Je vindt vast voor Bente een super baas, want het is een gaaf paard. @tine vreemde beslissing van de bixie jury
Wat een lange wedstrijddag trouwens
@aks
8&&^ rot rug : maar wel een explosieve Dids Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helemaal happy. We gaan nog wel een vriendje of vriendinnetje voor haar zoeken, iets van een shetje of welshje.
stoer!
wat heerlijk van je stalhoudster dat dat kan! 

Incl een gare rug
Ik gok niet dat ilona zo gedaan heeft als ik die als standbeeld een beetje ken 

Maar die schapenvacht in combi met rollen in zand en motregen geeft slechte poets-mogelijkheden)
wat raar van die jury zeg ... hoe leg je dat uit aan je kind?
).
. Zo ffies een rondje met Joekel doen om me hoofd wat leeg te maken....
Dat zijn nou ook juist de verhalen die op fora verschijnen he... de keren dat het wel goed gaat zijn mensen opgelucht en wordt het minder gepost. Maar ik vind de buikpijn erg begrijpelijk, ga maar lekker genieten/uitwaaien op Joekel!!!
voor ollie 
Normaal gezien is Dids zo ongeveer halfdood in het bos, heerlijk
Ga dan zitten denken ''als ie nu'' en ''als ie nu maar niet''
) Hij kan wel schrikken en heftig en dat is op zo'n manier dat je eigen hart ook in je keel zit (hij zakt ongeveer op z'n knieën op de straat), maar het aparte is dat hij nooit ertussen uit vliegt, hij schrikt, versnelt wat pasjes (soortje hiphop lijkt het dan
) en gaat heel erg snuiven, maar blijft wel echt 'bij' je zeg maar, ik ben er nooit bang voor dat hij zo verwildert dat hij niet meer voor rede vatbaar is, hij is gewoon heel erg gericht op de kalmerende woorden van de baas
En dat hinniken vond ik heel grappig, het klinkt zo vrolijk

Eerst even de brede paden op om 'm even te laten draven, en dan daarna de smalle paadjes op om hopelijk beetje ontspannen te kunnen stappen

, echt strafpunten bij een Bixie? Mmmm, dat vind ik wel vreemd. Verder Didds aan de slag voordat hij te veel het mannetje wordt, ik houd hier ook niet van brullende toestanden, ze zullen maar even echt vergeten dat je erop zit
, verder nog beterschap voor Bicci, waarmee het gelukkig al wat beter gaat en een knuf voor Ollie en Bruutje. Wat super voor Gwin, lijkt me nu echt een uitkomst en wat een superleuk uitstapje
.