Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat de schuilstal in ieder geval goed gebruikt wordt door Amerigo.
Ik heb expres al een plaid als menschort om, maar mijn bovenbenen waren nu zelfs ook koud aan het worden. We hadden kleine aanpassing aan de wagen gedaan. Ik ben alle reglementen voor de SGW aan het doorlezen en daar kwam ik o.a. inspan eisen tegen. Even nagemeten en Sam stond net iets te dicht op de wagen, dus lamoen uitgeschoven en strengen verlengd. Nu loopt hij helemaal volgens het boekje
Zo hard gingen we nog nooit, dus dat was even wennen.
Uiteindelijk vandaag wel goed afgesloten, trouwens. Na 20min discussie gaf meneer toe en liep ie weer zoals het hoort.
Zit nog met een andere pony (bruine New Forest) in de les en tot nu toe is de derde plek nog vrij. In de andere lessen (4 op een avond) zitten wel Friezen. Dus ben benieuwd wat ie van ons ponygroepje vindt
), maar manlief viel het op tijdens het eten dat een paar gewrichtjes er echt niet goed uitzien.
.
. Zal een leuk gezicht zijn
.
. *Lekker met mijn nieuwe fleecedeken-met-armen/handschoenen om me heen*

,janouk heeft ineens impuls,wauw

Echt super om te zien,dus het masseren heeft m goed geholpen
(petje niet) 
.
.
. Zij was (ook) aan het kijken voor stalmaterialen.
Obelix en volgens mij nog een paar anderen naar Mennen in Mokum
en rest ff kwijt, sorry.
ik heb soms een soort kramp, steken en een soort gevoelloosheid / tintelingen. En gewoon stijf, kraken en dus knobbels die komen en dat vind ik echt heel vervelend.
want die heeft een veel hoger basistempo, maar omdat Ollie langzamerhand wat vlotter mag en Wish dus wat relaxter kunnen we veel van elkaar leren. De pony's vonden elkaar erg gezellig
Wat ik helemaal geweldig vond was dat we na 23 km terug kwamen, en Ol direct toen ik afstapte op hartslag 43-45 ging. Gaaf is dat.
Dit vond ik zo'n lieve foto van de twee dametjes

Wat een super fijne rit hebben jullie gemaakt !!