Welkom Tuck Iedereen suc6 voor de weekend ! VHU dat is balen wat je wagen, wel fijn dat bente het goed doet. Naaltje ik leef met je mee ik moet ook zo naar school
Gaat van dit topic iemand naar outdoor brabant, in Breda?
Nouvel
Geplaatst: 02-09-11 07:35
goeiemorgen!
ben weer aardig bijgelezen geloof ik.... bedankt voor de samenvattingen!
Daan al naar de creche gebracht, een uur met de hond gelopen en ik ga nu aan de studie. Ga me dus ook bannen, want ken mezelf. Daarna naar stal veale en alwyn longeren en tuig poetsen. Vanmiddag weer aan de studie en boodschappen doen. Mijn vader komt om 17 uur bij me en dan eten we samen voordat we gaan verkennen. druk druk druk dus.
Iedereen veel plezier / succes / sterke / of wat je ook maar nodig hebt
tine10
Geplaatst: 02-09-11 09:05
Goedemorgen.
Iedereen een fijne dag gewenst. Lijkt mooi weer te worden.
Hier ook druk vandaag. Wil alle 3 de paarden iets doen, diplomazwemmen van zoon en ik ga vanavond met Tallechie mee met verkennen om iets van het marathongebeuren te leren.
Keet
Geplaatst: 02-09-11 09:06
Wat gaan jullie hard elke keer kan jullie nauwelijks bijhouden
Kwam gister op stal aan en toen keek dit vrolijke hoofd mij over de boxdeur aan:\ Alleen..... dat kon normaal niet De boxdeur was eerst zo hoog als het donkere deel achterin de stal. Maar hij heeft speciaal een verlaagde deur gemaakt en mijn waterbakje lager gehangen Echt super, nu kunnen ze naar buiten kijken
En een plekje gereserveerd voor mijn spiksplinternieuwe trailer die in aanbouw is Echt super!
Laatst bijgewerkt door Keet op 02-09-11 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Tass
Geplaatst: 02-09-11 09:25
Greetje: Wat vervelend dat Har zo doet .
- *Is blij met mijn opgevoed fjordlief * Hij weet dat hij langs de kant niet mag eten en doet dit ook niet, gaat zijn hoefd toch naar beneden is het voor hij er is al "UH" en gaat zijn hoofd weer ophoog. Hij sleept mij niet meer, luisterd keurig naar de commado's en blijft bij mij . Kan met hem in een groep wandelen en ook de groep uit wandelen zonder dat hij moeilijk doet. Mijn ventje . Maar ik heb hem vanaf veulen dat scheelt misschien?
Janouk: Whahaha, arm beestje... Enge mannen in judopakken .
Goedemorgen allemaal. Ik ben al op stal geweest, paarden gevoerd en Gwin d'r medicijnen gegeven. Ze krijgt nu een antibioticum dat absoluut NIET in de bloedbaan mag komen, dus tijdens spuiten moet ik meerdere keren controleren of ik niet perongeluk in het bloed zit. En het is veeeeeel, 30 mL. Gelukkig is ze superbraaf en blijft ze gewoon stilstaan terwijl ik spuit. Daarna even gewacht tot de zon de dauw heeft weggedroogd en nu staat Gwin in de wei, ze was heel blij. Hopelijk gaat het voorlopig niet regenen, dan kan ze in de wei blijven staan.
Ga nu boodschappen doen!
Iedereen veel plezier vandaag met alle drukke bezigheden!
Maisie
Geplaatst: 02-09-11 10:57
Het is lekker weer zeg !!!! Gisteren met robijn gereden met zn shetlander haar (niets tegen shetten maar die hebben ook zo'n wintervacht) Hij was zeiknat dus vandaag of morgen het scheerapparaat er over.
Goed opletten met spuiten dan Frensie !! wel fijn dat ze nu op de wei kan. Tallechie succes met studie en poetsen. Evelli wat een schattige foto !!! Naaltje succes op school (zeker met dit weer) PrinsjeH weer met Har voor de kar. Is ook echt een stouterd beetje als robijn maar 1,18 hoogte is net een beetje beter onder controle te houden VHU balen van je kar zeg arme snuit maar trekken. Tine succes voor zoontje met afzwemmen en veel plezier met het rijden/mennen en verkennen met tallechie (is echt heel leerzaam)
Zo ik ga weer naar buiten. Rondje met jeroen doen man moet vanmiddag gaan werken en dan ga ik lekker mijn pony's doen.
oef frensie, das nog best een spannende behandeling dus! Leuke filmpjes tass!
Even een uitgebreidere reactie dan daarstraks; Ik ben Dids ook meestal voor. Maar het gebeurt nog wel eens dat ik niet oplet, hij gebruik maakt, en ik dus daarna extra allert moet zijn. Hetzelfde als met uit de hand voeren.. Dan gaat hij bij iedereen de zakken in duiken en moet ik dat weer even extra benadrukken dat dat niet mag
Nou, net thuis. Eventjes een ontbijtje naar binnen werken (tjee dat is wel echt erg ) En dan aan de studie Vanavond naar stal. Ging een haflingertje aan de dubbele longe werken. En wil Dids ook nog even meepakken
@ Naaltje: inderdaad spannend, stond vanochtend toch een beetje te trillen, haha. Gelukkig staat Gwin gewoon stil met zo'n spuit in d'r borst. Ken genoeg paarden die daar een stuk moeilijker in zijn. Wat voor opleiding doe je eigenlijk Naaltje?
Ik doe opleiding HBO Biologie (Toegepaste Biologie) aan de HAS in Den bosch.. 4e jaar nu.
We moeten volgende week een complete landschapsanalyse, historische analyse, soortengemeenschappenanalyse etc uitgewerkt hebben van een natuurgebied.. Dus ik nestel me maar in de bank (dat zit beter dan 'n stoel nu ) en ga maar eens gauw aan de slag
VanHuisUit
Geplaatst: 02-09-11 14:22
Het is heeeeeerlijk buiten....en ga dus zo naar stal toe! @Tine aan de ene kant eng stuk aan de kletter, aan de andere kant heb ik persoonlijk zoiets (ook met dat gedoe gisteren met Bente) als je het weer goed oplost en er is niets stuk aan peerd, menner of wagen, hebben ze ook weer wat geleerd. Hoort een beetje bij dat jongere spul. Wat niet wil zeggen dat ik gisteren ook even zo op de wagen zat van eueuueueu wat nu? En ben ook vrij lang wezen stappen hoor moest er even van bijkomen
@Maisie wat is die vacht al aan het groeien he. Zag het gisteren bij Snuitmans ook. Bente volgens mij nog niet echt.
@PrinsjeH ga je denk ik dan wel zien want ga zo naar stal maar via een paardenzaak waar ik even wat andere anti-vlieg wil kopen dus duurt nog wel even voordat ik op stal ben (en weer weg, dat vooral haha).
@Frensie wat heerlijk voor jouw paardje dat ze even lekker in de wei kan, kan ze haar energie ook even kwijt. Dat jij dat durft dat spuiten als het perse niet in de bloedbaan terecht mag komen, zou niets voor mij zijn.
@Rhine ik weet niet of ik naar Breda Hippique ga, ben het wel van plan dacht erover om zondag te gaan maar dan schijnt het rotweer te worden en als ik ergens geen zin in heb, na al die regen van de afgelopen weken, is het in de regen lopen
Nou de greutn!
Tass
Geplaatst: 02-09-11 16:02
Mijn lieve Kiwi
En Jaggy
Rhine_
Geplaatst: 02-09-11 16:09
Echt een ontzetten mooie kat Tass!! VHU ik ga helaas alleen zaterdag naar de marathon kijken.