[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:38

Mendurance lijkt me ook wel erg leuk. Ik start ook nog een D&V in Poortugaal is voor jou ook niet zo heel ver weg toch VHU ???

Vanmorgen is joep voor zn laatste prik geweest. hij zag er goed uit. Mocht ietsje slanker dus daar gaan we aan werken.

Helaas ook vernomen dat de euro tech van ideal niet in bruin is alleen bruin onderlegd. Zit nu zwaar in dubio of ik dan de zwarte versie zal kopen. Dan heb ik al mn tuig in niet leer :D

@ IT sterkte met je hondje. Is altijd moeilijk zo'n beslissing maar als ie pijn heeft......

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:09

Heb even wedstrijdkalender gecheckt maar zie Poortugal er niet tussenstaan? Is voor ons inderdaad goed aan te rijden. Lijkt me leuk om even te komen kijken. Wanneer/waar is het?
Met een beetje geluk gaan we vast wel D/V starten dit jaar (in ieder geval denk ik D), alleen wanneer weet ik nog niet :+

Pup iets aan de dikke kant...hij heeft het vast te goed bij jullie ;)

Rizanta en ik zijn inderdaad erg op elkaar gesteld. Ben ik ook op mijn pony's, zeg ik er dan direct achteraan. Maar zij heeft wel een gouden randje hoor. Komt gewoon omdat ik nooit had gedacht ooit weer een paard te hebben, laat staan erop te rijden en al helemaal niet dat ik er een voor de wagen zou hebben....

Nou moet echt aan de kook :Y)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-02-11 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:10

lekker VHU wat ga je maken? :)

ik heb ook zin om te koken.. maar wij moeten zo nog boodschapjes doen..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:12

Kippetje madras :Y) met peultjes.
Rijst, paprika, peultjes, kippetje (biologisch natuurlijk), bosuitjes :9
En een pakje Conimex plus gebruiksaanwijzing :=

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:13

@ Maisie Welke maat tuig hebben jouw pony's?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:17

Maisie, haar tuig te koop. Als je echt bruin wil en ze hebben dat niet kun je dat ook aangepast laten maken ik mocht dat toen igg kiezen bij het tuig van Buck maar heb uiteindelijk gekozen het niet te doen..

Rizanta zou bij mij ook een streepje voor hebben alhoewel.... die Snuit die doet het toch ook wel haha.

Kim sterkte... afscheid nemen is nooit leuk.. hoewel het misch wel beter is voor je hondje. Ben benieuwd wat de beslissing ook mag zijn je hondje zal je dankbaar zijn!

Okay mensen schiet mij maar af maar ik kan het niet laten... Rhine ik vind dat je af en toe zulke domme vragen stelt waarom lees je niet gewoon wat nauwkeuriger mee dan weet je 9 van de 10 keer de antwoord op je vragen al...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:18

njamm! :D
knorr heeft ook zoiets, bij hun moet de kip matras met saus met creme fraiche geloof ik :)

Ik wil vriendje ompraten voor iets wat ik op tv zag.. Pasta met verse spinazie, gebakken salami, en tomaatjes en olijfjes die met mozarella even de oven in geweest zijn
:9

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:20

de dierenarts wil toch nog wat medicijnen proberen bij onze teckel.
We hebben gevraagd of hij eerlijk wil zeggen wat hij zou doen.
En onze DA is wel zo dat hij het zou zeggen als inslapen beter is.
Dus we vertrouwen op hun.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:40

spannend ivystoeter, afwachten dus of de medicijnen aan gaan slaan.
Sterkte hoor !
Is toch altijd moeilijk als je hondje zo ziek is !

Buckje toch.....niet zo lelijk doen hoor !!! :+

Wat een luxe eten allemaal, wij eten bruine bonen........ :j tartaartje erbij en aardappelgezichtjes uit de oven. :9

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:44

@biancacoo; luxe? nee joh :P als je de olijfjes weglaat is het zelfs cheap :P

aardappelgezichtjes uit de oven, als in soort van aardappelkroketjes?

ventje nog niet thuis..

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:51

Ik ga voor de pasta met kipeblokjes, mais, ananas en currysaus. Belangrijk is dat het heel snel klaar is.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:56

Nou wij eten hier heerlijk macaroni vanavond!

Gister 8-span gereden, nog bedankt voor de leuke reacties!
En daardoor had ik nog van alles aan mn tuig hangen wat ik voor een meerspan nodig zou hebben, dus zat ik vanacht te bedenken in mn bed, misschien kan ik mn pony's wel in tandem zetten morgen! :):)

Duss zo gedacht, zo gedaan :D Eerst wilde ik ze andersom hebben, maar bleek die pony helemaal geen looplust te hebben, dus toen het spannetje omgedraaid en dat ging perfect! Eerste keer tandem nu al helemaal leuk :D

Hier een foto'tje:
Afbeelding

Mn pony's hebben het wel te verduren deze week :Y)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:57

wauw kijk die voorste sjouwen! :9
die had er zin in? :D

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:57

Jaa die had dus wel genoeg looplust! haha, overduidelijk :+

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:13

Buckje schreef:
Okay mensen schiet mij maar af maar ik kan het niet laten... Rhine ik vind dat je af en toe zulke domme vragen stelt waarom lees je niet gewoon wat nauwkeuriger mee dan weet je 9 van de 10 keer de antwoord op je vragen al...

Op welk vraag was dit bedoelt?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:17

op het feit dat je elke keer hier binnen duikt, en 1 vraag stelt aan 1 iemand (die meestal ook vrij logisch is) en dan weer weg bent denk ik ;)
dus geen ''hee VHU wat heerlijk dat je zo fijn hebt kunnen mennen, wauw evelinee! 8span dat is wel echt heel mooi''
snap je? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:26

Da's inderdaad wat bedoeld wordt Rhine. Dit is een soort van klets-uitwissel-topic, zo van gezellig, hoe is het en wat heb je gedaan. En zo along the way wissel je allerlei info uit. En als je dan een beetje oplet kom je heel veel te weten ;)
't Viel mij ook wel op hoor :+
Vragen stellen is prima, alleen kijk eerst eens of je zelf ergens het antwoord kunt vinden :list: en een beetje belangstelling voor de ander is wel zo prettig, daar zijn dit soort huiskamertopics voor bedoeld. Zo zit IT nu met een hond die misschien afgemaakt moet worden, kijk dat zijn toch serieuze zaken en daar reageer je dan op. Of als iemand iets leuks verteld ook. Hoeft niet altijd maar zo af en toe hoort er wel bij. Zie het maar alsof je ergens op stal staat en alleen binnen komt lopen om een vraag te stellen en dan weer wegrent. Denken mensen ook, wat is dat voor type }:0
De poowns van Maisie hebben maat shetland en pony door elkaar gehusseld. Robijntje heeft maat shetland, Ferro maat pony.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-02-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:28

gaaf 8 span!

@ Lacuna: stoute storm!
@ IT: wat naar zeg! sterkte!
Leuk VHU!
Tandem ziet er gaaf uit!

wedstrijden zijn in Rhoon :) Ik doe in april mee met Harry, is volgens mij 23 april.

Vandaag een proefstudeerdag gehad, daarna lekker met har naar buiten geweest en vzmeisje op Wapi, har gaat zo fijn lopen! Hij kon heel moeilijk verruimen maar gaat steeds beter en hij gaat ook harder lopen :D helemaal trots op me poown!
Laatst bijgewerkt door Lisanne_ op 24-02-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:28

Jup iets meer reageren op de rest zou ook wel eens kunnen al kan ik soms ook niet alles onthouden.

Zie hier hele lekker maaltijden voorbij komen. Ik vind kip echt heel lekker en peultjes ook :9

Poortugaal is 23 april is al weer outdoorseizoen en ik hoop ook lekker weer :D

@ evelineee super leuk je tandem !!! het is wel mistig bij jullie zeg. Hier was er zon.
Maar ze lopen er lekker voor. Leuk van die veelzijdige pony's !!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:31

OK Poortugal is Rhoon en 23 april :7
Kippetje was erg lekker :9
Zit te wachten tot Bart thuis is want moet nog langs de pony's vandaag. Zo vervelend als ik in het donker moet maar vrees dat het niet anders is want ... het is al donker }:0

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:39

Naaltje, het zijn echt van die gezichtjes van aardappel van die mccain oven prut, lijkt een beetje op aardappelkroketjes idd.

Evelinee,.........superrrrrr dat tandem, dat ziet er echt gaaaf uit.
Jullie zijn echt fanatiek !!

Lisanne wedstijd met Harry !! Hij is zo leuk !! zag foto's hij ziet er echt stoer uit !!

Verder nog mensen die wedstrijd plannen hebben voor dit weekeinde ??

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:40

Maisie, het was hier inderdaad behoorlijk mistig, ook helemaal windstil (dat was dan wel weer lekker)!
Ik wil zo graag die zon! :(

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:41

Super Rizanta, super 8 span en super tandem heb ik gezien :).

Ik heb een plaatje van een super Marengo uit de shetlandpony van vandaag :D :D :D.
Heb genoeg mensen horen zeggen dat ik m'n tijd niet moest verdoen met Marengo en een betere hengst moest gaan rijden.
Maar de lol die ik met die rare smurf gehad heb kan nergens tegenop :D.
Afbeelding
En de grote versie:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AZ4MR3OC.jpg

Vanmiddag Whit in een modelletje geschoren (rug, benen en halve hals zitten er nog aan, buik, onderkant hals en flanken zijn er af). Was daarna met het rijden binnen 2 rondjes weer opadem. Maar ziet er nu niet uit zo half geschoren :+.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:15

Ik weet niet of het aan mijn warrige hoofd ligt, maar ik kan jullie echt even niet meer bijhouden hoor. Poe.

Zag allerlei lekkere maaltijden voorbij komen. (heb nu nog meer honger dan anders nu ik probeer af te vallen, dus graag niet teveel over eten kletsen hihih) Wij hebben draadjesvlees, aardappels en komkommersalade op.

Tandem ziet er super uit. Die voorste..... uitslover haha Grappig dat een wissel zo'n verschil kan maken.

Ik had toch gisteren mijn zoontje laten "mennen". Nou, hij heeft de smaak te pakken. Vandaag heeft hij meerdere keren gevraagd wanneer hij weer mocht <3

Morgen ga ik Rembrand proberen. Ben erg benieuwd, maar denk eigenlijk dat hij weer helemaal goed is. Gewoon een gevoel hoor, dus hoeft niet te kloppen.

Nou, ik ga weer, hoop dat ik jullie morgen weer wat beter kan bijhouden.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:26

Goedenavond,

@Yvestoeter, wat ontzettend vervelend zo'n diagnose, heel veel sterkte :(:)
@Evelinee, wat super stoer zo'n tandem. Jij hebt écht de smaak te pakken van het 'meerspannen' ;)
@Tine, :(:) beterschap het zit niet mee met je gezondheid en tsja... moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn
@VHU, kom gezellig starten in Rhoon, we hebben dan een échte Bokt-meeting *\o/*
@Naaltje en B485 en lekker gegeten? toen ik het las kreeg ik er gewoon trek van :~
@Bianco, geweldig zo'n fleckzweep. Ik had eerst een dure gekocht 1.40 (ponymaat) maar ik kon er iedere keer net niet bij nu heb ik laatst op P&K voor 20 euro er 1 van 1.60 kunnen kopen en die is wel goed van lengte echter is deze wel heel donkerblauw ipv zwart :o
@Dennis, als jij maar lol hebt dat is het belangrijkste :D Brutus komt ook van de paardenmarkt in Hedel en ik heb er erg veeeeeeeel plezier van <3

Verders weet ik het even niet meer. Ben druk bezig met de organisatie van de menevenementen van onze vereniging maar dat is nog niet zo makkelijk. Ook kindlief heeft sinds vandaag vakantie echter moet ik gewoon werken en volgende week 2 dagen naar een beurs dat worden weer geen vroegertjes :(