Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
avaluna schreef:@Newmom: bedoel je dan de strengophouders? Daar kun je ook van die trailerrubbers voor gebruiken, in geval van nood.
Oh, 3 en 4 valt nog mee, zijn al échte kinderen.
Waar is Kiss
Leuk met zo'n mini-span Citaat:Hoe kan ik dit oplossen zonder meteen weer weg te moeten rijden??
Er is al veel gezegd heb deze tips nog voor je.
Je kunt ook als er een zo zit te ouwehoeren gewoon even met je zweep aanraken (die ene die zit te klieren) of desnoods een opdonder geven (klinkt onvriendelijk maar dan is het vaak wel in een keer duidelijk).
Veel moeilijk dan rijden onder het zadel (ben ook een 'oud' onder het zadel rijder / doe het nog wel maar kan het niet elke dag meer vandaar ook mennen). Vind ik dan
maar nu joepie 4 dagen vrij

sorry ik ben echt soms
Morgen geweldige dag, vanavond sportdebuut
) . En dat vooral eerst een paar keer doen met groom ernaast
maar bij de paarden van de stalhouderij werkte dat vaak wonderwel en bij Rizanta werkte dat ook goed. Zo van he, hallo vriend, ff erbij.

want ik vind het wel heeeeel erg leuk!
.
Citaat:ik vind het niet prettig als het gevaarlijk word. dan rijd ik liever eerst de brand eraf
echt die houden echt niet uit zichzelf op hoor.
dus ik moest iets en stuurde hem in dat hokje. Thank god stond er een hokje. Ik denk dat iedereen hier op het forum wel dat soort voorbeelden heeft. 
) VanHuisUit schreef:We hopen je natuurlijk nog vaak in dit topic te treffen
hahah komt in orde hoor! Je hebt helemaal gelijk, er moet ook iets aan gedaan worden.
dat ik wel heel hard gewerkt had
newmom, hier ook al van alles meegemaakt,.. maar doe wat je zelf het beste lijkt, want jij kent ze het beste, en gebruiken van het advies waar je wat aan hebt, en de rest....vergeten !
....jullie wel ?
hoop ik
oja, zaterdag in ieder geval nog.
we komen eindelijk in een soort ritme ('t is net een baby hahaha).