Ik heb net na een jaar (
) mijn updates geinstalleerd. Het is net of ik een nieuwe foon hen
. Alles is veranderd
. Echt super gaaf
. En ik heb nu whatsapp, dus mensen...
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) mijn updates geinstalleerd. Het is net of ik een nieuwe foon hen
. Alles is veranderd
. Echt super gaaf
. En ik heb nu whatsapp, dus mensen...
. 

)
Heb keurig bijgelezen, maar wordt beetje veel om allemaal op te reageren hoor.
Har heeft gewonnen...
Hij is gewoon voor een langsvliegende taxibus gesprongen die vol op de rem moest, zodat mijn lef als sneeuw voor de zon was gesmolten. Voor straf dan maar weer dressuren in de bak... Paar momentjes gingen wel aardig maar hij struikelde heel veel door z'n linkervoorbeen. Even in de gaten houden...
Zijn eerste eigenaresse heeft 'm als 'per-ongeluk-veulentje' van een boer met een grote wei uit Molenschot gekocht en die kudde was ook al papierloos...

Maar ik heb al eens aan een touwtje over een grindpad gestuitert ook..
Ben al lang niet geweest (4 maanden) en vertrouw nu m'n eigen lijf even niet door de osteo. Foute combi
Beter vermijden dan, dan in een situatie komen waarin we tussen medeweggebruikers een discussie uit te vreten hebben.. 

............mannen in witte pakken, die synchroon bewegen onder het uitstoten van oerkreten: aldus Janouk
nog stukkie doorgegaan maar 't ging echt niet. Wagen bij huis geparkeerd, Snuit uitgespannen en naar stal gewandeld.... dus.
Peter was in de bak met de tractor bezig dus ook paar keer steeds dichter langs de tractor gemend, ze is eigenlijk niet eens echt bang denk ik, meer wat rillerig, ging er zonder al te veel gedoe gewoon langs. In de bak, de wei en langs de hindernissen gemend ging allemaal goed. Wel twee keer soort van hupserig gedoe gehad omdat ik zo stom gewoon even een te forse tik gaf (na ja, mag naam 'tik' niet hebben maar ze schrok er enorm van, ik deed het gewoon niet handig) en een keer toen Peter daarna met de grasmaaier aan de gang ging hield ik haar te strak vast, had gewoon wat meer leidsel moeten geven, maar dat gebeurt dan zo in een flits ..... Beide keren ging de slagriem soort van klepperen, en dat was eigenlijk het engste nog... ze begon gelukkig niet te bokken of te slaan maar vond het heel eng en kneep enorm met haar staart en sprong steeds in een soort galop op de plaats, zo erg dat de staart onder haar broekriem (die hangt nogal los....da's dus ook niet handig bleek nu) ging
toen had ik zoiets van moet ik nu doorrijden of niet..... maar ja, hoe dan? Dus boel gelukkig gekalmeerd gekregen en ze liet gelukkig de staart weer wat los. Nog flink wat gestapt door bak, weiland en langs grasmaaier .... deed ze dus niets he, ze liep er zowat overheen. Lag dus echt aan mijn ingreep
dan heeft ze zoiets ja maar baas, ik doe vreselijk mijn best, help wat moet ik nog meer, maar kreeg haar vrij snel gekalmeerd.
wel geen mug gezien denk dat die voorlopig een enorme omweg maken als ze Bente ruiken ...

Wel fijn dat 't goed ging verder na de behandeling!
Oooohhhh wat balen van je wagen! Dat is je andere wagen toch he, voor Snuitmans... weeeeer die remmen
Wel fijn dat 't met Bente zo goed ging met de tractor in de buurt en de 'ingreep' was weer een 'leermomentje'! Nu lekker uitrusten maar! 

*