[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:20

ja ik zag het net, thanx!

ja ben nog verbijsterd eigenlijk... :D

Keet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:22

Dat kan ik goed begrijpen! Daar kan je trots op zijn. Vooral op je knollie, die het allemaal voor vanzelfsprekend ziet. Fijn hoor!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:31

knappe knollie hoor ellis :j

Tass, wat een verschrikkelijk leuke katjes! echt geweldig :+:

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:31

Nouvel :wow: Wat gaaaf :):).
Dank je wel :D.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:39

Dikke Milky voelt zich ook nog best wel thuis als de kittens niet in de buurt zijn <3.
Op haar eigen bankje aan de kachel :D.
Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:43

Nouvell Gaaf !!! Gaat helemaal goedkomen met fifi. Het ziet er allemaal lekker rustig uit.

Leuke katten tass. Wij hebben ook zo'n hangmat aan de verwarming.

Zo ik ben goed bezig (vind ik zelf)

Vanmorgen buiten caviahok en konijnenhok schoongemaakt. Daarna met Jeroen wezen rijden. Toen gegeten door naar de pony's. Robijn geschoren (foto's volgen) buitenritje met ferro gedaan en toen om boodschappen. En nu ben ik weer thuis. En hoef ik lekker nergens meer naar toe.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:47

Wat een schitterende katten!

En Nouvel wat zal jij in de wolken lopen nu! Heel gaaf!

Tja VHU ze moet die antibiotica toch krijgen en als de dierenarts elke dag moet komen is dat wel erg duur.
Dan maar zelf doen.

Heb vandaag weer foto's gemaakt na het wassen. Vooral op haar kogel zitten nog veel korsten die nog flink vastzitten. Haar kootholte wordt mooier.

Afbeelding
Afbeelding

Ga nu Dr. Phil kijken en even uitrusten :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:47

Zeker goed bezig Maisie!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:49

super maisie! Heb je nog wat peper over of niet? ;)
haha, nee das flauw :)

Ik ga vanavond 2 paardjes longeren, maar hoop dat ik dat red :')

Ben gruwelijk aan het stoeien met de ''kleine'' opdracht voor school.. Geen idee hoe diep ik het moet uitspitten...
Nou, intussen gauw even het eten klaarmaken, hoef ik dat alleen nog maar te warmen :)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:54

Maisie: Dank je wel :D.
- Goed bezig zeg :D

Frensie: Arm ding :(:). Maar ziet er beter uit :j.

Naalt: Succes :).

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:58

Oh Naaltje vergeten te reageren: lijkt me een hele leuke opleiding!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:58

Zoooo.... Ik ben post wegbrengen, eten, True Blood kijken tijdens het eten en naar stal :wave:.
Vanavond is mijn nichtje hier, morgen lekker wandelen met de paardjes, dan gaat ze mee :D.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:02

@frensie; ziet er al een stuk beter uit zo hoor! :) fijn dat de aanpak lijkt te werken! :)
mijn opleiding leek mij ook leuk. Maar het is het voor mij denk ik toch niet := Bovendien is het werkveld zowat uitgeroeid door de regering :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:02

maisie goed bezig!

frensie dat ziet er al beter uit!

en ik ben gewoon blij! *\o/*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:38

Ziet er wel al netter uit Frensie.

Naaltje nee ik heb niets meer over. Denk dat ik vanavond ook niet meer zo veel uitvoer. Zit te twijfelen of robijn een dekentje op moet vannacht. Het is nu zo benauwd warm alleen hij is toch geschoren.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:33

Maisie, ik heb Rafiki 2 weken geleden geschoren en die staat al vanaf het begin gelijk zonder dekentje.
heeft ook buiten gestaan in de regen zonder deken.

ellis, kan me voorstellen dat je blij bent!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 20:55

Bedankt allemaal, ziet er zeker al beter uit.
Heb even met de dierenarts overlegd wat betreft het buiten staan. Nu is het droog dus kan ze naar buiten, volgende week gaat het weer regenen en dan zou ze niet buiten mogen, maar ze breekt de boel af binnen. Dus ze mag volgende week paar uurtjes buiten staan en dan meteen bij het binnen zetten been wassen en goed drogen. Scheelt een hoop stress als ze er even uit mag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:29

Sorry, even egopost. Erg moe.

Zoonlief heeft zijn 7e zwemdiploma. A deze keer. Hij deed het supergoed. Was de enige die voor A ging, de rest ging voor B of C. Tijden van nieuwe zwemles voor B komen alleen heel slecht uit. Net voor de judoles (terwijl we eigenlijk naar andere vereniging willen, waarbij de tijden overlappen). Dus 2 intensieve dingen achter elkaar. Nu heb ik wel begrepen dat ze de B meestal heel snel halen, dus maar even zien hoe het gaat.

Nouvel: top hoor!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:37

Zijn 7e zwemdiploma al? Welke heeft hij dan allemaal?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:39

hier even snel. Niet bijgelezen doe ik morgenavond en anders zondag.

Net parcours verkend, maar wat een k.l.o.t.e parcours zeg. Morgenochtend zijn we er om 8 uur en dan gaan we nog weer verkennen. Waterbak moet lukken denk ik

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:09

bettepet gewijzigde startlijst staat op site, voor mij is er niets veranderd.

Ik ga slapen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:10

super tine! :) knap van zoon!
@frensie; fijn dat ze even buiten mag

net terug van stal. Met de haflinger heel fijn gespeeld. Zelfs eventjes erop gezeten :))
Dids maar kort gepakt. Die merkte veel te goed dat het met mij niet goed gaat...
Nu thuis, maar heb hoofdpijn, rugpijn en voel me gewoon rot :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:14

Zijn we weer :)
Nouvel, wat heerlijk, het is (vind ik dan :o ) de eerste video waarop ik Fief echt weer zie stappen zoals ze kan stappen: verend, ontspannen en met lekkere grote passen, helemaal +:)+
Wat een scheterige katties allemaal en poown die eindelijk over boxdeur heen kan kijken /3 stukbijten op kleine opdrachten dat is >;) voetje dat de goede kant opgaat (blijf vooral dat been ook voordat je haar op de wei doet goed insmeren met sudo creme, houdt het vocht weg namelijk), Outdoor Breda/Breda Hippique gangers zaterdag is inderdaad marathon het wordt mooi weer, en een kale Robijn en Wobbe :brr: en zoonlief van Tine geslaagd voor de A, da's mooi! B doen ze inderdaad de helft korter over, maar dan moeten ze wel leren duiken....dat vond die van ons erg moeilijk :=

Heerlijke middag / avond gehad :D
Met Bente direct gaan rijden, niet gelongeerd. De bak in, stappen, draven links/rechts enz ging lekker, toen stap gewaagd naar het weiland tussen hindernissen gereden, pionnetjes ook hele wei door gestapt en gedraafd, ze liep bij tijden echt best wel heel netjes al eigenlijk 8-) toen mijn mini-buitenritje gedaan en ook nog wat uitgebreid want van een ander weiland was het gras net afgehaald en het hek stond open, dus kon erop en dan nog flink stuk verder stappen. Dat twee keer gedaan ze was zoooooooo braaf <3 en zo lekker stappen <3 dus helemaal blij.

Daarna met het vierspan mee heerlijke buitenrit gemaakt route gedaan die ik gisteren ook heb gedaan met Snuitje, is zo prachtige route langs mooi vennetje en echt dwars door ruig bos/wat opener land. Zonnetje ging net wat zakken. Heerlijk.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:01

VHU, vierspan lekker en met bente zo gaan rijden daar zit veel vooruigang in heb ik het idee.
Fifi weer onder het zadel, super en wat een stap heeft ze aan zich gaaaaaaaf.
Naaltje, meestal is het bij mij een dag of 2 dat ik me lamlendig voel. Vooral veel drinken, water en kruidenthee zonder theeine en geen cafiene proberen te drinken, dat helpt.
Frensie de benen zien er beter uit als eerst, maar nog steeds heftig zeg. Fijn dat het spuiten goed lukt.
Tine Proficiat met zwemdiploma voor zoonlief en ik vraag me ook af welke ander 6 hij heeft.
Talechie, bettepet en Tine en als ik iemand vergeet alle andere wedstrijdmenners, succes dit weekend weer.

Billy doet het echt super, schrikt nergens voor, reageert super op de stemhulpen en eventuele teugels en zweephulpen. Vandaag een redelijke ronde gedaan, ongeveer een uurtje en echt stap en draf afgewisseld, op de terug weg wilde hij nadat we gestopt waren om de bandjes op te pompen niet stil staan voor uit te kijken om de straat weer op te gaan, dat is ons enige aandachtspuntjes stil staan als het baasje dat wilt. Rijdt op de terugweg de instructrice van mijn zus achter ons, ik hou wel goed afstand en zorg dat ze je niet inhalen hoor, dus ik heel droog rij maar gewoon dan doe je gek genoeg. We stonden even naast elkaar bij het verkeerslicht toen ze dat zei, daarna meteen de vraag hoe lang heb je die al ervoor lopen, ehh nu de 4e keer, leuk die gezichten dan.
Wieneke heeft er vandaag ook voor het eerst weer voorgelopen, ook lekker vlot maar wel gehoorzaam. Benen lijken het goed aan te kunnen alleen het achterbeen overvuld lichtjes na het werk, dus even op letten.
Met Chicko ben ik vervolgens de kleine mup van school gaan halen en hij is geslaagd voor zijn kindproofdiploma. Voor een schoolplein wachten en van alle kanten aangehaald worden geen probleem. Al met al een heerlijke paarden ochtend.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:14

He Sonjim, goed om zulke positieve berichten te horen over je kanjers. Die Billy is een natuurtalentje zeg, wat ontzettend leuk! Wieneke braaf, hoop echt dat haar beentjes het nu aan gaan kunnen want het lijkt me zo'n lieve poown. En met Chicko bij de school, vind dat echt heel knap van hem 8-)

Bente gaat inderdaad erg goed. Ze vindt het rijden onder de man ook leuk om te doen. Heb er vandaag een uur opgezeten en ze heeft werkelijk geen pas verkeerd gezet.