Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en dan heeft hij nog gaatjes over
Ik heb nu even lekker een maandje niets en heb manon ook beloofd om haar te helpen met tijgertje en dat lijkt mij ook super leuk
't Prijs kaartje nieuw is ook redelijk, ook wel zo prettig.Citaat:VHU, ga je nou dit weekend kijken? Is het een merrie/ruin/hengst? Leeftijd? Hihi neuj ben niet nieuwsgierig
.. dus me pa zei dan kan je je leren tuig weg doen.. maar neej hoor die gaat niet weg
Omdat ik een nieuw enkelspan had besteld (dat hij gelukkig vergeten was, heb ik ff geluk
) zei hij ook al dat het handig zou kunnen zijn om gewoon een webtech of leathertech te nemen en dan direct tweespan.
Heeft iemand van jullie misschien nog een shet-tweespantuig over ????
Of heeft iemand ervaring met de webtech tuigen van Ideal???
Hoe zit dat dan met dat tuig?
.. ik wil morgen misschien even in de bak met riv en tum in 2 span te laten lopen.. puur alleen even stappen zonder bandje
.. Zondag gaan de mini's in het span voor het eerst 

ik ga zo werken, hoop dat ik het volhoud, heb spit
Alleen heb ik nog geen oplossing gevonden voor op de Veluwe, de wondjes onder Romeo zijn oksels blijven open gaan. Met de bontjes rond beide singels gaat het veel beter, maar bij thuiskomst is het toch weer wat rood en nat(geen bloed, meer water) Het is bijlange niet meer zo erg als toen ik nog geen bontjes had, maar toch...
). Dat went vrij snel, komt zeker in orde