Zo wat is iedereen weer bezig geweest! Laura balen van je baan, maar wat je zegt daar kun je dan niet tegenop. Ferro die gelukkig weer wat in de benen is. En Veale die lekker liep. Brand bij Lotte.. jeetje wat een gedoe! Nog gedachten over wel of geen 2e, 3e of 4e pony/paard erbij of als verzorger en over uitbrengen of bijrijden van andermans paarden.
Vandaag weer net zo'n dagje als woensdag, met Zaar en Nolanda gereden. Zaar was een beetje wiebelig van de harde wind maar wel super braaf ze schrok een paar keer ontzettend van krakende bomen en dingen die naar beneden vielen of vogels die omhoog vlogen
Van dat er zo'n schok door je paard gaat maar geen moment dat ze er vantussen wilde. Nolanda was zo heerlijk. Lekker draven, lekker ontspannen. Ze is natuurlijk een tuiger, dus kan enorm met haar benen de lucht in maar als ze zich ontspant en ik stel haar laag in is het net een gewoon rijpaard met iets verheven gangen. Dus heerlijk te rijden, op lichte aanleuning, lekker schuimmondje. Dat is genieten hoor.
Daarna met Simba nog klein rondje gedaan en ongelovelijke hoeveelheid riet uit de sloot getrokken
En toen zoonlief aangemoedigd bij tenniswedstrijd, was erg gezellig, hij lag er in de tweede ronde al uit maar moedigde wel dapper zijn vriendjes aan. Kijk zo zien we het graag. Geen gejank en gedoe maar gewoon sportief. En net nog heerlijk gegeten bij een heerlijk Indiaas restaurantje (voor de liefhebbers: Curry's in Rotterdam
). Zit nu uit te buiken.
Citaat:
Vanhuisuit: knappe pony. Laat iets weten als het niets word. Misschien dat ik dan wel eens ga kijken
ik laat het jullie wel weten
Ik weet ook niet hoe ik het met mijn tijd moet doen maar hoop 1x per week 2-span te kunnen gaan doen en ze dan allebei ook nog 1x per week enkelspan plus longeren. En dan Sim ook nog af en toe rondje, hopen dat zoonlief 't weer wat oppakt.
Wat denken jullie met 1x per week onder begeleiding van instructeur dan en dan de andere week met mijn vaste groom, dan moet het toch wel wat gaan worden met tweespan???
En met beleren voor tweespan zet ik ze dan een paar dagen bij de stalhouderij. Doe dan ook zo ongeveer mijn tweespan koetsiersbewijs, kan ik direct goed oefenen
Heeft iemand van jullie misschien nog een shet-tweespantuig over ????
Of heeft iemand ervaring met de webtech tuigen van Ideal???
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 16-07-10 19:33, in het totaal 2 keer bewerkt