[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:18

Vanavond op 2 plekken kijken dichtbij huis. Anders gaat ze snel naar een plekje iets verder van huis.
Waardloos gezeik. Ben er zoooooooooooooooooo klaar mee!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:20

Altijd waardeloos, kost je bergen energie en tijd -:(- :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:03

Keet..waardeloos. ..hoop dat je snel een plekje hebt voor je paardje...
Vhu. Sterkte voor je man..en jou :+
Ava wat goed dat autorijden zo goed ging.. ! Top..straks stukje extra vrijheid ! _/-\o_
Zag dat maisie fijn gereden had in eersel. Zag er nog zonnig uit op t filmpje.

Vanmiddag lekker boerenijs , verse aardbeien en frambozen saus gehaald, word bij de boederij hier gemaakt, feest toetje want we zijn vandaag 13 jaar getrouwd, manlief..heeft t zo druk met werk....die heeft t vergeten, dus was super verassing....niet goed voor hem dat hij zo druk is....stress...bleghhhhhh

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:06

Gefeliciteerd Biancooo en echtgenoot :) lekker eten vanavond.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:07

Gefeliciteerd, Biancao! Lekker toetje!
Hopelijk snel wat minder stress voor manlief!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:16

Stress....Hebben de rustige periode net een btje achter de rug.....soms willen we gewoon weg van ALLES !!
Niet meer worden geleefd... maar leven.. tja..... dus nu keuzes maken...dingen veranderen .maar dag is lastig. .want er moet wel brood op de plank..en een huis betaald worden...maar sommigen herkennen het vast....
Komt wel.. door dit soort dingen ga je wel veranderen....en overal is wel een uitdaging. ..elk huisje heeft zn kruisje...
Nu klein beetje...ijs..aardbeien..saus..en slagroom...en blijj met elkaar..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:57

Goed zo Biancacoo kleine dingen maken grote dingen vaak een stuk beter te verdragen +:)+ we hebben ook zo'n periode (duurde wel jaar of 4...) gehad van keuzes, verandering, brood op de plank moet maar wel normaal etc wist echt niet hoe en of we eruit zouden komen maar we zijn nu heel blij en gelukkig en stuk minder in de stress / eigenlijk vrijwel niet zeg maar :) gaat bij jullie ook lukken hoor +:)+

Waanzinnig trouwens die gier op Texel hebben jullie dat gezien op het Jeugdjournaal :wow:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:24

goedemorgen..
zo...idd bizar die gier op Texel...wat een mooi dier !

heeel stil dagje vandaag....zoon is op schoolreis...hij was nerveus..maar had een leuk groepje, en leuke moeder als begeleiding mee..dus helemaal super word het zeker voor hem ! :j _/-\o_

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:34

Lekker dagje voor een schoolreisje.
En een prachtig ijsje had je gemaakt. Gewoon zelf de slingers ophangenen maak van elke dag een feestje.

Janouk wordt zo voor derde keer behandeld. Het kost tijd, maar er is vooruitgang. Vanochtend zelfs een rondje gegaloppeerd onder het zadel.

Nu het zo goed gaat, durven we het aan om een lang weekend weg te boeken met het Tiroler duo in tweespan naar de Veluwe. Epe here we come in juni.

Hier heel druk geweest met onze kat Puffin. Hartstikke lief dier. Echt een wereldkat. Door ontstekingen in zijn mond, was gestopt met eten. Na de operatie en verwijderen van aantal tanden lukte het niet hem weer aan het eten te krijgen. Zo naar om hem elke dag dwangvoeding te geven. Hij wilde het echt niet. Hij werd steeds zwakker.
Beeeehhhh zondag heeben hem moeten laten inslapen. Gekke lieve Puffin. Ik mis hem

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:30

Keet, is de bonte belevenis wat voor pony?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:33

Ik heb inmiddels wat gevonden :) we gaan snel verhuizen.
Denk dat de Bonte belevenis te druk is voor haar :) Ze heeft al op een stadsboerderij gestaan en vond het werken wel leuk, maar alle kinderen niet zo :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:37

Oh, wat vreselijk, Janouk; heel veel sterkte met het verlies van Puffin xxx

Wel fijn dat het zoveel beter gaat met Janouk en jullie een Tiroler Trip gaan maken! Is dit nu de derde carnio sacraal behandeling (of hoe heet het ook alweer?) .

Pfff stuk van gisteren; had vanmorgen een afspraak, maar kreeg het niet voor elkaar om me daarvoor klaar te maken, dus echt met afspraak voor de deur uit mijn bed, samen met Coco ;-), gekropen. Kruip er ook maar weer in, geloof ik.

Idd af en toe zelf maar wat van maken en kleine dingetjes wel blijven zien en waarderen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:05

Fijn Keet, dat je een nieuw plekje heb gevonden. :j

Ava, @$#/$^×%&#* dat je lijf nietmee wil werken.
Geniet maar lekker met de kleine Coco tegen jeaan of op je voeteneind. <3 lekker zo'n knuffel bij de hand

Dit is inderdaad de 3e cranio sacraal behandeling op rij

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:46

Smaakte het toetje goed Biancoo?
keuzes maken is lastig. Dat gevoel van rust willen hebben is ook heel begrijpelijk. Hopelijk lukt het jullie om een goede balans te vinden.

Ava, hoe is het met jou? Zorgt regen voor meer klachten? Lekker genieten met Coco.

Fijn dat de cranio zoveel resultaat geeft Janouk. Leuk dat jullie ook de eper vierdaagse gaan rijden.

Wat voor plekje heb je gevonden Keet?

Gem wat voor paard zoek je?

Bruno hier is na het ongeluk eerst doot Steffi gecontroleerd en 3 weken daarna ook nog door de cranio. Hij is goed en wordt nu rustig weer opgepakt. Ik heb hem nog even uitgestapt. Morgen kijken of ik zelf kan rijden.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:59

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:24

Informeer eens bij Albert hier op Bokt, die zitten in de gelderse fokkerij en heeft veel contacten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:05

Gelukkig; Keet; veel succes en plezier alvast!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:28

Albert verkoopt alleen veulens of wanneer ze eenmaal beleerd zijn. Heb ik inmiddels al contact mee gehad.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:29

Heeft hij niet iemand in zijn netwerk die wat te koop heeft?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:53

Nou gelukkig Keet :j
Afzien Ava, wat fijn dat je het hondje zo gezellig bij je hebt <3
Vanochtend verwijsbrief opgehaald voor bloedprikken voor reuma waardes, heb flink last zat in geruime tijd de categorie 'mild' maar vrees upgrade. Valt niets aan te doen maar dan weten we in ieder geval de stand van zaken. En dan weet ik wat ik kan doen of juist moet laten, anders ga ik weer over grenzen heen, da's niet handig.

Wat super vooruitzicht voor het uitstapje van het Tiroler duo *\o/* en heel zielig voor poes ;(

Dus je hebt er zelf weer achter gezeten Belker? Voelde het goed?

Ik zit totaal niet in de Gelderse paarden, kan je niet helpen Gem. Voordeel is wel dat je spaarpot toeneemt zolang je geen paard hebt :$ ik merk het al met een pony minder en geen wedstrijden :))

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:31

Niet achter gezeten, er op gezeten. Ik probeer voor maandag een les te plannen om er weer achter te zitten.

Reuma is niet fijn. Sterkte met bloedprikken. Idd balans vinden met alles wat je doet en eet.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:46

Janouk...sterkte, dat is zo naar om zo Puffin te moeten verliezen....... :(:) :(:)
Vhu...niet leuk dat je meer last van je reuma hebt... :(:)
Belker weer gereden ! +:)+
ava.... :(:)
Gem nog op zoektocht naar nieuw paard...heeft/weet Baudyh misschien iets ??

Vanmorgen bij een kennisje op bezoek geweest, was gezellig....even lekker wat anders...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:35

Rustig aan.... heb de tijd hoor! Als ik half september / begin oktober weer een paard heb, vind ik dat ook prima.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:55

Belker schreef:
Fijn dat de cranio zoveel resultaat geeft Janouk. Leuk dat jullie ook de eper vierdaagse gaan rijden.

We gaan gewoon zelf rijden in Epe hoor. Niet de vierdaagse, we houden niet zo van al die drukte om de vierdaagse heen. We willen liever geniete met zijn tweetjes op de wagen en het Tiroler duo voor de wagen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:32

Janouk, lekker genieten op de veluwe, heerlijk vooruitzicht zeg !