en je had je het geld kunnen besparen als je toch geen papier hebt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha.
de teckel van mijn schoonmoeder heeft ook hernia gehad, is eraan geopereerd, maar hij was toen 5. Het blijft wel een zorgenhondje. Mag niet springen, beetje wilder spelen. Maar hij is er wel enorm van opgeknapt was altijd wat chagarijnig diertje (denk dat hij er altijd al last van heeft gehad) en nu is hij gewoon vriendelijk en vrolijk. Revalidatie heeft zo'n 3, 4 maanden geduurd. Maar mijn schoonouders zijn er ook heel precies in geweest en het hondje was toen dus 5 en kerngezond. Dat is nog een ander verhaal. Hele grap kostte wel iets van 1.500 Euries
Ik heb met Rizanta ook zo'n beetje het idee dat ze over de horizon heen wil kijken
Buiten heel veel links en rechts laten kijken, inbuigen, voorwaarts en weer terug. Lukt natuurlijk niet direct maar oefening baart kunst en uiteindelijk succes gegarandeerdCitaat:Vhu en Biancacoo: ik denk dat jullie wel gelijk hebben. Ik ga haar meer moeten bezig houden in stap. maar ik ben zelf geen dressuurmatig wonder dus vind dit echt wel moeilijk. Misschien maar eens kijken of ik geen slangenvoltes (of iets gelijkaardigs) kan gaan beginnen te rijden in het bos.

mee op pad kan. Peter zei nog onderweg dat zulke buitenritjes zo goed zijn voor het zelfvertrouwen van het paard, dat ze er dapperder van worden en dat je dan steeds meer een combinatie wordt. Waarop ik zei dat het ook erg goed is voor mijn zelfvertrouwen
).
Plan is dit jaar toch een paar keer te starten. Er is er eind dit jaar een in Etten-Leur, ook lekker dichtbij. Ik vond endurance altijd zo heerlijk, ook het trainen ervoor.

).Citaat:maar 26 km over onverharde grond is voor mijn merrie ook heel pittig hoor, gezien we hier alleen maar over verharde wegen kunnen rijden...
te kopen, en nieuwe strengophouders !!! hahaha verwend ben ik weer !!