Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Iets met te weinig gras/te veel graasmoeite op de wei, denk ik
.
. Nou vind ik E-tjes (1.48 - 1.57 m) wel erg klein hoor. Als die dan weer te weinig doorgroeien is het helemaal geen vreten meer met mijn grote lijf erop
. Gem schreef:Ava, ik heb geen idee op welke sites de Duitsers adverteren. Weet jij dat? Ik ben wel erg gecharmeerd van Duitse warmbloeden, dus dat scheelt. Nou vind ik E-tjes (1.48 - 1.57 m) wel erg klein hoor. Als die dan weer te weinig doorgroeien is het helemaal geen vreten meer met mijn grote lijf erop
.
Balen voor Connor..... dat is het vervelende van kerstvakanties. Als vriendinnetjes niet kunnen afspreken, zit je al gauw thuis te hangen.
. Niet megazwaar, maar gewoon groot. Een paardje van 1.56 m met uitsluitend korte pootjes zou dus bijvoorbeeld wel gaan, maar een luxe van 1.60 m bijvoorbeeld een NRPS met een pony voorouder of veel OX bloed bijvoorbeeld niet.
. Hij is wel goed voor mijn zelfvertrouwen; als ik daar af vlieg moet ik gewoon niet meer aan rijden willen denken 
. Ben jij ook zo lang?

.
.
.Gem schreef:Absoluut.... hier op stal staan ook wel een paar karaktertjes, maar alles komt uiteindelijk braaf voor de wagen te staan
avaluna schreef:@Gem:.....
Maar ja, wat is een echt goede en wat doe je er mee.
Paard dat werkwillig is, een bouw waar je wat mee kunt en goede beweging is voor de meesten van ons uiteindelijk veel meer waard, betaalbaar en wss bereiken we er ook nog meer mee dan een super paard dat voor de gemiddelde ruiter/menner qua karakter/complexiteit gewoon te hoog gegrepen is.
. Ze horen bij ons op stal gelukkig ook nogal eens wat, dus ik zit dicht bij het vuur 

en verhuist
fijn dat de verhuizing goed is gegaan foto op fb is wel grappig 
Gem schreef:baudyH, tuurlijk zijn niet alle nakomelingen van een moeilijke hengst moeilijk, en van een brave hengst braaf. Maar toch wil ik dat wel als leidraad nemen, en niet de "ellende" opzoeken, dus probeer ik alvast de rustige, ongecompliceerde vaderdieren eruit te pikken. De meeste KWPN-hengsten hebben toch wel dusdanig veel nakomelingen dat er een goed gemiddelde van genomen kan worden. En uiteraard zit je altijd wel iets boven of onder zo'n aanname.
Poeltje, ja... daar kan ik dus ook van. Maar dan niet zo'n grote. Zo tussen de 1.60 - 1.63 vind ik voor mij ideaal. Voor onder de man rijden is dat eigenlijk niet mooi (ben ik te lang voor), maar ik ambiëer dan ook geen dressuur-carrière o.d.m. meer. Het gaat mij dan uitsluitend om functioneel bezig zijn.
Crazymel schreef:
bicc ik ga binnen kort wel weer keertje mee hoor
smick gefeliciteerd!!!!en verhuist
aks gestreste dids op de fotofijn dat de verhuizing goed is gegaan foto op fb is wel grappig
vhu he suc6 hopelijk vinden ze iets!
gelezen over welke hengsten enzo geschrikt zijn voor het mennen. fokken blijft gokken en idd opvoeding is ook de helft!
net maar even jaar overzicht gemaakt heb alleen echt veel te veel fotos om uit te kiezen.
[EJL-ITP] stoere wish door het jaar 2012

ach, in zijn hoofd is hij mínstens 1,80!...

Akshay schreef:avaluna een ontsnappaard
en ponysize's... 1,37 ook goed?![]()
ach, in zijn hoofd is hij mínstens 1,80!...
Vanmiddag naar stal geweest. Ponies mochten al bij elkaar! Ging heel fijn. Paar keer achterbeentjes de lucht in van alle 3, maar niet echt raak. Ze spreken hetzelfde dialect he
[ Afbeelding ]
En zeg nou zelf.. Dit is toch 3x goud
, want met elastieken in de doorgangen is het nu wel heel gemakkelijk, maar ergens is het ook wel gezellig, ze is absoluut niet lomp en doet geen gekke dingen, dus kan wel en die twee kerels die daar staan te kijken aan de andere kant van het draadje

Maar hij is wel behoorlijk bazig.. 

Aks geniet van Diddle die dus ook gaat genieten maar het nu nog wel spannend vindt
Ava had een mooie tuin
en Tine druk in voorbereiding voor wedstrijd maar wel erg moe
Tallechie heeft veel aan haar hoofd ook een
en het hondje van Biancacoo mag toch blijven duimen dan maar dat het toch goed gaat komen zou fijn zijn en Bic zegt iets over haar achterwerk
dan van haarzelf dus he
laten werken aan longeerlijn en ze begon zeer gestresst met gezeur gezwiep en dreigen met bokken plus op een gegeven moment (dreigend) naar met toe willen komen, was er opeens erg klaar mee dus lel met zweep gegeven
(doe ik echt nooit....
) toen werd ze eerst heel rennerig en gedoe... maar na 5 minuten ofzo plus nog flink wat druk van mij
steeds losser en mooier ze liep uiteindelijk super ontspannen en braaf in het rond. Voor en na het longeren rug en achterhand langsgevoeld en geduwd totaal geen reactie.... toen erop en nog nagereden ook poeslief en prettig hanteerbaar