Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snapte er niets van. Denk achteraf vooral door het geluid. Dus ben paar keer met paal aan een touwtje achter me aan met hem gaan wandelen. Vond hij eerst ook bijzonder griezelig maar na paar keer was het
toen paar keer voor band vast/los/strengen/zweng bewegen etc en steeds kleine stukjes slepen en uiteindelijk dus ernaast meelopen, ernaast en erachter.
) dat het nu klaar is en hij het begrijpt.
voor zoontje tine.
) dus dat wordt een mooi dagje vandaag 
En grappig dat hij hetzelfde karakter heeft als zn moeder.
Maar misschien dat je er met hem wat aan kon doen dat hij zich niet goed voelt door zich drukmaken voor zoiets 
).
overal is competitie of moet iets. Dus we proberen het maar wat luchtig te houden, zo mag zoonlief elke dag deze en vorige week een uur gamen, vindt hij helemaal gaaf. En steeds vriendjes te spelen of hij ergens heen. Mag anders ook niet elke dag maar ik heb nu zoiets ze hebben zoveel aan hun hoofd, laat maar.
Ja hoor, Hero krijgt alle tijd. Wil hem eigenlijk ook gewoon van de zomer op de wei maar wil ze wel bij elkaar houden, anders krijg ik het logistiek niet rond dus weet nog niet hoe en wat allemaal. Maar volgens mij is het heel goed voor hem als hij gewoon nog lekker aan kan klooien komende zomer. Hebben we toen bij Alwyn ook gedaan toen hij drie was.
en hoopt niet op storm, grappig wat voor invloed dat heeft he.