[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:19

Goedemorgen,

Al terug van stal; flink wat haar uit mick geborsteld (oeps, vergeten op te vegen bedenk ik me nu) en mick heeft even in de buitenbak gerend /3

Nu klussen op zolder (verven, behangen etc)

Zit nog even moed te verzamelen...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:25

Gaat lekker hier....

Daan was om 9 uur al weer moe dus op bed gelegd, dacht kruip er zelf ook maar in. Van half 10 tot 11 geslapen. Daan bij mij op de kamer neer gezet, maar hij ging staan en ging verkeerd. Dus eerste tand door de lip is een feit. Tanden zitten nog wel vast. Hij begint al een mooie bult op zijn hoofd te krijgen. Arm ventje.

Kijk ik op mijn telefoon, heeft instructeur gebeld. Ik bel terug, krijg zijn vrouw aan de lijn. Stond hij al om 10 uur op stal, terwijl we voor 14 uur hadden afgesproken. Hij dacht 10 uur. Als het goed is komt hij vanmiddag alsnog.

Ik heb de paarden op volpension staan. Mijn vriend is ontzettend allergisch dus heb de droom laten varen dat ik de paarden ooit bij huis krijg.

Edit super tine. Het is ook een superknol en je hebt het toch maar weer gedaan

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:33

Arme Daan, :(:) bult op zn koppie
Tine, je berichtje gemist, telefoon doet raar, maar begrijp dat t goed ging met de paarden, mooi!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:41

tallechie : Hmm altijd balen, dat soort miscommunicatie :+

Ik heb 2 weken geleden 2 Ratten gekocht :D Ze zijn zo leuk hihi! Heb een topic gemaakt :D

[BB-ITP] De Ratjes op onderzoek!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 11:50

goedemorgen (nog net:D )

ik ben lekker vrij vandaag. doe dus vandaag helemaal niks behalve dat we vanavond les hebben met het 4span.

@ ronnie heb net even snel gekeken. leuk hoor
@ tallechie daan met bult.
@ tine super van je.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:55

Ik heb net gebeld naar Van Schie Mensport, en ga er nu heen om te bespreken wat ik wil aan me nieuwe
sulky!! HIHIHIHI EindelijK!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 11:58

wat leuk en heb je al een idee van de kleur ?

als het allemaal gaat zo als het zou moeten gaan krijgen wij ook halverwege het seizoen een nieuwe marathonwagen voor het 4 span

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:04

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:32

Het gaat echt te snel hier...

Lees over menstallen en afstanden tot wedstrijden
Tine die weer op Rembrand gereden heeft *\o/*
VHU lekker paardendagje!
PrinsjeH heeft de haren niet opgeruimd ~~}>
NM wil tuig ombouwen maar dat gaat niet lukken
Ronnie gaat nieuwe sulky kopen!
Lanouska dagje vrij!
Nouvel komt weer eens langs :wave:
Arme Daan een tand door z'n lip!

Menles ging lekker! Gwin had 2 dagen stil gestaan, maar daar hadden we gelukkig geen last van. Ben nu erg moe van de gebroken nacht, dus zo even wat eten en dan op de bank onder een dekentje met een filmpje aan denk ik. Lekker :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:32

Oe Ronnie wat gaafff!
Zo'n sulky staat ook nog wel op de wensenlijst ;-)

Wat een schattige ratjes in ander topic, had reactie getypt maar wordt geplaagd door Vodafone :roll:

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 12:40

ik heb ook last van vodafone. heb nu al 10x hetzelfde smsje van harry ontvangen die die woensdag om kwart voor 2 heeft verstuurd

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:43

Ja das ook zo leuk, steeds dezelfde berichtjes, hier ook. En als ik AH bellen ben wordt verbinding verbroken. Hopelijk snel over

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:24

Jullie gaan echt te snel!!!

Lees over aanhoudende problemen met vodafone.
Frensie: lekker gelest. Zal best dat jij moe bent na zo'n nacht
Ronnie: superdat je wagen gaat bestellen! Van Schie is een fijne zaak. Een vreselijk eind hiervandaan, maar moet ik ooit weer een kar kopen, dan ga ik daar weer heen.
Lanouska: vrije dag. Was het je moeder een beetje duidelijk hoe programma werkt?
Tallechie: sintjanskruidolie is ideaal spul om in huis te hebben met kleine kinderen. Als ze gevallen zijn, beetje met een watje op de plaats doen en je ziet de bult gewoon verdwijnen. Arnica werkt ook goed.
Prinsje: heeft half paard op wasplaats laten liggen :D
Maisie: als je het zo bekijkt, hebben wij ook een menstalletje, alle drie zijn beleerd voor de wagen :+
Newmom: ik ben chronisch ziek en het gaat de laatste maanden nogal slecht. Zo slecht dat ik niet meer op een paard kan blijven zitten. Mennen lukt me gelukkig nog wel, maar heel stiekum ben ik geloof ik toch nog steeds een ruiter die ment :o Maar vandaag dus even erop gezeten. Heb gelukkig een superfijn paard, dat echt met me meedenkt en me helpt. Anders was ik er ook niet op gegaan. Thabor, ons jonge paard, is ook super braaf, maar daar durf ik nog niet op. Hopelijk komt dat wel weer.

Nu moet ik een pony gaan vangen en wassen en vlechten. Karren en tuigen zijn schoon. Vanavond Rembrand nog wassen en vlechten.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:28

Ja vodafone is echt een ramp op het moment |( , gelukkig heb ik er geen last van :+

Ben bij Van Schie geweest en mijn nieuwe sulky is besteld! Hij word goud met bruine kussens, komt bokkussentje bij en
een rvsplaat voor onder me voeten. Bankje word iets hoger geplaatst zodat ik niet met mn kieen omhoog zit :+ (ben evengoed
maar 1.68, maar dat is toch iets groter dan een kinder maat). Volgens hem gaat het ongeveer 2 weken duren! (Ga ervanuit dat
het wat langer duurt als ik zo hoorde wat hij allemaal aan bestellingen heeft :D ). Maar als ik hem maar voor mijn 'veluwe vakantie'
heb! Ben helemaal bij!

Afbeelding

Deze dus, maar dan andere kleuren en net ff anders :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:58

Citaat:
@TINE10 Ronnie: superdat je wagen gaat bestellen! Van Schie is een fijne zaak. Een vreselijk eind hiervandaan, maar moet ik ooit weer een kar kopen, dan ga ik daar weer heen.

Tine, als je dan ooit naar Van Schie gaat, dan kom je hier wel koffie drinken hoor. Want ik woon vlakbij Van Schie (10 minuten met de auto).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:21

en hier, fifi knuffelen! *\o/* :D

ronnie, gaaf karretje! :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:30

Ja leuk, maken we er een mini meeting van. Dus Tine sparen sparen sparen voor een nieuwe wagen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:59

:D
en snel! ~~}> _O-

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:55

dan staat hier ook de koffie klaar! :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:57

gaaf karretje ronnie :))

pffffffffffff.....weekend, zucht, moe..hihi

vandaag bij medebokstertje wezen helpen met het tuig etc etc.
even gesleept , meske had de knopjes er netjes opgezet.
enig puntje tot serieuze verbetering, de baas zijn, pony-lief ging hier en daar graag met dr aan de wandel ;)
(shetjes he, lekkere eigewijze mormeltjes <3 )

nu gaat ze de burries van dr 2-wielertje in orde laten maken, en dan gaat pony-beest de volgende stap tegemoet.
kei leuk, meiske glunderen, pony-dier nu braaf en pony-mama-volgend.
lekker gevoel is dat toch he :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:13

Ik ben echt kapot, dus ik vergeet van alles, ben volgens mij nog vergeten te reageren op de krater in Biancao's tuin :o :') , zag verder een heel leuke sulky (heb ik nog nooit mee gereden, lijkt me wel eens leuk), een leuke vakantie in het vooruitzicht, Bicci die weer flink geholpen heeft, vergeten haren, zolder die aangepakt wordt...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:26

paard, tuig, en kar zijn gepoetst. Vanavond niet meer zoveel doen.
Morgen optijd op stal, rond 8 uur.
De les ging super, met beide paarden. Veale wilde eerst helemaal niks, bleek mijn vader de leidsel in de bril te hebben gedaan, en had niet gecontroleerd. Als alwyn volgende week zo loopt ben ik super tevreden.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:40

Tine heeft 't druk als ze naar Van Schie gaat haha. Super dat je op Rembrandt hebt gezeten Tine, is je van harte gegund! *\o/*

Ronnie: proficiat met de sulky, heel gaaf, leuk dat je zoveel kunt kiezen erbij zeg.

Bic heeft bokster geholpen met shetjes, gezellie

Avaluna is moe, lekker uitrusten dan maar vanavond. Hoe kom je zo moe??? Lekker lang weekend in vooruitzicht!

Tallechie is klaar voor de wedstrijd en heerlijk les gehad, da's een fijne voorbereiding :j

Janouk, Nouvel en Happytime zetten allemaal koffie voor Tine :D :D :D

Net bij de bouwmarkt de kleur voor de muren van mijn zolderkamer uitgezocht (we hebben een recht huis, geen puntdak, zodoende zijn er 3 zolderkamers, 1 voor vriendlief, 1 voor de wastoestanden en 1 voor mij, die van mij wordt kledingkast (5m bij ruim 3m dus da's een grote kledingkast). En net de oude luxaflexen eraf gehaald (die waren nog van vorige bewoners) en straks ff gaatjes stoppen met alabastine.

Het weer is hier zo goed gebleven, geen spatje regen (eigenlijk zou er voor de tuin wel buitje mogen vallen :x )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:44

lekker aan t klussen dus prinsje,
die regen komt trouwens nog hoor -O-

vond vandaag super zelli, en geweldig te zien hoe goed meiske en knollie oppakte,
maar wetende dat er best wat regen aankomt, tjah, even hobbelen was dan ook wel weer lekker geweest, hihi

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:44

@tine, ahaa, nu snap ik de reacties, dan is het wel super dat je er soms (ik denk dan wanneer je je goed voelt) weer op kan stappen. En ideaal dat je een paard heb waar je zo'n band mee hebt dat dat ook gewoon kan.

Nee, mijn 2span kon niet omgebouwd worden, dus heb vanmiddag een simpel leren enkelspan tuigje besteld :D hopenlijk van de week binnen en dan aan het werk met de knullen want ik krijg een mega probleem....
En dat is dat de hengstjes altijd op beton hebben gelopen, een stalletje met betonnen uitloop...
hier bij ons staan ze op gras, misschien wel voor het eerst in 12 jaar... wie weet..
en je kan wel raden wat er gebeurd, want na langzaam opbouwen staan ze nu lekker overdag in de wei en krijgen ze regelmatig nieuw stukkie bij.. dus de heren wie eerst loom en suf uit hun stalletjes kwam daar, stuiteren hier behoorlijk door de wei heen en worden weer helemaal het heertje, vooral (je raadt t al) de witte... met als gevolg dat ze behoorlijk hardhandig met elkaar aan t stoeien zijn en het eerste kleine wondje vandaag gespot is. Ik hoop maar dat wanneer ik ze regelmatig kan trainen en een beetje geestelijk voldaan kan krijgen, dat er iets minder strijd is.. en anders moet t zaakje er gewoon af.. maar dat zou ik wel jammer vinden.. ze zijn zo leuk zo. zucht... ik wist dat ik twee hengstjes had, had alleen niet verwacht dat er zo'n mega gedrags verandering plaats zou vinden. (toen ik ze kocht wist ik ook niet dat ze nooit op gras stonden, ze hadden daar wel wei, dus ik ging ervan uit dat de ponies er in zouden staan.. )