Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en straks is het vakantie, wanneer beginnen die in het noorden van het land?
dapppere dodo.
. Alles wat én goed én betaalbaar is, is binnen enkele dagen weg... en ik heb nou eenmaal tijd nodig, al is het alleen al vanwege de afstand en niet klakkeloos een paard wil kopen.
heftig hoor
Persoonlijk hou ik wel van projecten mits gezond
heb eigenlijk altijd projecten
maar ja heb ook nooit zoveel budget. Projecten komen altijd zo naar je toe, vind ik erg leuk. Een keer paard gekocht wat ik helemaal heb laten keuren, fantastische afstamming, echt topper in de dop, dat was Nebraska (Haarlem x Ramiro, uit allemaal ster/keur/pref lijn). Toen ze 4 was kreeg ze einschuss met infectie op de longen en van de gevolgen heeft ze altijd last gehad ... dus tja zeg het maar. Heb momenteel erg veel plezier van Piet had ik ook niet gedacht
Ollie zou zo weer door worden verkocht eigenlijk bleek geweldige pony. Rizanta wilde niemand hebben met haar blinde oog, wat een geweldig paard was dat.
onze stalhouder verwacht kittens
....voor t eerst na 1 jaar na acute nekhernia zelf boodschappen opgehaald....nou..dat gaat dus mogelijk steeds niet eigenlijk. ..stom ! Morgen maar ha bellen
!
wat staan ze er gezellig bij
die leven van de wind ofzo... Piet ziet er ook erg gezond uit maar persoonlijk vind ik hem niet obese zeg maar, wel welvarend
maar ik vind dat dat ook wel mag in de zomer.
alleen wat ik ook bedoelde is dat het bij paarden zo niet te voorspellen is ... ook met officieel heel goed basismateriaal weet je het gewoon niet, ongeluk ligt in zo'n klein hoekje. Als je hele stal vol hebt kun je nog wat schuiven met waar je mee naar wedstrijd gaat maar voor ons gewone simpele particulieren met een hooguit twee paarden is dat gewoon niet haalbaar.