Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Gisteren de uitslag gehad van Buck z'n bloedonderzoek en die wees uit dat er mogelijk een worminfectie was gisteren van alle pony's uit het groepje die bij elkaar staan mest ingeleverd en uitslag negatief. Heel apart maar gelukkig heb ik ze vorige week toch alsnog ontwormd gezien DJ nieuw in de kudde is gekomen. Mijn kleine mannetje word nu ook behandeld voor zijn maag omdat hij een maagzweer heeft. Hij zit nu aan de gastrogard maar he wat een dure meuk is dat zeg! 
LS_fotos schreef:Dat ze niet helemaal betrouwbaar zijn wist ik, maar dat ze verschillende monsters van verschillende tijdstippen nodig hebben wist ik niet. Bedankt weer wat geleerd.
We hadden wel echt per paard appart mestmonster laten doen. Dus niet als groepje bij elkaar.

heb me zelfs al ingeschreven voor een dag bij de Erasmus, denk als ik dan niet aangenomen word bij Radboud ga ik daar alvast maar wat doen
Hij gaat al veel meer 'bewegen voor' i.p.v. 'trekken van' de wagen. Uiteindelijk liep hij al zo netjes dat het op M waardig begon te lijken. Dus als we deze lijn kunnen doortrekken dan slaan we over een paar maandjes geen giga modderfiguur in een dressuurbaan

Flink doorgemend ook, voor de wagen kunnen zowel hij als ik dat beter hebben 
GPS geeft geen extra snelheid weer namelijk 

trots
Ipsilonka schreef:Ja weer hb
, wat een horror. Ook mijn grootste nachtmerrie. Het is toch zo'n **(*&^&^%^%$$ ziekte.