Straks ga je natuurlijk ook aan de slag met tweespan rijden hé. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Straks ga je natuurlijk ook aan de slag met tweespan rijden hé.
(hier zijn héél weinig paarden in de buurt)
.. Zoals me ma altijd zegt laura je wilt teveel
denk nou is aan jezelf
ben een typ wat altijd ja wilt zeggen en soms ten kosten van mezelf.. ik moet eerst alles even op een rijtje krijgen want op het moment gaat nog niet alles zo lekker
Mijn nicht kon Romeo wel slaan (bij wijze van spreken), ze zei toen lachend "hah, rotbeest!", maar het was wel snel duidelijk dat ze wel degelijk iets verkeerd deed.
.. (ben ook erg blij dat je me zo af en toe kwam helpen)
.. Rivaldo liet toe dat ik weer op hem mocht zitten om vervolgens helemaal over zijn hals heen te hangen.. hihi wat heeft hij toch zoveel geduld..
Ben nu hard weer opzoek.
Hopelijk kan ik met haar 1 of 2 daagjes per week mee. Heb d'r net een mailtje gestuurd, maar ook door stage volgend jaar word het allemaal gewoon zo beperkt. Maar sowieso kan ik in het weekend en voorlopig in de vakantie door de weeks wel mee... Moet straks al zoveel moeite doen om alleen Tijger de dagen per week te kunnen doen.
Ik wil echt echt niet stoppen met hem.
Van dat er zo'n schok door je paard gaat maar geen moment dat ze er vantussen wilde. Nolanda was zo heerlijk. Lekker draven, lekker ontspannen. Ze is natuurlijk een tuiger, dus kan enorm met haar benen de lucht in maar als ze zich ontspant en ik stel haar laag in is het net een gewoon rijpaard met iets verheven gangen. Dus heerlijk te rijden, op lichte aanleuning, lekker schuimmondje. Dat is genieten hoor.
). Zit nu uit te buiken.Citaat:Vanhuisuit: knappe pony. Laat iets weten als het niets word. Misschien dat ik dan wel eens ga kijken
Ik weet ook niet hoe ik het met mijn tijd moet doen maar hoop 1x per week 2-span te kunnen gaan doen en ze dan allebei ook nog 1x per week enkelspan plus longeren. En dan Sim ook nog af en toe rondje, hopen dat zoonlief 't weer wat oppakt.