Ik ben ook weer terug van een dagje Zuidlaarderveen. Heb wel wat bijgelezen maar ook even geen puf meer om te reageren.
Nu dan toch maar even verder met een beetje een egopost van mijzelf. Ik heb de gehele wedstrijd voor de 2e keer gewonnen. Dat zou betekenen dat ik het schilderij voor de 2e keer gewonnen zou hebben, maar het schilderij kun je maar 1 keer winnen dus de nummer 2 heeft nu het schilderij en ik een hele mooie gegraveerde spiegel. Wel heb ik natuurlijk het schilderij van vorig jaar in ontvangst mogen nemen en hij is super mooi. Zal morgen kijken of ik er een foto van kan maken om hem hier te plaatsen. Ben er echt heel blij mee!!
Ben dan ook wel weer super trots op mijn Kleine Kanjer OOT. Hij heeft weer super gelopen!! Die pony is echt werelds, en er was hier laatst een topic op bokt of jij je paard voor heel veel geld zou verkopen, nou deze kleine muis gaat echt NOOIT weer weg.
Zo nu lekker hangen op de bank en nagenieten van de dag met mijn super toppertje.
Heb tallechie helaas niet zien rijden, was iedere keer bezig op momenten dat zij reed.
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-11 21:31
goedeavond
ik ben weer terug uit wierden.
we waren er al om kwart voor 9 na de auto geparkeerd te hebben en een startlijst gepakt te hebben stonden we dus ruim op tijd bij H1. de hindernissen lagen mooi op loop afstand en we hoefde er niet achteraan te rennen je kom mooi rustig lopen van Hindernis naar Hindernis.
mooie sport gezien vandaag, vrij weinig gebeurt en natuurlijk de noordelingen aangemoedigt en jawel voor noord 2 x een titel geprologeert. aan het eind van de dag de kunst afgekeken van de 4 spannen en ja ach ja wat zullen we er van zeggen. de kampioen heeft verdient gewonnen en nr2 heeft goed geprobeert er een andere uitslag van te maken dan dat het nu geworden is, maar de rest van de spannen reden fouten.
uiteindelijk waren me moeder en ik om 7 uur weer thuis.
@ bettepet gefeliciteerd kom je schilderij van de week wel even bewonderen. wil/kom je woensdag nog trainen.
Nouvel
Geplaatst: 03-09-11 21:39
lanouska hele dag in wierden geweest...
bettepet gewonnen, gefeliciteerd!
tallechie toch weer waterproblemen... maar foutloze vaardigheid!
naaltje weer verlost van verzorgster...
vhu super fijn gereden met bente! en geshopt bij v rijs...
prinsje heerlijk gemend met har!
lottex luna lekker afgespoeld met het warme weer...
ik heb weinig nieuws meer van vandaag eigenlijk... vanmiddag voer gehaald en bak nieuw model invlechtstiekjes, hopen dat die niet na 1 dag geknapt zijn waardoor de vlechten weer los hangen... mini meeting bij de ruitersportzaak gehad met ipsilonka... "huh, waar kennen jullie elkaar van??"
vanavond merrie van het veulen even staart gewassen en gepoetst, veulen gelijk mee gepoetst en even geoefend met de voetjes. daarna alles binnen gezet en gevoerd en toen naar huis voor een bakkie thee... zo lekker onder de douche!
@ nouvel dan moet dat joey van der ham zijn? wij nederlanders doen toch aan kijken, kijken niet kopen @ bettepet de kar die die nou bij zich had was echt te klein en was blauw??? met beige bekleding en wie groom was ik weet het niet niet op gelet.
IvysToeter
Geplaatst: 03-09-11 23:24
naaltje, sterkte met je rugpijn meid. en wat een verzorgster de denkt na 1x een half uur op dids gezeten te hebben gelijk alles alleen mag doen.
tallechie, kan me voorstellen dat je je kleine mannetje gemist hebt als je hem 2 dagen nauwelijks hebt gezien.
frensie, balen dat het been weer zo k*t was. hopenlijk gaat het snel eens een stukkie beter ermee.
VHU, wat super van jullie! geeft vast een heel fijn gevoel.
Over de meeting betreft. ik wil het liefste op zondag, want dat is voor mij de makkelijkste en beste dag dat ik kan. aangezien ik ook nog wel eens op zaterdag moet werken. datum? prikken jullie maar iets en dan kijk ik wel of ik dan kan. en als ik dan kom ga ik lekker bij stef op de wagen zitten (als die ook komt uiteraard)
tine10
Geplaatst: 04-09-11 07:28
Goedemorgen @ Bettepet: super gefeliciteerd!!! @ Naaltje: weer pech met verzorgster Wat denken ze tegenwoordig toch allemaal wel van zichzelf. @ Frensie: heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt @ VHU: heerlijk gereden @ Prinje: genoten van Har @ Nouvel: super dat je ohz ook al weer wat hebt gedaan @ Lanouska: terug uit Wierden
Nou, ik ga de paarden op de trailer laden. Tot vanmiddag ofzo.
hopelijk bij jou lekkerder weer tine! hier hoost het. al vanaf 1 u vannacht enneh
De meeting. Ja voor mij ook het liefste de zondag! Ik zou heel graag met dids die kant op komen. Of ik mijn kar mee krijg is alleen de vraag... En hoe ik mijn paard mee krijg ook Rijdend gaat hem in die periode niet meer worden ivm vroeg donker. Maar daar moet iets op te verzinnen zijn Desnoods strik ik papa, en lacuna, en vriendje Dan heb ik een rijdende paard-vervoer-combi namelijk als ik mee moet helpen met organiseren, roepen he vhu!
Tine gefeliciteerd! Briljant: een wedstrijd op je verjaardag (zou het liefst elke verjaardag ook gewoon de hele dag bij knollies doorbrengen). Naaltje zag het op buienradar....volgens mij is het het beste ergens tussen 14.00 - 17.00 uur. Naja, 't beste....
't Heeft hier enorm geonweerd lag echt te trillen in mijn bedje. En er zijn ook nog eerlijke mensen op de wereld, had mijn sleutelbos blijkbaar in de deur laten hangen, hebben de buren de bos naar binnen gegooid (door brievenbus). Dacht gisternacht al wat hoor ik, inbrekers .... vond het heel eng, allemaal gerammel aan de deur, maar dat waren dus mijn sleutels die terug werden gegooid
Nou ik ga ingewikkelde stukken lezen & koffie drinken
Hier ook erge onweer. Werd wakker omdat vriendje uit bed ging om ''te kijken leuk man'' maargoed, ben er ook gewoon weer in slaap gevallen want heb 'm niet terug horen komen Als ik slaap vind ik het niet eng
Wilde vandaag dids wassen (manen) maar dat wordt hem toch maar niet geloof ik Daarvoor vind ik het weer toch wat te slecht. Dus dat wordt een beetje rijden ofzo maar.. En als het heel slecht is tuig poetsen he
Vanmiddag moet het droog zijn. Ik ga auto-sleutelen
super van je sleutelbos VHU!! fijne buren voor 't zelfde geld gebruiken ze 'm eerst om de boel leeg te halen (heb je je vent niet naar beneden gestuurd met een honkbalknuppel? ''ga jij 's kijken!'' )
Goedemorgen Hier is het al de hele ochtend droog. Heb net met Gwin gestapt en nu staat ze in de wei. Zolang het droog blijft kan ze nog lekker buiten staan.
Oh begint nu te regenen....
Helaas nog niks gehoord van vriendje de dierenarts, denk dat hij een weekend uit de lucht is.
oef dat is wel wat dik ja.. Gelukkig is het bij jullie gewoon droog! Dat is het hier nog niet geweest..
Croissants in de oven hier. Over 3kwartier schijn ik opgehaald te worden
VanHuisUit
Geplaatst: 04-09-11 10:24
eerste lastige stuk gelezen....maar het is nog steeds niet droog in Breda zie ik dus ik moet van mezelf verder Wat een heerlijke smalle voetjes en beentjes (behalve die ene ) heeft Lady Guinevere.... ben onderhand die tuigpaardbenen van Bente gewend, die staat zeer stevig op de wereld @Bettepet nog enorm gefeliciteerd! Wat knap zeg!
**geeft zichzelf trap onder de kont en gaat verder met saaie dingen**
Gwin heeft inderdaad normaal hele strakke en droge beentjes. Echte ponybeentjes. (Ze is 156,nogwat) Heb haar maar binnen gezet, regent goed door nu hier. Misschien kan ze vanmiddag nog even buiten. Ze is het er niet mee eens als ze binnen moet blijven, dus ze zal d'r stal wel overhoop halen.
Wat voor leuks ga je doen Naaltje?
Tine gefeliciteerd!!!
Bettepet gefeliciteerd met je overwinning!
VHU succes met de saaie dingen doen. Ik zal je pbtje overleggen met dierenartsenvriend als ik weer contact met hem krijg. Hij is even van de aardbodem verdwenen. Misschien komt ie morgen weer terecht.
We gaan naar stal Lekker even met de ponys aanrommelen
@VHU; sterkte hier is het overigens droog hoor wil je niet verstoren in je activiteit maar
cyclo86
Geplaatst: 04-09-11 11:10
wat hebben julie weer heerlijk doorgetuft, gelukkig wel net elke dag wat tijd gevonden mee te lezen. sluit me aan bij de samenvatting van nouvel, ty hop naast de wedtrijdverslagen ook snel wedstrijdfoto s te zien
ik ben vandaag lkkr op bezoek bij mijn ouders (dus nu vlakbij VHU en andere in buurt van rotterdam haha), mijn broertje is namelijk jarig. Gister lkkr stukje paardgereden is er van jullie iemand die zin heeft de oefenendurance in ninove mee te doen 11 september? ik ben van plan te gaan (Spannend onze eerste wedstrijd) Voor de pony heb ik van de week een bitje gekocht (bokkebitje), af en toe al een in gehad om aan te wennen, ze is er gelukkig niet zo boos op als Cyclo is (die rijd ik dan ook bitloos mjah voor de kar wou ik toch graag een bit). Van de week hoofdstel halen dan kunnen we daarmee lange lijnen en dan moet ik toch dringend eens en tuig bestellen ander beetje kar vor niks gekocht