. Jurysport is gewoon iets raars. Hoorde ook veel klachten over 1 van de jurys die vandaag aanwezig was en ook op de kampioenschappen. Die jury punt gewoon idioot laag.

Nou, ik ga naar de paarden toe, even kijken of alles goed gaat, voeren en geit masseren (gaat helaas nog steeds niets beter, maar goed, masseren kan vast geen kwaad)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:52

Tine10, een geit masseren ? Wat heeft ie ?

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:56

Welkom IngridM

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:08

Tine gefeliciteerd!!! *\o/* *\o/* *\o/* en ook met de westrijd natuurlijk :D
Naaltje, gave foto's !!! (van terugkomst bosritje en die in de sneeuw <3 )
Frensie: tsja, proberen niks van aan te trekken zou ik zeggen...
Bettepet had 't ook super gedaan *\o/* *\o/* *\o/*
en verder even vergeten...

O ja, welkom Ingrid en Rhine, ik had vorige keer te laat jouw post gezien over het meeten :o volgende keer :j

Hier niet de beste dag ooit }:) Je kent 't vast wel, alles gaat mis... lekker hard met scheenbeen tegen rand van vaatwasserdeur, koffie uit de handen laten vallen, een watermeloen die op de grond stuitert en in honderdduizend gruzelementen breekt... en nog meer van dat soort grappen... Kruip lekker op de bank straks in de hoop dat de rest van de avond pijnloos kan verlopen |o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:09

:(:)
watermeloen met of zonder pitjes? :=
wat een t*ringbende zal dat gegeven hebben :=

Ik moet echt nodig productief gaan doen maar dat wordt 'm niet vrees ik :')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:13

met pitjes... en idd knap waardeloze troep geeft dat !!! Maar goed dat vriendlief t ff niet meekreeg, die zou spontaan toeval hebben gekregen nadat ie zo'n aanval van schoonmaakwoede had gehad vandaag... :=

productief doen uitstellen tot morgen of is dat slecht idee??? <<)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:18

bad idea :')
I like it :9

Mijn vent had waarschijnlijk in zijn broek gezeken van het lachen als ik zoiets had gedaan :=

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:19

foutje, moest pb zijn

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:26

bad ideas are the best :+

ik ga koffie zetten :9k

:evaw:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:28

oeps PrinsjeH das balen zo'n dag.

Naaltje moet productief gaan doen (op de zondagavond jaja dat word niks)

Ik ben een fotoboek van robijntje in elkaar aan het zetten. Maar foto's op volgorde van de tijd uitzoeken
is al een drama. Heb robijn inmiddels sinds februari 2011. Maar goed ben een heel eind dus nog even
doorbijten haha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:38

@ Maisie: oo, dat zijn altijd van die rotklussen, uitzoeken van foto's. Succes ermee.
@ Prinsje: oeps, niet zo'n beste dag. Zie die watermeloen ook al helemaal voor me :j Wel jammer, is erg lekker :Y) Of heb je hem lekker opgelikt :=
@ Ingrid: welkom. Geit loopt sinds 2 weken op 3 poten. Dierenarts kon er niets aan vinden, dus kon niets doen. Heb er afgelopen donderdag fysio bij gehad en masseer nu dus iedere dag die poot. En jawel, vanavond deed ze af en toe een pas op haar pootje. Ben zoooo blij. Ziet er zo zielig uit. Ik hoop echt dat het nu steeds een beetje beter gaat.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:04

ow tine wat fijn dat het lijkt te helpen bij geit! :j
hoe heet geit trouwens?

prinsje... :(:) :(:) :(:)

maisie succes met je fotoboek!

ik zat net te kijken, hier staat een klein deel van de foto's van Fifi 'r wond op, bijft echt wonderlijk dat een lichaam zoiets in 4 maanden al zover kan herstellen zelf:
http://www.veterinairewondzorg.nl/lopendezaak1.php

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:13

Heerlijk de samenvattingen tussendoor :j
Zie Ollie & Bruutje staan, hoop dat het allemaal weer wat beter gaat met ze. Knappe Janouk, is dat trouwens niet ontzettend warm zo'n bodyprotector met rijden? Relaxte Diddle en dat knappe dravertje, vind het zo'n leuk beestje. En Tine mega gefeliciteerd, wat leuk op je verjaardag! Wat schrikken met Rembrand misschien wat last omdat het opeens zulk raar weer was/is? Wel rare wedstrijd zo. PrinsjeH beetje onhandig :(:) hebben we allemaal wel eens last van (ik kan ook enorm klungelig zijn in ieder geval :o ). IngridM die weer gaat aansluiten, gezellig.

Vanmiddag heerlijk op standje 'alle tijd' naar stal gegaan. Met Bente wilde ik mennen, gewoon maar mijn eigen wagen genomen want als ik verder niet aan de rem zou komen zou alles goed moeten gaan... (als ik er wel aan kom blijft hij soms hangen, niet altijd, soms krijg ik hem weer los, soms niet en zit ik steeds met zo'n piepende rem, erg irritant).... en gelukkig ging het goed. Was toch niet van plan naar buiten te gaan (als ik naar buiten ga wil ik echt wel een goed werkende rem natuurlijk) en dan kon ik wel lekker zelf gaan prutsen. Bak was flink natgeregend het zakt altijd wel snel maar was nog best wel zwaar, dus na half uurtje ben ik de plassen op de oprijlaan gaan oefenen. Er stonden een paar plassen in de bak, daar denderde ze lekker door heen. En na even wat aandringen denderde ze ook zeer vlot door de grote en kleine plassen op de oprijlaan. Wat knap is, want ze kan er zo omheen piepen maar dat deed ze dus niet. Denk nu dat ze onderhand redelijk 'water-proof' is geworden :D Om de echte waterbak te gaan oefenen wil ik dat mijn remmen het weer goed doen want ze is er nogal gevoelig voor als de wagen dicht op haar kont schuift (en met een broek die nog te groot is zit dat risico er dus wel in). Daarna peerdjes hals, borst, benen en staart eens gewassen (wat een smurrie kwam eraf zeg) en aan de hand uitgestapt, stuk langs de weg. Vond ze erg gezellig, en ik ook :D

Toen even lekker koffie gedronken .... :9k

En weer verder met Snuitmans, mannetje aan de lange lijnen gezet en zowaar, wat een verrassing, hij deed het best wel aardig ... hoe bestaat het. Met hem aan de lange lijnen ook nog wat rondgewandeld, dat vindt hij zo geweldig, dan is het toch zo'n ontzettend grappig ding met zijn stoere koppie en heerlijke ronde achterwerk <3

Toen, shame on me, via de McDonalds weer terug :Y) net op tijd want er kwam me toch een onweers-en regenbui langs >;)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:32

heeeeeeerlijk VHU!! :)

heb voor jou nog een topicje gevonden :D
[ITP] Winny de welsh laat zich zien!
dids zijn vroegere weidemaatje :)) Dat is wel een jou-type paardje geloof ik? :P

Ben een lijst aan het maken van al m'n diddle-topics O:) kreeg net alleen melding van bokt ''het is tijdelijk niet mogelijk nog verder terug te zoeken'' ^)

@tine; super van geitje, hopelijk blijft het verbeteren!