[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 09:17

Mmmmm gevaarlijke situaties hou ik helemaal niet van ... maar ja dat weet je vaak ook pas of dat echt is op het moment dat de situatie zich voordoet :+ vind persoonlijk dat ik na Snuitje en Bente wel genoeg gedoe heb gehad voor de wagen :roll:

Ips ook al een man om te verzorgen, leuk he :P

Het is hier lekker weer :) zo wat in de tuin doen, we hebben een stadstuin waar nog heel wat in te doen valt (over projecten gesproken :7 ).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:20

Moet idd wel een betrouwbaar paard zijn...je hebt er niets aan,..ongeleid projectiel voor je wagen...brrrrr.....
duim voor je dat het meevalt Gem.
Belker, paardjes zien er tevreden uit, knapperds hoor ! <3

Heb ik precies de pakketdienst gemist..met pakketje uit belgië....kan ik ook de zending niet vinden om aan te geven wanneer ze dan moeten komen...omdat hij uit het buitenland komt.... :7

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:40

Nee, geen gevaarlijke projecten. Nou was Fera niet gevaarlijk maar gewoon echt niet mijn ding. En dat van geen klik hebben vond ik altijd een beetje onzin, maar snap ik nu helemaal!

Wachten op pakketjes is spannend. Begin volgende week komt eindelijk mijn superdeluxe hartslagmeter binnen :D Mijn verjaardag niet gevierd, dus mezelf maar verwend haha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:05

Hoop dat pakketje snel weer komt Biancacoo! En gaaf Ips, een hartslagmeter +:)+ ja dat met die klik vond ik ook altijd beetje onzin... had altijd zoiets van je kunt er toch altijd wel wat van maken met een paard. Maar daar ben ik ook van teruggekomen :o

Nou tuin is weer meer toonbaar geworden :7
:wave:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:10

Bij mij klikt er nooit iets meteen.... de klik moet gevoed worden en groeien :) .
De Welsh K in mijn profiel had ik al heel snel zoiets van: hopelijk wordt je snel verkocht, lomperik die je ben.... en hoe langer we hem hadden, hoe meer moeite ik ermee had dat hij ook weer wegging. Achteraf denk ik dat ik hem ook nog wel voor de koets had willen hebben. Fanatieke, vrolijke, lomperik dat hij was!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:13

Oh bij mij ook vrijwel nooit hoor. Heb ik met al mijn paarden maar twee keer gehad en dat was met Rizanta en Happiness. Bij mij is het ook een kwestie van he, je lijkt me wel leuk en dan gaan we kijken hoe het uitpakt. Moet wel zo zijn dat ik er iets mee heb, sommige paarden heb je nu eenmaal eerder wat mee dan met anderen, maar een 'klik' da's nog wat anders dan alleen maar wel leuk vinden. Zou nooit een paard nemen als ik er niets mee heb maar iemand anders zou zeggen dat het een leuk dier is of zoiets, dat werkt bij mij niet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:34

Het is jammer gem dat ikke nog niet zover is. Zou een leuk paard voor je zijn. Het gaat goed met hem maar het duurt nog wel ff voor hij voor de wagen loopt.

Ik heb nooit echt een paard gekocht. Tegen ted liep ik aan en db is hier geboren.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 15:02

Als deze het zou worden, denk ik ook niet dat hij voor volgend voorjaar voor de wagen staat. Vriendin Loes heeft er iig al zin in om te beleren / door te rijden onder zadel :D . Van haar mag-tie komen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:40

pakketje word morgen weer aangeboden....hoop dat ik dan thuis ben..ik kan het niet traceren omdat het uit het buitenland komt.. -:(-

nou ja....komt wel.

Spannend hoor Gem ! ben wel benieuwd !!
Klik....had ik met mijn idiote arabier..die volgens iedereen levensgevaarlijk was, daarna..was t met de rest toch anders....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 17:42

Gem: spannend voor je, hoop dat het lukt
Baudy: fijn dat het met Ikke goed gaat
Klik moet ook groeien, maar meestal voel je in het begin al wel dat het er is.. Ik heb 2x die klik gehad. Met mijn 2e verzorgpaard. Was een tuiger, zo gek als een ui, maar ik had 100% vertrouwen in haar en zij in mij. !e keer dat ik haar reed gelijk buiten gaan uitstappen. Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik voelde dat het goed was. Heb met haar ook crosstraining en oefencross gedaan. En dan natuurlijk met Rembrand.

Vandaag was er een nieuwe bijrijder om te proberen. Ik wilde eigenlijk niet meer, maar zag een oproep van iemand op fb, en omdat het voor Rembrand beter is, dan toch nog maar een keer proberen. Ze is erg enthousiast en komt morgen weer.

O, eten brandt aan. Doei

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 05:32

Goedemorgen. :wave:
Fijn weekend allemaal :9k

lieselotte, hoe gaat het met je ?

Tine, leuk, misschien gaat het hartstikke goed met bijrijder.

:evaw:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 06:09

Idd zou leuk zijn, Tine!

Ook voor jou en iedereen hier mooi weekend, Biancao!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:38

Het is hier heerlijk weer als flink gewandeld met de honden, gasten zitten beneden aan hun ontbijt, ik hier aan de :9k oftewel life's good :D

En dan hoop ik dat het vanmiddag niet te vroeg gaat regenen en ik nog wat kan doen met de poowns :)

Fijne dag allemaal /3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:59

Stilstaan als je klaar bent met de proef..... dat is wel erg lastig. Maar goed, in de proef weer heel mooie dingen laten zien.

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 13:46

Mooie foto, Tine!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 13:50

Leuke combi Tine, mooie achtergrond voor een foto +:)+

Ik ben hier weer verder gegaan met tuinonderhoud. Lees, ik snoei de hedera tot 1,5 meter hoogte helemaal kaal. Pittig. Daarna weer wat klimrozen, clematis en kamperfoelie de grond in.
Dit geeft een indruk van de oppervlakte
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:12

Waar heb je kamperfoelie gevonden Belker?
Zoek bij elk tuincentrum maar heb het nog nergens gevonden :(

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:31

Keet, ik koop graag bij http://www.dewilde.nl/index.asp?id=37 maar als je zoekt op Lonicera dan hebben veel tuincentras het ook. Ik wil altijd de groenblijvende ruikende geel witte.
Ik moet nog wel bij De Wilde langs. Maar dat is 20 minuten vanaf mijn werk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 16:00

Jij snoeit het bij ons moet het juist gaan groeien haha. Kamperfoeli staat ook op onze verlanglijst. We hebben wel kamperfoeli die van de buren over de schutting groeit ruikt zo heerlijk en ziet er zo gezellig uit :7 lekker stukkie tuin heb je hoor. Kun je heel wat in kwijt!
Wat een mooie achtergrond Tine, knappe combi is het toch!

Niets kunnen doen met de poowns want gasten die er waren gingen heel laat pas weg, daarna wilde ik direct de kamers doen, was dat af, toen zouden nieuwe gasten er rond 14.00 uur zijn maar die waren er nu pas dus tja. Maar goed, hele huis wel schoon (je moet toch wat onder het wachten door) dus dat is dan wel weer een voordeel :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:11

zo..mooie tuin ! druk aan het snoeien.
Vhu druk met huis en de gasten ! top dat het zo goed loopt.

Zoonlief heeft vanmiddag weer heerlijk gezeild !! hij heeft er echt gevoel voor, zo superleuk !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:43

Belker Mooie tuin. Helaas betekent het ook erg veel werk.
VHU weer druk met B&B, toch ongelooflijk super hoe het allemaal loopt. En lekker gewandeld met de honden.
Bianca heeft zoon met zeiltalent. Heerlijk. Heb je je pakketje nog ontvangen?
Ips heeft man in de kreukels. Sterkte.
Keet verhuisd

Hier vandaag dus weer op wedstrijd en weer ons doel gehaald. (ontspannen en genieten). Dus volgende week gaan we naar hoger niveau, er komt een doel bij: showtime. Het is allemaal supernetjes, maar nog wat te braaf.
Bijrijder is vandaag weer geweest en staat maandag om half 9 ook weer voor de deur. Rembrand helemaal blij.

Vandaag naar een paardencoach geweest, erg interessant. Leek me altijd erg zweverig, maar viel reuze mee.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:07

Ja pakket ontvangen, zijn speciale vitamines en mineralen preparaten voor de honden voor als ze weer kunnen gaan trainen komende winter..
nieuwe uitdaging is altijd fijn Tine, mooie foto met Sam voor de rhodo's.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:40

Vergeet het steeds maar goed dat jij het vroeg Biancacoo, L_S hoe is het met je :(:) ?

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:55

Idd grote tuin met veel werk. Ik heb ook zo min mogelijk er in. Maar ik blijf gek van grote geurende rozen..... Dit is de helft van de achtertuin. De voortuin is ook niet klein. Wij doen niet veel aan onderhoud. In de lente de hedera terugsnoeien en het terras schoonmaken en heel regelmatig gras maaien. Maar dat doet mijn man. Net zoals de dakgoot schoonhouden, dat is een maandelijkse taak.

Fijn dat de vitamines binnen zijn Biancacoo. Hoeveel husky's heb je?

Tine, je zoon is lekker bezig.
Wat hebben jullie gedaan met paarden coachen?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 05:43

Goedemorgen,...weer vroeg op vandaag :z
Belker we hebben 5 husky 's. Niet veel, maar wel een erg fijn teampje voor mij.
Wij zijn ook bezig met de tuin,....veel achterstallig onderhoud,..er zijn al veel bomen gezaagd,..maar staan mooie rododendrons in de verdrukking,.erg jammer, we willen een soort bostuin,..met dennen en rhodo's,...dat komt wel...maar kost tijd..er staan mooie grote oude sparren en hoge coniferen van 30 jaar,...verder is het een rommel...net gras ingezaaid, word net een beetje groen..wens is ooit mooi bestrating....maar dat komt later wel..Dit werkt ook prima..

Tine bij paarden coach geweest,...wat hebben jullie gedaan ?