Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hebben je meiden iets met de paarden? Dat helpt altijd wel
naja ligt dus waarschijnlijk niet aan mijn schoenen
heb ik dan weer een huisarts voor nodig die me daarop wijst. Heb gelukkig erg goede huisarts sinds een jaar of twee. Scheelt een hoop. Vorige zei altijd bij alles 'ligt aan leeftijd of hormonen'
goed H.A is zo belangrijk....Hier. .Helaas nog niet zo tevreden over. ..
.
vasthouden zou ik zeggen
manlief ziet zich al als groom hahaha.
maar had zelf de link tussen mijn klachten over mijn handen en klachten met mijn voeten nooit gelegd stom he.
het is zo'n lief pony'tje, spierwit, ellenlange en dikke manen heerlijk projectje. En zo schattig ze liep toch elke keer weer even weg (ben in de wei bezig met haar, eerst moet ze zich zo maar veilig bij me voelen) maar kwam steeds langer terug. Want ja, lekker poetsen en kriebelen vond ze wel erg fijn.
helaas geen tijd meer voor 't karrengebeuren...
wij bestellen altijd al in januari het hondenpension en dan gewoon voor een maand (augustus i in dit geval). Ben het wel eens vergeten zat het altijd al helemaal vol. Super leuk LEGO land. Misschien gaan we er dit jaar ook nog langs, we gaan in ieder geval naar een vliegwedstrijd willen we gaan kijken, is vlakbij Billund.
maar goed dat ik geen paard ben. Beste 'helpt' gewoon regelmatig zitten (echt iets voor mij
) gelukkig kunnen wij dat wel, paarden niet.
misschien ook de spanning van de onderzoeken?