[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:51

Hij kan veel gewoon thuis doen, dat is wel fijn, maar wel gehorig..hoeft gelukkig zelf de weg niet op.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:25

Dat is wel fijn ja dat hij niet de weg op moet.

Manlief hier moet ook wel eens bij nacht en ontij dingen regelen, ik heb dan oordoppen bij de hand, echt klinkt te erg natuurlijk :x maar werkt wel :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 08:30

Goedemorgen

Ik slaap hier al jaren met oordoppen. En zelfs dan hoor ik nog veel meer dan manlief
Hier is weer ca 5 cm sneeuw gevallen. Helaas krijg ik de tractor niet gestart, dus heb nu een probleem, want met de hand is niet zo goed voor mijn rechterhand.

Naast de sneeuw heeft het ook nog geijzeld, het is echt spek en spekglad. Dus zoonlief zo maar met de auto naar school brengen en fiets achterin. Met vier wielen val je minder snel om. Kan hij zelf weer terug fietsen na school.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 08:56

Een dagje thuis vindt je zoon vast ook niet vervelend :D Kan hij lekker Mamma helpen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:29

Nee, hij moet wel naar school. Vorige week ook al een dag thuis geweest. Ze hebben deze week ook nog toetsen, ik wil niet dat hij teveel mist.

Nou, ik ga binnen maar wat klussen doen. Bleh, helemaal geen zin. Maar goed, de zon lijkt hier door te gaan komen, dat is al weken geleden. Straks maar eens goed kijken hoe hij er ook alweer uitziet :+

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:39

allemaal sneeuw :oo

Ik heb vandaag verhuisdag :) Naar mijn nieuwe slaapkamer. Wil ook nog ergens naar stal toe om met Dids een rondje te stappen.

@biancacoo; ik baal zo dat mijn laptop stom doet op filmpjes he! Maar jouw woefs in de sneeuw :+: Aan het werk :+:

VHU lekker gereden met mel. Qua stal sta ik prima nu, maar die paden van daar die mis ik hoor... Dan is de pannehoef gewoon een nat plurkzooitje..

Ik heb overigens gisteren een nieuwe lens gekocht voor mijn camera :+:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 10:35

@Gem: oeh, heb haar gemist, was verder wel heel erg gezellig, heb heel veel bekenden gezien :D , wat een zooi daar, onze interesse ging vooral uit naar de frituurwagen, zuurvlees was er genoeg te krijgen :oo := .

@Tine: balen :(:)

@Jeskim: spannende reddingsactie van pony.

Aks gaat verhuizen, VHU weer heerlijk gereden <3 , biancao in haar nopjes met nog een beetje winter.

Hier druk, druk, pfff, geen paardjes ff, behalve dan groom voor dochter, hahaha.
Veel geregend, bah.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 10:57

Yes, zonnetje schijnt en het is boven nul. Nu hopen dat mijn erf en beetje dooit.

En weer wat spam. Solly

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:06

ohh...Tine, jij hebt echt genoeg om te sleeën...
Als ik kon, kwam ik eraan met dog's...en slee...is vast wel een plek waar we kunnen sleeën...
maar goed, zoontje naar school, die moet ook weer opgehaald worden..en vanmiddag ook nog brengen en halen..dan is er geen tijd meer over..al zou hij het ook wel erg leuk vinden om eens op de slee mee te mogen denk ik..hahaha whoooshj...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:10

Prachtig Tine!!

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:34

Hallo daar ben ik ook weer eens!!

Tine, wat een prachtige sfeerplaatjes! Jullie hebben genoeg sneeuw! Hondjes genieten er ook van zo te zien.

Avaluna was groom voor dochter.

Aks aan het verhuizen. En nieuwe lens voor camera gekocht.

VHU, lekker gereden.

Tine, zieke zoon thuis en dat met de toetsen. :(:) voor hem.

Biancacoo, man met nachtdienst. Het bed voor jou alleen dus.

Aantal dames naar Mokum geweest.

Jeskim een loslopende pony gevangen.

Mooie trainingsfoto's van biancacoo met de honden.

Verder weet ik het niet meer....

Hier gaat alles goed. Paardrijden voorlopig even mee gestopt want ik ben zwanger. Mennen ga ik wel nog gewoon mee door. Heb zaterdag een sulky opgehaald voor Bubbles en hem er gisteren meteen voorgezet. Dat is wel even een verschil met de grote wagen maar voor Bub veel fijner. Hoogzwangere vriendin was mee en heeft wat foto's gemaakt, als ik die binnen heb zal ik ze wel hier neerzetten. Heb in ieder geval al 1 foto gekregen via facebook. Ik sta er echt heel blij op maar dat kwam omdat ik moest lachen om het verschil als je ineens op zo'n sulky veel lager achter je pony zit.
Afbeelding
We hebben daarna nog een rondje bos gedaan en dat was erg gezellig.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:52

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:58

Mooie advertentie voor een hele knappe pony!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:01

@Claud: hey, wat ontzettend leuk; gefeliciteerd met je zwangerschap <3 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mooi pony'tje van Dennis <3 . Tine in winterse sferen, mooi.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:08

Claud: gefeliciteerd met je zwangerschap en mooie samenvatting
Dennis: mooie en duidelijke advertentie. Hopelijk vind je een goed adres

Kan weer eens niet slapen, dus maar even wat bankhangen. Zon schijnt hier regelmatig (ook geregeld wat wolken), maar het dooit wel. Helaas wel langzaam, maar toch

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:55

@dennis
Ik hoop dat je een geweldig huis vindt voor Witney.
Ze is een gave pony/ <3

Claud gefeliciteerd met je zwangerschap +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:54

Gefeliciteerd Claud !!

Dennis...dat zal geen makkelijke keus zijn om whitney te verkopen...
Ik hoop dat je een goed thuis voor haar vind.

Claud mooie samenvatting waar ik even op mee lift..

Tine..niet slapen..ach ja..dan gewoon wat uitrusten maar.

aks nieuwe lens gekocht ! en vandaag over naar nieuwe slaapkamer ! goed bezig.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:07

Gem, ik heb net de voice teruggezien. Die laatste deelnemer was toch familie van je? Wat een knappe meid zeg en een prachtige stem.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:41

Leuk Claud *\o/* en wat een prachtige foto van Bubbles <3 Whitney in de verkoop, vind het een prachtige pony! Prachtige foto's van Tine, mooi hoor. Maar ben toch blij dat het hier niet ligt := Aks verhuisd +:)+ en nieuwe lens, ben benieuwd naar de nieuwe opnames! Avaluna iets met frietkotten? En verder zal ik allicht dingen vergeten...

Dagje gewerkt, kon slecht slapen vanacht, was al om 04.15 uur wakker .... :roll: ben nog steeds erg wakker, moet toch in elkaar gaan storten zo }:0
Net heerlijke maaltijdsoep gemaakt van pompoen, tomaat, wortel, aardappel, ui en nog wat peterselie ed :9
Hier zoonlief ook grieperig, manlief ook :\

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:42

:wave:
Ik kom ook weer onder mn steen vandaan...
Afgelopen week vreselijk druk gehad. Gewoon werken, woensdag voor m'n opleiding op stage naar Meppel en zaterdag stage in Lienden bij de Lingehoeve. Dat betekende de wekker om 5.00 en pas 20.00 thuis... En dan ook nog pokkeweer met regen, kou en in 't weekend ook nog vorst en sneeuw... Niks aan.
Maar de stages heb ik weer gehaald, beide met een hele goede beoordeling dus helemaal blij :):)

Tussen alle drukte door heb ik geprobeerd Bakira nog wat aan de loop te houden, want die moest gisteren naar Exloo voor de selecties van de Drentse Kamp.sch. Ondanks de sneeuw zijn we toch gegaan, ik had nl ingeschat dat de A7 en N34 wel schoon zouden zijn. Dat bleek dus niet zo, dus uiteindelijk was ik blij dat we heelhuids weer thuis waren. Helemaal na die horrorberichten van alle glijpartijen.
Maar niet voor niks weg geweest. 2 Fijne proeven, selectieproef had ik 63,17% (194/185) en daarmee als 4e door naar de kampioenschappen :):) De tweede proef ook een 4e prijs met 193. Helemaal blij, dit was mn eerste indoor met Bakira waar ik echt tevreden over was!
Dus het wordt druk want zowel Jort als Bakira mogen nu naar de kampioenschappen. Weet wat me te doen staat de komende 2 weken haha.

Ik ga vanavond eens een bijleesactie houden, dan ben ik weer helemaal op de hoogte :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:49

zal ik bekennen dat ik die lens nog niet eens gebruikt heb :\
Heb er al 2 dagen lang heel erg de kriebels voor om eens te gaan spelen! Maar 't komt er niet van...

@royaltjuh; oef, lef om met die slechte omstandigheden daar indd op pad te gaan. Wel mooie resultaten!

@vhu; klinkt als een heerlijk soepje, hopelijk ontspring je de ziekword-dans

Heb intussen 80% van mijn spullen op zolder.. Hoop vanavond met pa het bureau er neer te zetten, dan kan ik morgen verder.

Moet morgen trouwens ook naar de huisarts, een ontstoken moedervlek, wil 'm weg laten halen...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:06

@Claud: gefeliciteerd met je zwangerschap.
@Tine: mooi die sneeuwfoto's. Ben stiekem toch wel blij dat hier nog niks ligt.
@Aks: ik weet nog een hele mooie fjord te staan voor het geval je nog een fotomodel zoekt ;) :P En succes met je moedervlek.
@VHU: Klinkt als een hele fijne rit met Crazymel. Ooit..........als onze trailer klaar is, gaan we ook die kant eens op.

Gisteren mezelf even een flinke schop onder de kont gegeven en naar stal geweest. Vjell even rondgeslingerd om te kijken hoeveel energie erin zat. Ik zit namelijk helemaal niet lekker in mn vel en dat heeft hij altijd supersnel door, kan hij lekker "misbruik" van maken. Het viel gelukkig mee, dus *adem in/adem uit* toch even zadel er op en een paar rondjes door de bak gestapt.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:14

@Claud , gefeliciteerd met je zwangerschap *\o/
@Tine, war woon je toch mooi :j
@VHU, lekker getraind met Crazymel +:)+
@VHU, hopelijk bevat je lekkere soepje genoeg antigriepinne _/-\o_

Gisteren was 't erg gezellig in Mokum *\o/* HT en Janouk gezien en gesproken.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:47

Het was idd heel gezellig bij mennen in mokum!!! Super om iedereen aan te
moedigen. Had wel een zware dag vandaag door een beetje slaap tekort.

@ tine is mijn achternichtje die met de voice mee doet.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:50

Maisie schreef:
Het was idd heel gezellig bij mennen in mokum!!! Super om iedereen aan te
moedigen. Had wel een zware dag vandaag door een beetje slaap tekort.

@ tine is mijn achternichtje die met de voice mee doet.

Ah sorry, ik wist dat het familie van iemand hier was, maar kon even niet meer terugvinden van wie :o