Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hij luistert niet hard
VanHuisUit schreef:Citaat:Weet er eigenlijk iemand wat ik met mijn ponyprobleem kan doen? Petra is een beetje flegmatiek en verveeld haar heel snel. Dus als we een stukje tussendoor stappen (omdat ze moe gedraafd is) zit ze de hele tijd rond te kijken. Ze loopt dan wel rechtdoor, maar gaat in haar hals naar links en rechts buigen om een beetje rond te staren. Ze vertoont hierbij geen angst.
Volgens mij neemt ze je gewoon een beetje in de maling. Je gaat stappen omdat ze moe is gedraafd maar ze heeft wel alle tijd om om zich heen te gaan kijkenZou als ze dat gaat doen gewoon weer stukje aandraven en weer terug. Alert houden en met haar bezig blijven. Maar vind het dus ook moeilijk hoor, keurig recht over de weg rijden
dan kijk je haar zo op haar bles en voorhoofd, geen gezicht, toen ben ik haar maar iets meer gaan begeleiden, netjes diep lopen, aan de teugel neerwaarts met die hoofd-hals houding !!

als je de inhoud van de wijk bekijkt kan die bieb ook niet veel soeps zijn 

) en dit bitje is iets dikker dan zn gewone bit.
stoute storm 

zou 't in de lucht zitten? 

. Gisteren heeft zoontje voor het eerst gemend, nou ja, hij had zijn handen achter de mijne, maar hij dacht dat hij stuurde
(hij is natuurlijk nog veel te grof en dat kan pony absoluut niet hebben). Hij wilde vandaag weer, maar dat gaat dus niet lukken. Ik had Rembrand vandaag ook weer eens wat laten doen, maar ja, morgen dan maar.
)
(en meestal kan ik niet aan die verleiding weerstaan...) 

was nodig 
tegenover diesel is dat waarschijnlijk wel het eerlijkste...
kan wel janken nu...
paardjes blij 
)