[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:03

Met slobber kan dat niet, daar roer je de zandkuur doorheen, met appelmoes ook niet. Als ze van de DA zandkuur moest of je denkt zelf dat dat echt nodig is, kun je het ook in een wormspuit doen, met appelmoes bijv en dan in de mond spuiten. Als ze het moet, dan moet het.

Die van mij kijken me ook aan alsof ik ze vergiftig als ik het over of door hun brok doe hoor. Maar door de geweekte pulp, slobber of evt met appelmoes gaat het vlot naar binnen :9

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:03

rianne, eerst laten wennen aan iets wat ze wel eet..wij deden het gewoon door de biks..iets vochtig maken en dat spul erbij..aten ze gewoon op, geen probleem..
maar als ze echt last van zand heeft...was ze nu wel zieker geweest..valt denk ik wel mee.

Vhu, Hero met zadel van Huh ?? wat doe je nu op mijn rug...??haha..
fijn dat je zoon de toetsen goed gemaakt heeft !
ik moet nog even je filmpjes kijken...lukt niet op telefoon..haha..
Tine op skivakantie ! fijn !!
Janouk..dubbel gepland paard op dezelfde dag..ai..dat is minder..

morgenochtend weer trainen met de honden, maar eerst zien dat ik wat nachtrust krijg..man heeft het erg druk met de zoutstrooicoordinatie....heel gedoetje zo...en dat gaat de hele nacht door.. >;) soms..ben ik daar ook wel een beeutje klaar mee....iemand moet het doen..maar ons huis is nogal oud en gehorig..t'is net of tie naast ons bed staat te bellen met iedereen..

genoeg geklaagd..fijn weekeind iedereen !! have fun en succes bij jullie bezigheden !

Anonymous86

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:09

Ze krijgt geen poeder maar brokjes. Beetje lastig te spuiten := Maar bedankt voor de tips even kijken of ik het er makkelijk in krijg

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:23

OK ik snap het. Ik heb zo'n groene emmer, heet volgens mij ook zandweg, of sandclear? Dat is een poeder. Vandaar dat ik het niet begreep }:0
Misschien die brokjes weken dan?

Deze heb ik ...
http://www.medpets.nl/zandweg/
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-01-14 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:27

Mag niet, je moet het als het nat gevoerd wordt meteen voeren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:29

Nou dan weet ik het ook niet :7

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:29

Haaiii.

Kom ff langswaaien. Ik rijd wel mee met het kampioenschap. Met robijn dan.
En volgende week in Houten met Ferro.

Maar vind het idd wat anders dan het outdoor kampioenschap. Zit ook geen hippiade
aan vast nu.

Verder weinig te melden. Ja dat 40 uur werken veel is. Het prut weer is (behalve vandaag)
en dat de pony's soort van vakantie hebben nu.

@ ollie stom van de TA zeg dat hans zo'n last had.
@ janouk fijn dat de hond is opgespoord!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:42

Haha vergissing...ik zie nu dat het districtskampioenschap dressuur op 22 en 23 feb is ipv maart :o . 22 maart is Scherpenzeel :o? Ik ga er een nachtje over slapen ...het is zo dichtbij misschien doe ik toch wel mee. Ik snapte ook al niet de reactie van Janouk dat Paul al iets anders georganiseerd had...ik dacht jullie gaan toch ook kur rijden :')

@Janouk,mijn de de hondeneigenaren achterhaald zijn +:)+
@VHU, wat heb je toch een knap stel pony's. Vooral de mannelijke versie vind ik zooooo :~
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 24-01-14 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:44

ahhh neee olie. Nee hoor super leuk als je mee doet.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:51

Dank je Ollie :D ik ben ook nog steeds verliefd op hem <3 z'n mams is ook erg knap maar wordt wat overschaduwd door haar zoon. Vind ze niet erg :+
Maisie is het wel leuk op je nieuwe werk? 40 uur lijkt me ook erg veel :j ik draai ook wel eens weken met heel veel uren, maar kan veel thuis werken en/of flexibel dat scheelt een hoop (midden in de nacht nakijkwerk en overdag dan met de pony's dat soort gedoe :+ )

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 07:23

Citaat:
Ollie, Haha vergissing...ik zie nu dat het districtskampioenschap dressuur op 22 en 23 feb is ipv maart :o . 22 maart is Scherpenzeel :o? Ik ga er een nachtje over slapen ...het is zo dichtbij misschien doe ik toch wel mee. Ik snapte ook al niet de reactie van Janouk dat Paul al iets anders georganiseerd had...ik dacht jullie gaan toch ook kur rijden :')

:D :D :o? :o?

Toen ik Paul vertelde dat jij ook niet mee zou doen op het Districtskampioenschap, baalde hij nog meer. haha Zonder Brutus had Janouk nog een beetje kans gehad op een hogere klassering dacht hij.

Maar we zien je in Scherpenzeel in de ring. Janouk heeft deze week ineens het knopje impuls gevonden haha nu moeten wij ons aanpassen, want we weten niet meer hoe we nu onze training moeten opbouwen.
Haha normaal zijn we alleen maar bezig met impuls impuls impuls tijdens de oefeningen bewaren en nu biedt ze dat zomaar aan, dat wij binnen 15 minuten klaar zijn met trainen. Grappig, heeft ze ons weer te pakken. Her royal badness.

O:) maar dat knopje is ze vast weer heel snel kwijt en gaat ze weer wat nieuws bedenken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 08:50

Goedemorgen !
janouk heeft de impuls gevonden !
Ollie doet toch mee !
Maisie werkt 40 uur ! Dat is idd veel.....
rianne, brokjes wil bijna nooit..wij gebruikten sandclear ner als vhu, maar in de 26 jaar dat ik paarden heb gehad, maar 1x gebruikt.

Hondjes zijn er klaar voor, straks even trainen met ze.
Dakota moet een bootie (flexibel schoentje) aan, gisteren met fietsen geeft ze één klein stukje glas in 1 van d'r voetzooltje gekregen, ze loopt er goed op, maar ik wil geen vuil in het plekje krijgen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 08:51

Veel plezier zo met trainen, Bianca. Hopelijk is al het glas nu weg uit de voet van Dakota. Wil hij hard lopen met zo'n schoentje aan? Ik kan me voorstellen dat het maar raar aanvoelt.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:36

Goeiemorgen :wave:

Tine hoe was de les ?
Loop je ook bij de fysio voor je pols of mag dat nu nog niet?

Bianca, wat sneu van je zoontje dat hij overstuur uit school komt. :(:)
3 juffen lijkt me ook wel wat veel idd. Gesprek aanvragen zou ik ook zeer zeker doen.
Hopelijk veranderd er nu iets voor hem.
Schrikken van t glas in Dakota zn pootje, hopelijk werkt het schoentje voor hem.

Rianne heeft dr sulky binnen en liz heeft er voor gestaan. Hoe is het met dr buik perrikelen?
Je kunt die brokjes toch weken en dan gelijk in de spuit doen? Zo hebben wij het met Twilight ook gedaan, die at het nml ook niet. Als ze het niet binnen krijgt is het ook zonde lijkt me, voor advies zou ik dan toch wel even contact opnemen met je DA.

Janouk,wat vreselijk dat die roedel weer toegeslagen heeft :=
Wat fijn dat ze al iemand hebben die er ook bij betrokken is !! :j :D Hopelijk vinden ze die andere ook, kan ze mooi die rekening betalen :D :P
*edit* ze hebben dr . Lijkt mij meer als logisch dat zij de schade betaalt, is gewoon kwestie van verzekeringswerk nml.
Wij hebben het vorig jaar gehad op wedstrijd, americ. bull heeft ons hondje gegrepen, heeft haar verzekering ook netjes uitgekeerd.

Oliie wat fijn dat hij beter liep. Ja soms vertrouw je erop dat het kundige mensen zijn,maar zo zie je maar je kunt je er toch in vergissen. Altijd je gevoel volgen dus.

VHU haar zoon heeft goed zn best gedaan met de toetsen :j
Hihi die ollie :D lekker uitbokken aan de lijn :D
Fijn dat ze goed ging ohz.

Zo bij gelezen, vanmiddag even de oudste aan het werk zetten weer. De fysio/masseuxe is geweest voor hem begin vd week,hij wilde dus ook niet heel fijn meer nageven.
Tanden was al uitgesloten,dus de masseuze opgebeld en die wilde wel even kijken.
Wat last van zn rug en broekspieren,dus nu een paar keer aan de lange lijnen onbelast om te kijken hoe die het doet en dan mag ik er weer op :j
Over 2 weken komt ze weer en doe ze gelijk E. zn welsh even een keertje.
Die gaat wel heel fijn op t moment ohz,maar vind het toch wel eens fijn om die eens na te laten kijken. ;)

Fijne dag allemaal !

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:16

Ging prima trainen, bootie is een soort sokje met klittenband.
Dakota heeft geen last van de poot, ze liep de 1e paar meters te huppen,vanwege slofje, daarna liep ze goed, niets van te zien, ik doe ze wel altijd aan beide voorpootjes een bootie aan, ...anders blijven ze op 3 pootjes lopen, en went het gevoel niet.

Ik heb wel een fototje, zal hem later nog plaatsen,.ze keek heel zielig. Haha..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:43

Jup 40 uur is veel 5 dagen van 8 tot 4. Moest vanmorgen ook even bijtanken.
Volgende week weer 32 uur.

Weet niet of jullie toevallig de voice kids hebben gekeken maar de aller laatste
was een achternichtje van mij. Maar verder zit het zingen niet in de familie hoor :D

Donderdag komt hier ook de osteo voor Robin en Robijn.

Vandaag hoop ik wel wat met de pony's te kunnen doen. Moet iig stallen mesten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:05

maisie wat gaaf dat je achternichtje zo goed zingen kan !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:26

Dat meisje had echt een fijne stem :j . Ze doen elke uitzending duidelijk de beste als laatste.

Moeders is vandaag 70 jaar geworden *\o/* . Zoonlief heeft zijn klarinet te voorschijn gehaald en we hebben even aan de telefoon met zijn allen Lang zal ze leven gezongen :D .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:54

gefeliciteerd Gem !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:42

Wat leuk Gem, gefeliciteerd :)ddd
Bijzonder Maisie, familie in de The Voice Kids 8-) we kijken er overigens nooit naar :o straks als het weer voorjaar wordt is het 40 u/wk werken weer minder erg, dan is het 's avonds tenminste weer licht :(:)
Fijn dat het goed ging met de bootie, Biancocoo. Zie haar zo staan met zo'n gezicht van ahhhh :(:)

Hier sloom dagje :O maar wel lekker hoor. Tijd voor uitgebreid koffie, heerlijke boswandeling en beetje zooi opruimen.

Morgen ga ik naar Crazymel rondje trainen :D vandaag ook echt opgegeven voor Ysselsteijn, dus 't wordt serieus *\%/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:01

vhu, lekker lui dagje..
fototje van dakotatje..zielig kijken met bootie's aan..met d'r gespierde achterpoten..renmonstertje..

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:45

Wat schattig dat gezicht van haar :) Ze ziet er gewoon ook snel uit, zo mooi getraind!

Zo Hero heeft weer alleen voor de sleep gelopen, zonder hulp ernaast vanaf het begin nu al. Deed hij goed!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:16

Zij wil altijd bevestiging, baasje..doe ik het goed..?? <<) <<) O:) hier was ze d'r voorpootjes om en om aan het optillen..om te zien of de bootie's er vanzelf af zouden vallen... :=
maar ze had er geen last van, en liep mee als altijd, gelukkig, pootje net nog nagekeken en het ziet er keurig uit, niet dik of rood, dus dat zal snel weer in orde zijn.

Knappe Hero !! die komt er wel ! fimpje is ook zo leuk ! blufkikker...die geen vlieg kwaad doet..herkenbaar karakter.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:16

Heb alles braaf bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Nog steeds klappende koppijn.

Vanmorgen geholpen bij onze rommelmarkt. Volgens mij hebben we weer goed gedraaid. Daarna voorbereidingen getroffen voor ons avondetentje met kennissen. Ze zijn net weer weg, lekker gegourmet Nu de zooi opruimen.

Afbeelding

Waarom heb ik eigenlijk zo'n grote schuilstal? Amerigo staat vaak achterin, Thabor daarvoor en Rembrand heeft nog nooit in de stal gestaan. Dat vindt hij blijkbaar niet nodig. Gek beest.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:47

T'is een schitterende schuilstal, zolang hij er niet in gaat is het niet nodig, paarden kunnen meer hebben dan we denken, rembrand heeft mooi de keus ! Super.
Ik hoop dat je wat kunt uitrusten..en je hoofdpijn weg gaat.