VHU hier ook niet verwacht, maar weet zelf dat je zo'n beslissing niet zo maar neem. Janouk balen dat maflinger nog niet veel beter wordt en brutus krijgt ook een heftige ingreep.
Heb rest bijgelezen maar hier ontzettend druk momenteel.
Vandaag wedstrijd gehad. Snuit 178 punten, hij was er goed aan te rijden, wat slordigheden en stap is een aandachtspunt. En alwyn een 2e prijs en 206 punten. Ik ben dus erg blij met mijn pony's momenteel.
Arm vergt nu weer aandacht/verzorging
Ollie1
Geplaatst: 06-01-13 18:40
@Tallechie, gefeliciteerd met de mooie punten van Alwyn , jammer net geen wp met Snuit... en weer last van je arm...schiet niet op zo
Akshay
Geplaatst: 06-01-13 18:43
Die glazen bollen vind dat mens wel beetje eng hoor.. als zoiets erbij hoort hoef ik al geen bol meer
Superwedstrijd tallechie! En sterkte met arm!
smickey niet lekker
Hier heerlijk naar stal geweest Met de fiets weer heen en terug is 16,3 km Héérlijk te doen dus . Op stal eerst genoten van het blije fjordje wat daar liep Hij voelt daar in de wei alweer héérlijk op zijn gemak Daarna opgezadeld en gaan rijden. Dat was wat moeilijker. Erg opgeblazen en snel. Maar wel te beheersen! Tot we allerlei paarden tegenkwamen natuurlijk met als toppunt een aanspanning die voor ons op het pad verscheen, en aandraafde.. Kon hem bij me houden, kostte veel moeite
Toen nog heerlijk genoten. En zelfs een paar keer een paar pasjes galop geprobeerd En op de laatste kilometer kwam diezelfde aanspanning tegemoet. Volle draf.. Dids blies op, ging achteruit lopen, hupsen.. Vanuit de menners kon er geen groet of iets vanaf en draafden vrolijk hard kletsend door.. *zucht*
Maar! Didsje op de laatste 50 meter voor stal weer rustig gekregen 7,6 km gedaan Edit: ik kijk nu terug, dids heeft op 6km/h gestapt... En dat voor een Cpony met een volwassen ruiter
qua spulletjes, ik verkoop ook meestal maar niet te vlug.. je weet tenslotte nooit. en idd, als je weer moet kopen ben je toch meestal duurder uit, dan je voor je oude spulletjes gehad hebt.
Wel allemaal lief zijn voor elkaar en elkaars mening respecteren! Daar zijn we juist altijd zo goed in in dit topic.
ZO dat waren even wijze woorden van mij
biancaaatje
Geplaatst: 06-01-13 19:44
doe later even bijlezen, toen straks bij kennis geweest hoop mee gekregen zo doos paardenspullen gekregen voor verkoop brooke en wspa Het TrailTeam. nu nog alles uitzoeken, oa thermolaarzen, hoofdstellen gewoon, western en hackmore, maatje duidelijk groot. Dekjes, borstels, cap etc. Allemaal netjes. Vandeweek even uitzoeken, dus mocht je iets zoeken. Zodra kids goed doen slapen doet mams weer kletsen, anders morgen
@Aks: waren het toevallig twee mannen-menners met mijn paard? (dan ga ik hier nu iemand even 'toespreken' namelijk! )
biancaaatje
Geplaatst: 06-01-13 20:01
herkent iemand dit? Denk aan soort westernzweep??? zo straks zwaar uitzoeken, zag peesbeschermers allerlei tuig, dus straks als kids slapen uitzoek werk.
Wat een raar ding biancailona?? hoe groot is het stuk op de foto?
Uitzoekze!
@smikkel; zal ik gewoon bekennen dat ik jouw paard niet zou herkennen zo in 't bos? Vond het geen groot paard. Wel een luid sprekende menner. En hij ''zat thuis zwaar onder de plak'' (daar ging het gesprek over). Mocht het zo zijn, toespreken hoeft niet hoor. In Dids normale toestand reageert hij op zulke dingen helemaal niet namelijk.. Nu wel, en daar heb ik de pee in. Maar eigenlijk meer in Dids zelf. Dat is de enige die ik kan sturen en bewerken namelijk. Voorbijgangers niet
(heb wel spierpijn nu in m'n billen/onderrug.. niks gewend )
biancaaatje
Geplaatst: 06-01-13 20:16
denk ongeveer 1 meter
Ollie1
Geplaatst: 06-01-13 20:18
@biancailona, ik moet bij t plaatje van die zweep denken aan vijftig tinten grijs @Smickey, ik hoop niet dat t jouw mannetje was
avaluna
Geplaatst: 06-01-13 20:23
@Aks: hahahaha, mannen onder de plak, zo hoort het toch
@Smickey: gelukkig weer een beetje beter
@Tallechie: gefeliciteerd met Alwyn en super met Snuitje dat je hem toch zo goed de proef door krijgt .
Ach, ik verkoop eigenlijk nooit wat, geen paarden én geen spullen, of dat nou altijd zo goed is .
Zo net thuis, besloten niet naar die Nieuwjaarsborrel te gaan, dus dochter staat lekker onder de douche, zo eventjes d'r haren wassen en dan nog even lekker samen lezen. Helaas niet meer kunnen rijden, maar wel lekker met de hondjes gewandeld, dat is toch echt wel veel leuker dan met 1 hond . Ook de vierde rondbaal voordroog in de schuur gezet, denk niet dat de overige zes nog op gaan, deze winter . Hier is het stuk voor de stal en naar de weilanden toe echt flink nat, bij de eerste lichte vorst maar even optrekken. Rijbak is super, maar er groeit wat groen in; wordt dus te weinig gebruikt . Met de regen hoeft hij ook niet gesleept dus daar zal het ook wel een beetje aan liggen.
@Aks: ik vrees het ergste... de stalhouder had aan vriendlief gevraagd of ie zo goed naar mij luisterde en zo onder de plak zat thuis... en Mick is ook maar een kleintje he, schoft is maar 1.63 En hij heeft nog gezegd tegen de stalhouder die even mende dat hij niet in draf een ander mocht passeren... (haha, ik hoef dus hier thuis niks toe te spreken, maar op stal... maar daar begin ik niet aan )
@Ava: haha, nieuwe flora in jouw rijbak Volgens mij gaat dat met dit zachte weer en de nattigheid aardig snel hoor Lekker knus met dochterlief op de bank en boekje lezen, geniet ervan!
Nou smikkel Weet ik ook meteen dat jouw vent onder de plak zit hahahahahaha
En inderdaad als zij dat waren is mick niet zo groot als ik dacht Ben jij dan niet zo groot?
Die ontoerekeningsvatbare fjord van mij moet zich ook gewoon fatsoenlijk gedragen.. Normaal kun je een raket in z'n kont steken en met 5 paarden in galop vanaf achter passeren... En nu
Ghihi... Mick toont op sommige foto's gewoon groter, maar dat ligt aan de hoek van fotograferen denk ik, hij is dus maar mini. Ik ben 1.74 (volgens paspoort 1.76, maar helaas wil de dokter dat bij metingen niet bevestigen )
tine10
Geplaatst: 06-01-13 20:35
Raket in z'n kont??? Zie nu echt een ontplofte pony voor me met de haren alle kanten op Arme beest. En Mick die zo snel voorbij kwam, dat hij niet herkend werd. Mannen horen toch onder de plak Bak met begroeiiing Tallechie met super resultaat. Nu nog die laatste 2 punten extra en Snuit heeft ook een wp. Je komt er wel!! Biancailona heeft flinke (en vreemde) buit binnen
En dan weet ik het niet meer. Zo moe, ga zo maar naar bed denk ik. Nog even paarden voeren en slapies doen.
@Aks, heerlijke foto's van wolly Did's als we de berichten mogen geloven heeft hij zijn wollige haartjes nog hard nodig de komende weken. Hier is onze shet momenteel al aan het verharen door die warme dagen
Dids verhaart ook al Die begint na de kerst altijd al. Worden de dagen weer langer he
Maar geloof me, dat beest kan zo de vriezer in.. Die denkt dat ie minstens -30 moet trotseren geloof ik *gaat weerbericht checken*
tine10
Geplaatst: 06-01-13 21:01
Even een vraagje. Was bezig met vakantieplanning voor de zomer. Stond er eerst op de kalender van mendistrict noord dat de marathonkampioenschappen op 20 en 21 juli zouden zijn, nu zijn ze ineens helemaal van de kalender verdwenen. Iemand hier die weet wanneer (en eventueel waar) ze zijn? Weet niet of ik daar uberhaupt aan mee mag doen, weet niet wat de criteria daarvoor zijn, maar dan kan ik er in ieder geval rekening mee houden.
Biancacoo
Geplaatst: 06-01-13 21:04
Kruip onder steen...kan er slecht tegen als er zo snel veroordeeld word, dus ben even weg tot het rustiger word...
mickje is gaaf ...Didd'sje is gaaf !
Ollie...heeeel heeeel veel succes voor Bruutje ! en sterkte voor jou zenuwen...ik zou daar echt een peu nerveu van worden zo'n kiezen behandeling..