Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
we hebben ook nog flink gesnoeid op wat er stond want dat was zo slecht onderhouden, en dat geeft nu gelukkig wel mooi fris groen (was eerst bang dat het helemaal niet meer terugkwam).
heeft eerste stuk weg super gedaan. Hij was hartstikke vlot, trok tweewieler met mij en zoonlief (ondertussen 1.80 groot en 70 kg aan de haak) met zoveel gemak, wie weet kan er tzt ook wel een lichte vierwieler achter. Trok ons zelfs zo de dijkjes op en dat zijn pittige dijkjes. Piet vond het geweldig oortjes erop en lekker pittig doorstappen, helemaal toppie.
gedoe is niet fijn Ava
en geen excuses hoor
, want het is een nieuwe fietspadverbinding, dit pad is net aangelegd aan de overkant van stal. Er wordt nu gewerkt aan afslag naar Park Zestienhoven en daar zijn heel veel fietspaden. Als die afslag er is (deze zomer) hoef ik vrijwel niet meer over de weg om op pad te kunnen
en dan kan je zo 10 / 15 km lekker over de weg/het fietspad met brede berm in geval van nood en zonder direct water naast je mennen.
trots op sun.
. Ik weet niet of ik ooit nog wel wedstrijden ga rijden, maar ik ben wel een dressuurprikker, dus wil wel graag verbetering zien in de dressuur en dat stelling en buiging goed voor elkaar zijn. Maar goed, straks heb ik waarschijnlijk zomervakantie van half juli tot de herfstvakantie, dus tijd genoeg om te trainen
wat fijn dat het zo goed gaat met Rembrand.