Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zolang ik loop gaat het goed
(op een paard zitten is een ramp...)

) dat hij aan mijn rug expres niet heftig iets heeft durven doen, omdat dat teveel zou zijn.

) haflingermerrie. Springt fout aan onder het zadel. Heb haar eens aan de dubbele longe gedaan. Wil dat wel eens wat vaker gaan doen want het ging wel fijn
Én ik heb geleerd hoe ik Luna haar hoefjes zelf bij kan vijlen.. Jeetje, wat een ego post zeg hahaha. Ben blij met mijn kleine frummel!!

schoenen kwam ik niet helemaal uit en nog erg zitten kwijlen bij mooie handschoenen en tuigen enzo
Nieuwe riempjes gekocht voor de broeken (van Bente/Snuit he) maar 't zit nog steeds niet echt geweldig
ons eerste bosritje is een feit
) en er daarna dan weer op (lukte gelukkig wel
). Kwamen nog volop fietsers, auto's, paarden, koeien en schapen tegen dus genoeg gedoe. Paar stukjes weg / bos dubbel gereden (stukje heen stappen en weer terug) omdat ik wilde dat ze gewoon rustig & relaxed bleef op de terugweg want ze gaf me het gevoel dat ze nogal stuiterend terug wilde en daar hou ik dus absoluut niet van. Ze begreep het al snel, zal toch dat tuig/gelderse bloed zijn dat er in zit want als ze er eenmaal klaar mee is, is het ook klaar. Gelukkig maar.

ik vind buiten rijden zo heerlijk en nu kan het weer met Bente, ben daar enorm blij om.
en redelijke nette tijd.
Wat superdapperrrr
Ik ben er dan wel bij hahhaaha VHU, als je hulp nodig hebt met de organisatie weet je me te vinden he, drie stalletjes en drie kastjes naast je
).

... jammer want je was zo enthousiast.