Rianne1994 schreef:Hoe is jouw hond ervan af gekomen? Heb er denk ik overheen gelezen als je het wel hebt gezegd.
Geeft niet hoor. Hij is in zijn kop gegrepen en flink geschud. Hij had een paar gaten in zijn kop. Met 10 krammen zijn de wonden gesloten. De wonden zijn rustig en herstellen goed. Gelukkig maar.

. Als moeder raakt het je zo als je kind niet lekker in zijn vel zit
. Ik vind 3 juffen wel erg veel in 1 klas...
. Ik zou ook een gesprek aangaan op school want juist ieder kind is uniek en heeft eigen kwaliteiten en ik vind het heel belangrijk dat ze dat in het onderwijs bij een kind positief weten te benadrukken....dit is zo belangrijk voor de verdere ontwikkeling.
, zo leuk!
) nou dat arme dier zijn gebit leek wel een golfslagbad
. Nu weer redelijk gelijk gemaakt maar het kon niet in 1x. Ook vorig jaar Hans laten testen op het feit dat hij maar zo'n rare hoest had vanuit zijn keel. Echter geen verkoudheidsverschijnselen .Nou het heeft me een hoop geld gekost en sinds hij behandeld is aan zijn gebit hoor ik hem niet meer hoesten als hij eet....ik ga er sterk aan denken dat hij het allemaal niet meer goed gekauwd kreeg met het gevolg te grote brokstukjes (bij peen etc.) bij zijn keel....we zullen zien...
dus ik heb geen hoge pet op van leerkrachten van grpn 3 tm 8...slechte ervaring mee..
naja. Ik hoop dat hij een redelijke Cito maakt en een goed schooladvies en dan door naar het VO. Vind het zelf vooral erg belangrijk dat een school veilig is, dus niet pesten, fijne sfeer etc. Daarin is de school echt heel goed. Word ook veel aan gedaan. Hij heeft ook de beste relatie met de juf die Engels geeft en de meester die schilderen en muziek geeft (zijn aparte leerkrachten voor bij vrije school), want die zijn er gelukkig zijn hele schoolcarriere al (ze krijgen bij ons al vanaf groep 3 Engels en verschillende 'aparte' vakken als bijv muziek, euritmie, schilderen en vormtekenen plus Frans, Engels en Duits, dat laatste allemaal heel speels maar ze krijgen er best veel van mee).
Ik vind alleen dat argument eerlijk gezegd niet helemaal op gaan. Indoor en outdoor DK's zit toch wel een verschilletje tussen (qua training, weersomstandigheden en hetgeen waar je voor rijdt). Dit kunnen ze beter van de zomer roepen. Al heb ik afgelopen jaar de twee zomer DK's (Maasdijk en Middenbeemster) vergeleken en qua aantal starts was dat redelijk gelijkwaardig toen.
)
. Ik moest bij jouw verhaal denken aan heel lang geleden toen wij ergens woonden met mensen met 2 Duitse herders die altijd los liepen, vind ik prima als ze luisteren, maar die vielen dus ook aan (later ook mensen) en de eigenaren deden of hun neus bloedde...
.
lukt het al eindelijk met de lijsten Tine?
en aan de lijn laten uitspringen, hij was vooral erg showbinkerig bezig. Lekker snurken om me heen en met die staart op zijn rug af en toe zo'n stuiterig arabieren galopje, gek dier. Wilde het filmen maar dan stond hij direct stil en kwam naar me toe
nee hoor
even met hem gewandeld. Hij moest een paar keer heel erg naar het zadel kijken, zo van wa's da'
Ze gooit de zandkuur eruit en dan eet ze de rest op