[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:11

Dus op zich goed dan toch Ollie? Komt vast goed ook met het rijden :(:) :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:37

Ollie, wel fijn dat brutus zijn gebit in orde lijkt !
Ik hoop dat je morgen met mennen niet weer tegen hetzelfde aan loopt,...lastige zaken zijn dat.
Duim voor je..

Vhu, wat geweldig fijn dat hero zonder hulp voor de sleep gelopen heeft, en jij zelf nog een engels gesprek hebt gehad, ik duim voor je !

zoontje is goed door zijn proef zwemmen heen gekomen, en mag volgende keer zwemmen voor zijn A diploma, zo knap, hij heeft echt het gevoel van een suikerbiet voor zwemmen, en nu dan na ruim 2 jaar,...zijn A diploma, helemaal trots, nu hopen dat hij het goed haalt volgende week.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:50

Wat goed van zoonlief Biancocoo, zo dat heeft wat doorzettingsvermogen gekost van hem en jou, helemaal top *\o/*

Hero vond de sleep echt dood en doodeng. We hebben hem zo'n drie weken terug er voor het eerst voor willen zetten, want lange lijnen ging zo goed maar oeps, dat was geen succes hij knetterde alle kanten op :oo snapte er niets van. Denk achteraf vooral door het geluid. Dus ben paar keer met paal aan een touwtje achter me aan met hem gaan wandelen. Vond hij eerst ook bijzonder griezelig maar na paar keer was het :O toen paar keer voor band vast/los/strengen/zweng bewegen etc en steeds kleine stukjes slepen en uiteindelijk dus ernaast meelopen, ernaast en erachter.
Denk (hoop := ) dat het nu klaar is en hij het begrijpt.
Hij is gewoon ook nog zo jong, Ollie had natuurlijk al het een en ander meegemaakt. Maar ook bij haar heb ik achteraf gezien alles heel voorzichtig aangepakt, had ze gewoon ook nodig. Dus zoonlief lijkt echt op haar. Grappig is dat

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:13

Goedemorgen

Bianca: wat een doorzettingsvermogen. Knap hoor
VHU: super dat je Hero zo de tijd geeft
Ollie: fijn dat het probleem niet in zijn gebit zit. Heb je er al een fysio bij gehad?

Zoonlief is niet in orde. Gistermiddag heeft hij zo'n 1,5 uur geslapen, nu klaagt hij over buikpijn (doet hij al paar dagen eigenlijk), dus ik hou hem maar thuis. Niet fijn, want ze hebben cito-toetsen. Aan de andere kant, vorig jaar heb ik hem toen hij zich ook niet goed voelde wel naar school gestuurd, heeft hij de toetsen zitten maken terwijl hij koorts bleek te hebben. Dat is ook niet zo goed :o

Nou, ik ga de beestenboel doen :brr:

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:18

:(:) voor zoontje tine.
Is het niet omdat hij zich drukmaakt om de cito?

Verder heb ik gisteren braaf meegelezen, in mijn pauzes :j
Mag vandaag weer werken, en ben gisteren iets te lang wakker gebleven (ging om 2u slapen :o ) dus dat wordt een mooi dagje vandaag :+

Weer storm in Amerika, dus dan hebben wij weer vracht tekort..

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:20

Ik ga hier weer inhaken en weer actiever mee doen.. Y;(

Tine beterschap voor je zoon :(:)

VHU, fijn dat Hero het goed oppakt allemaal :j En grappig dat hij hetzelfde karakter heeft als zn moeder.

Bianca, fijn dat je zoontje mag gaan afzwemmen !

Ollie,hopelijk werkt de TA behandeling. Anders misschien een keer de fysio of masseur erbij?

Wij hebben bij het 4 span 3 in 1 beschermers om. Pony van schoonpaps,loopt zonder,die vind het ook niet fijn iets om zn benen.

Wie gaan er van hier as zondag naar Jumping? Ik heb via FB een kaartje gewonnen en mn zwager mag meerijden voor zuid, Enkelspan pony :#

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:28

Aks: tja dat is altijd lastig he? Zijn ze echt ziek of niet. Maar ik heb het nu al een paar keer gepresteerd om een ziek kind naar school te sturen, dus tja... En als hij wel echt ziek is, is dat ten eerste niet fijn en ten tweede verprutst hij dan ook de cito. Hij heeft al 2 of 3 toetsen gehad deze week, daar was hij niet zenuwachtig voor.

Hij heeft al eerder deze vreselijke buikpijn gehad. Arts kon niets vinden, ook niet op foto's. Ik dacht zelf aan lintworm, maar dat zou onmogelijk zijn volgens de arts. Maar ja, met al die dieren hier (en na controle ontlasting) leek me dat toch het meest aannemelijk. En ja hoor, na een kuurtje van 3 dagen tegen lintworm waren de problemen voorbij. Dus ik ben voor de zekerheid maar weer begonnen met een kuur.

Zeker met een pup in huis heb je hier kans op.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:43

Ik doelde niet dat hij naar school moest hoor :) Maar misschien dat je er met hem wat aan kon doen dat hij zich niet goed voelt door zich drukmaken voor zoiets :)

Ik heb zelf ook flink last van buikpijn als ik me ergens om drukmaak..
Zoals gisteren, toen er weer allemaal mensen werden ontslagen op het werk...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:23

Aks..weer werken vandaag..kan me voorstellen dat je je druk maakt als er mensen ontslagen worden op je werk..ik hoop dat jij nu weer regelmatig aan de slag kunt !
Tine, beterschap voor je zoontje, er heerst wel echt een nare griep met veel buikpijn...hier op school ook al een aantal kids achter elkaar ziek.
Vhu, goed van Hero..het klinkt wel bekend die fratsen van hem.....komt vast goed, een goede trainer scheelt al 100% !
Obelix naar jumping amsterdam, veel plezier !

vanmorgen weer lekker getraind met de honden..mooi rondje gemaakt, dit keer geen wild gezien.

En net alvast kadotje gekocht voor als zoontje zijn diploma werkelijk in zijn zak heeft !! en goed verstopt natuurlijk...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:19

Vanmiddag weer onder handen genomen door de fysio. Dat was wel even nodig.
Daarna beide bakken gesleept. De kleine niet helemaal, er staan nog plassen in, als ik daardoor rij maak ik de geulen alleen nog maar dieper. Maar de droge stukken liggen er weer goed bij.

Straks nog met Thabor naar les (als toeschouwer hoor ;) ).

Heb sinds gistermiddag klappende koppijn. Ben het nu toch echt wel zat. -O-

Nou, maar weer eens een kant en klaar maaltijd op zien te warmen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:53

Vind het ook maar niets hoor die CITO... bij onze zoon is het nu echt serieus en hij is toch wel wat stilletjes. Dan ook nog die toelating voor de school waar hij heen wil. Daar hadden wij vroeger toch geen last van. Ik vind het al heel jong erg serieus allemaal. Bij school, bij muziek, bij sport -O- overal is competitie of moet iets. Dus we proberen het maar wat luchtig te houden, zo mag zoonlief elke dag deze en vorige week een uur gamen, vindt hij helemaal gaaf. En steeds vriendjes te spelen of hij ergens heen. Mag anders ook niet elke dag maar ik heb nu zoiets ze hebben zoveel aan hun hoofd, laat maar.

Balen van de hoofdpijn Tine... en leuk dat je naar Thabor kunt kijken :) Ja hoor, Hero krijgt alle tijd. Wil hem eigenlijk ook gewoon van de zomer op de wei maar wil ze wel bij elkaar houden, anders krijg ik het logistiek niet rond dus weet nog niet hoe en wat allemaal. Maar volgens mij is het heel goed voor hem als hij gewoon nog lekker aan kan klooien komende zomer. Hebben we toen bij Alwyn ook gedaan toen hij drie was.

Wanneer is het ook alweer het afzwemmen Biancocoo, zaterdag?
Hoe is het met Nenny en Pris?
Aks lange dag :7 en hoopt niet op storm, grappig wat voor invloed dat heeft he.
Obelix naar Jumping *\o/*

Zo hier weer een volle werkdag gehad, wel leuk, mooie afstudeerpresentatie gezien, paar goede gesprekken met studenten die volop bezig zijn met afstuderen. En wat zo fijn is is dat ik minder moe word langzamerhand. Vandaag volop doorgewerkt tot ongeveer 15.00/15.30.

Nu ff bijgekomen en zo weer de stad in, zoon heeft muziekles.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:01

Woensdag is afzwemmen.
Zoontje is hier compleet overstuur uit school gekomen...stomme toetsen,stomme leerkrachten...bah !
Vanmiddag samen geschilderd om weer tot rust te komen.....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:03

Bianca: knuffel voor je zoontje. :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:23

Ach arme kind :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:28

vanmiddag had hij gym....moesten ze voor punten ballen door de basket gooien van de basketbal, van de ring van handbal en nog zo'n onmogelijk hoog ding...
tuurlijk kan mijn zoontje geen bal door zo'n ring krijgen..hij is echt een denker..geen doener...maar neeej geen juf die hem even helpt..dus komt zonder punten na school naar buiten..dat was voor hem de druppel...overstuur op de fiets 2,5 km naar huis fietsen..en ja hoor....het ging ook nog regenen..thuis een heel verhaal waarom school nu eigenlijk stom is..die ROTTOETSEN ook..ik word er helemaal gek van, ik kan niets meer in mijn hoofd bedenken..alles is door elkaar mamma..help me nou....ik werd er zelf verdrietig van..wat een uitspraken voor een kind van 7 jaar...
bah....niets geen zorggevoel bij die leerkrachten...stelletje idioten hier zijn het..........
sorry...moest het even kwijt..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:05

Tja...... dan helpt Roosvicee ook niet meer :(:) . Misschien is het wijs om eens een gesprekje met de juf aan te vragen, Biancacoo. Zonder verwijten, maar meer hoe je kind weer "meedoet" op school, ook sportief gezien.
Laatst bijgewerkt door Gem op 23-01-14 20:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:09

Hij heeft op dit moment 3 juffen.....werkt ook niet...
Baal ervan, en ga zeker een gesprek afspreken, alweer........

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:09

Bij ons op school hebben ze "de week van *naam*". Dan wordt er een collage gemaakt met dat kind als middelpunt en moet iedereen briefjes maken met complimentjes waarom dát kind uniek en speciaal is.
Mijn dochter kan dan wel goed balletten, maar echt een sportkind is het ook niet. De sport"dude" van de klas schreef: "ik wou dat ik jouw hersenen een dagje mocht lenen als jij een keer ziek op bed ligt. Dan haalde ik ook eens goede cijfers" . Kijk, dat helpt als je je een keer "minderwaardig" voelt :)

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:13

@Biancooo: Vervelend zeg. Maar is het meer desintresse van leerkrachten of is het gewoon niet weten hoe ermee om te gaan?

Heb mn sulky binnen liz heeft vandaag voor het eerst voor de nieuwe sulky gestaan *\%/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:56

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:59

jeetje..janouk, dat is balen zeg..maar ze moeten dan toch makkelijk te spotten zijn..als ze daar vaker gezamelijk lopen..

niet te geloven sommige mensen..

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:00

Jeetje janouk, jouw hond was ook aangevallen toch?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:06

:brr: ja door dezelfde groep honden. Ik kreeg een melding dat ze vandaag weer een hond te pakken hebben gehad. Zo jammer dat deze baasjes hun verantwoordelijk heid niet nemen.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:14

Hoe is jouw hond ervan af gekomen? Heb er denk ik overheen gelezen als je het wel hebt gezegd.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:20

Jeetje Janouk, hopelijk gaat nu iedereen die hetzelfde is overkomen alsnog aangifte doen. Ze zouden toch te spotten moeten zijn, zou je zeggen.

Ollie: heb je al weer gereden met Brutus?

Gem: wat een mooi idee van school.

Bianca: 3 juffen, helaas hier ook heel herkenbaar. Door al die bezuinigingen wordt het een puinhoop. Maandagochtend juf 1, smiddags ivm bezuinigingen gaan de kinderen naar groep 5/6 en, dinsdag weer juf 1, woensdag-vrijdag juf 2 en dan komt op donderdagmiddag groep 1 bij 3/4 erbij in. Zoonlief kwam maandag zwaar gefrustreerd thuis. Groep 5/6 had straf smiddags, maar daardoor had groep 4 dus ook geen gym (dat was de straf).

Thabor ging weer fijn vanavond. Nu snel naar bed, morgen drukke dag.