Gem schreef:Vroeger in mijn penny-tijd reden we naast de Friezen ook met Geldersen, zowel onder het zadel als (meerijdend) op de koets. Maar dat is al zo'n tijd geleden... tegenwoordig ben ik meer van de Duitse Warmbloeden en KWPN'ers waar het (men)paarden aangaat.
De Koningin heeft op stal Friezen en zwarte Gelderse en Groningers voor de koets. Prachtige paarden en super in het werk.
@ tall sterkte, ik hoop dat de paarden oké zijn.
@aks mooie nieuwe plek, maar wat is hij vies

En geloof me, hij kan beter
Dressuurprikken!
Of naja, van 't zoontje wat allergisch is dan voornamelijk
Was heel leuk met pony en kar naar de bak gegaan, maar arme beest moest er zo aan trekken, dus maar weer naar stal, alles eraf en maar gelongeerd. Rembrand krijgt weer vrije dag, want ben te moe. Heb net wel stallen vast in orde gemaakt (vannacht gaan ze naar binnen ivm schoonblijven voor de wedstrijd), trailer gevuld met hooi, tuin uitgemest en mollenklemmen geleegd.
.
.
! Nee, we hebben Friezen op stal, ook daar heb ik mee gelest, maar dat trekt me niet.
.
. Maar dan niet zo'n grote. Zo tussen de 1.60 - 1.63 vind ik voor mij ideaal. Voor onder de man rijden is dat eigenlijk niet mooi (ben ik te lang voor), maar ik ambiëer dan ook geen dressuur-carrière o.d.m. meer. Het gaat mij dan uitsluitend om functioneel bezig zijn.