Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Ava, ik heb geen idee op welke sites de Duitsers adverteren. Weet jij dat? Ik ben wel erg gecharmeerd van Duitse warmbloeden, dus dat scheelt. Nou vind ik E-tjes (1.48 - 1.57 m) wel erg klein hoor. Als die dan weer te weinig doorgroeien is het helemaal geen vreten meer met mijn grote lijf erop
.
Balen voor Connor..... dat is het vervelende van kerstvakanties. Als vriendinnetjes niet kunnen afspreken, zit je al gauw thuis te hangen.
Gem schreef:Absoluut.... hier op stal staan ook wel een paar karaktertjes, maar alles komt uiteindelijk braaf voor de wagen te staan
avaluna schreef:@Gem:.....
Maar ja, wat is een echt goede en wat doe je er mee.
Paard dat werkwillig is, een bouw waar je wat mee kunt en goede beweging is voor de meesten van ons uiteindelijk veel meer waard, betaalbaar en wss bereiken we er ook nog meer mee dan een super paard dat voor de gemiddelde ruiter/menner qua karakter/complexiteit gewoon te hoog gegrepen is.
Gem schreef:baudyH, tuurlijk zijn niet alle nakomelingen van een moeilijke hengst moeilijk, en van een brave hengst braaf. Maar toch wil ik dat wel als leidraad nemen, en niet de "ellende" opzoeken, dus probeer ik alvast de rustige, ongecompliceerde vaderdieren eruit te pikken. De meeste KWPN-hengsten hebben toch wel dusdanig veel nakomelingen dat er een goed gemiddelde van genomen kan worden. En uiteraard zit je altijd wel iets boven of onder zo'n aanname.
Poeltje, ja... daar kan ik dus ook van. Maar dan niet zo'n grote. Zo tussen de 1.60 - 1.63 vind ik voor mij ideaal. Voor onder de man rijden is dat eigenlijk niet mooi (ben ik te lang voor), maar ik ambiëer dan ook geen dressuur-carrière o.d.m. meer. Het gaat mij dan uitsluitend om functioneel bezig zijn.
Crazymel schreef:
bicc ik ga binnen kort wel weer keertje mee hoor
smick gefeliciteerd!!!!en verhuist
aks gestreste dids op de fotofijn dat de verhuizing goed is gegaan foto op fb is wel grappig
vhu he suc6 hopelijk vinden ze iets!
gelezen over welke hengsten enzo geschrikt zijn voor het mennen. fokken blijft gokken en idd opvoeding is ook de helft!
net maar even jaar overzicht gemaakt heb alleen echt veel te veel fotos om uit te kiezen.
[EJL-ITP] stoere wish door het jaar 2012
Akshay schreef:avaluna een ontsnappaard
en ponysize's... 1,37 ook goed?![]()
ach, in zijn hoofd is hij mínstens 1,80!...
Vanmiddag naar stal geweest. Ponies mochten al bij elkaar! Ging heel fijn. Paar keer achterbeentjes de lucht in van alle 3, maar niet echt raak. Ze spreken hetzelfde dialect he
[ Afbeelding ]
En zeg nou zelf.. Dit is toch 3x goud