(sprak de allochtoon uit het westen
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En gezien de bakregels hebben wij weinig rechten. Dressuur en springen gaat voor het mennen. Ben dus ook wel heel blij met mijn bakje aan huis, ook al is hij dan erg klein. Ik heb altijd strakke planning. Als je dan bij bak zou komen en er rijdt iemand die niet wil dat je gaat mennen, heb je al het gezeul met spullen mooi vor niets gedaan.
) Thabor mag vanavond weer naar springles met manlief. Dus dan hebben ze lekker allemaal weer wat gedaan.
sonjim schreef:Hier liggen meerdere menstallen in de omgeving, het aparte is wel dat hier weer weinig wedstrijden gehouden worden, terwijl er zo al 3 echte menstallen te noemen zijn. Los van alle mensen die de paarden op een reguliere stal hebben staan.
, ik moet de komende maanden steeds 2 uur rijden met de trailer om aan de dichtstbijzijnde D+V wedstrijden te kunnen deelnemen
. Gem schreef:sonjim schreef:Hier liggen meerdere menstallen in de omgeving, het aparte is wel dat hier weer weinig wedstrijden gehouden worden, terwijl er zo al 3 echte menstallen te noemen zijn. Los van alle mensen die de paarden op een reguliere stal hebben staan.
eens...., ik moet de komende maanden steeds 2 uur rijden met de trailer om aan de dichtstbijzijnde D+V wedstrijden te kunnen deelnemen
.

Zelfs wat draf en galop. Zal er qua rijstijl niet echt heel geweldig uit gezien hebben, maar ben zoooooo blij. En die knol is toch ook goud waard. Bleef keurig netjes over de rug lopen zodat vrouwtje een beetje kon blijven zitten
Ben nog steeds verliefd op mijn ventje, ook na 4 jaar
tine10 schreef:Wat raar toch, hier heel weinig/geen menstallen, maar wel iedere maand een wedstrijd op maximaal 1 uur rijden afstand. Anders zelf een menwedstrijd gaan opzetten, als jullie toch een menstal hebben, is daar vast de ruimte wel voor.
(
, goed puntje voor de ledenvergadering in mei
) VanHuisUit schreef:

Biancacoo schreef:Haha..wat onze huksy's momenteel het liefste doen is restylen van de "tuin"
http://youtu.be/F-znS9VpHHc
. We moeten echt keihard gaan trainen dus, hij moet
. Het is niet de bedoeling lange ritten te gaan maken. Paardje van me zus is bijna 4 en kan dat ook