Wij hebben droppies, dreutels of druiven dat zijn de pony's. Rizanta is de mooie dame, grote vriendin en meisje
Rizanta staat onder een 200grs maar die is heel oud denk dat het een 100grs is geworden
Ze haart als een gek
Poowns staan nergens onder, ook Snuit niet, die gingen hoesten toen het warmer werd, heb ik alles eraf gehaald, komt ook niets meer op.
Fijn Sumic dat je weer bezig bent. Ik wil ook zo graag weer bezig met mijn pony's maar zag het deze week met deze temperaturen nog niet zitten eerlijk gezegd
IT mooie uitgestrekte draf
Citaat:
vhu: ik denk dat jij in eerste instantie ook rust in jou hoofd moet vinden. Je ziet zelf heel veel kabouters en verergerd zo het probleem van je paard.
Ik heb haar nog niet zo lang dus ik ken haar nog niet zo goed en weet nog niet goed hoe met haar om te gaan als ze zo ongelovelijk kijkerig is. Natuurlijk zal ik wel wat van mijn 'verleden' met me meedragen, maar het is niet vreselijk ofzo. Koop van de week wel een martingaal want als ik dat hoofd van haar goed naar beneden kan houden (met iets minder inspanning) zit het al een stuk prettiger
Mijn instructeur (die echt geen kabouters ziet
) vindt overigens ook dat ze ontzettend kijkerig is hoor, 't is geen gemuts van mij alleen zeg maar
Citaat:
Weet er eigenlijk iemand wat ik met mijn ponyprobleem kan doen? Petra is een beetje flegmatiek en verveeld haar heel snel. Dus als we een stukje tussendoor stappen (omdat ze moe gedraafd is) zit ze de hele tijd rond te kijken. Ze loopt dan wel rechtdoor, maar gaat in haar hals naar links en rechts buigen om een beetje rond te staren. Ze vertoont hierbij geen angst.
Volgens mij neemt ze je gewoon een beetje in de maling. Je gaat stappen omdat ze moe is gedraafd maar ze heeft wel alle tijd om om zich heen te gaan kijken
Zou als ze dat gaat doen gewoon weer stukje aandraven en weer terug. Alert houden en met haar bezig blijven. Maar vind het dus ook moeilijk hoor, keurig recht over de weg rijden
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 23-02-11 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt