Hoe groot is ze/hij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Jeetje Milanka, muisjes daar heb ik echt geen verstand vanHoe oud worden muisjes eigenlijk? En heb je daar dan ook weer soorten in of zoiets?
We gaan zondag kijken....ik vrees het ergste![]()
word 2span waarschijnlijk? Echt tof joh
Hopelijk word het wat. En ga je dan als het een 2 span word ook richting wedstrijd rijden, mendurance en marathon?
Citaat:Die pony ziet er echt leuk joh word 2span waarschijnlijk? Echt tof joh Hopelijk word het wat. En ga je dan als het een 2 span word ook richting wedstrijd rijden, mendurance en marathon?
Ik zat gezellig op bokt toen hier voor ons huis een auto stopte met een scooter, ze hadden opmerkelijk veel lawaai bij zich, ze waren erg hard aan het juichen, het trok mijn aandacht dus. Een kwartier later komt mijn zus naar beneden gestormd: "Er komt een heleboel rook achter de voetbalkantine uit!!" (wij wonen in het laatste huis aan onze kant van de straat, dan is er Romeo zijn weide, dan een voetbalveld, dan de voetbalkantine en dan een parking) Wij met z'n allen naar de parking, en ja hoor, daar stond een auto in vuur en vlam. Het was een auto met Nederlandse nummerplaat die was aangestoken links achter (waar de benzinetank is) en van voor. Er waren ook brandversnellers gebruikt.
) zodat ik een verklaring kon afleggen. Dit moest bij de verbrande auto gebeuren, want ze zeiden dat het wel eens gebeurt dat ze de auto uiteen halen en meenemen, dus moest de auto bewaakt blijven tot de takeldienst er was.
(doodlopend straatje, komt nooit veel volk)
Ze verloor op sommige momenten haar aandacht, maar dan speelde ik even en toen kwam de aandacht weer. De "grote" pauze heeft haar ook deugd gedaan, kon ze lekker spelen met de andere honden, dat vond ze geweldig
Ik zou er geen goede voor zijn, ik zou zo verliefd zijn dat ik niet let op de eventuele gebreken.
(maar hij is 8 cm te klein voor Romeo
)
(ford mondeo
) Het heeft wel even geduurd voordat ik alleen in de auto kon zitten met een hartslag onder de 100 slagen/minuut

)
Ik had hem maar lekker ingespannen toen ik merkte dat hij zo hyper was. In het bos kunnen slalommen tussen de bomen, dat vond hij wel leuk. Voor de eerste keer ging het ook super goed, ik begon al te dromen dat ik ooit een marathon zou meerijden
Meestal stopt Romeo bij de minste druk op de leidsels, dat was gisteren helemaal niet zo! Hij was echt zalig om te rijden!