En oei vhu.. Zou ze je gewoon in de maling lopen nemen?
. Hopelijk is ze dan van die correctie genoeg onder de indruk nu!
Zo, vandaag weer aan het werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Er is dus uitgekomen dat we volgende week donderdag een eindje gaan reizen en naar de kliniek in Hellendoorn gaan. Brutus zal daar 2 dagen behandeld worden en ik blijf dan een nachtje bij de eigenaren van Simba slapen (kan ik hem ook weer ffies knuffelen). Smickey vroeg onlangs hoe het met hem en Fayegale gaat. vwb de dressuur en de selectie voor de kampioenschappen draaien ze bovenaan mee
, echter het springen vind hij toch niet zo leuk als gehoopt
...
sterkte meid. Fijn dat je ergens kunt logeren.
tandarts erbij, mankeerde niets aan (even vijl erover ook meer voor het idee dat ze dat weer eens heeft gehad), zadelpasservice had iemand anders besteld was handig even gebruik van gemaakt
, heeft zadel bekeken en hoe het lag plus met mij er op, ook niets mis mee. Voordat tandarts vijlde boel eerst los gehad, toen gelongeerd en daarna gereden. Begon ze weer te kwallen
dus ben heel flink gaan rijden, benen er goed omheen en rijden maar bij het minste geringste wat ze maar deed extra buiging of overgang vooral voorwaarts en niet terug en zoooooo die liep me toch te sjouwen
wat zijn het toch monsters af en toe.
ik hoop het, want dan ligt de oplossing gewoon bij mij (ook niet eenvoudig maar alles beter dan een 'stuk' paard).
Helemaal blij

super leuk altijd die lammetjes
).
Bicci, beterschap !
. Pony's zijn toch anders wat dat betreft en als je niet persé meer onder het zadel wilt rijden.
? 
het lijkt wel een raket...
Dit verplicht je wel tot fotos als ze er zijn hoor 

Oke, nu is 40cm natuurlijk ook helemaal niets, maar het was wel heel erg goed voor mijn (zelf)vertrouwen. Volgende keer gaan we minstens 10 cm hoger.